Naar Londen met puber

Naar Londen met puber 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Solar zelf op 21 oktober 2014 om 21:26:09

Terug naar de lijst
  1. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Dat je veel dingen al hebt gezien en dat je zoon niet zo ge?nteresseerd is in geschiedenis werpt een ander verhaal op de zaak.

    Hier een link naar "moorden".
    >>LINK<<

    Dank! Heb jij dat gedaan, of ken je iemand die deze heeft gedaan? Ik hoor graag ervaringen.......
  4. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Solar
    Wat was erg leuk Leonard?

    Ik en mijn jongens vonden indertijd het Science museum erg leuk, en het Sherlock Holmes was meer een tussendoortje.
    Wat jou zoon leuk zal vinden zal van zijn intresses afhangen.

    Wij vonden bijvoorbeeld ook Harrods leuk.
  5. JanMetten
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JanMetten
    RAF museum (vliegtuigen). Ligt wel ver buiten het centrum, maar wel met de metro te bereiken (en dan 10 minuten lopen). Is gratis.
    In dubbeldekkerbus rijden.
    Harrods is ook leuk.
  6. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    "Programma" begint een beetje vorm te krijgen
    Naast Tower, Buckingham palace , London Bridge wordt het inderdaad sowieso Harrods. Daarnaast het Chelsea Stadion en ik denk Convent Garden........en wellicht de Lion King.. Nog even verder speuren Smile
  7. Ik ben vorig weekend nog in Londen geweest en heb een fiets gehuurd, de tip die hier al gegeven is. In het centrum van Londen hebben ze zgn. blauwe fietsen. Je betaalt 2 pond per persoon, en daarvoor kun je gedurende 24 uur telkens opnieuw een fiets uit zo'n fietsenrek halen voor maximaal 30 minuten. Registratie gaat via je bankpas/creditcard. Er zijn zeer veel punten in de stad waar die fietsen staan. Is erg leuk.

    Verder kan ik je Camden Town aanraden. Daar kun je ook heel goed naar toe fietsen, langs het Regent kanaal over een jaagpad. Hier is een overdekte marktplaats en daarnaast in de buitenlucht allerlei marktkraampjes met kleding (dr. Martins schoenen in alle soorten:)) en eten uit de hele wereld. Erg gezellig en zeker ook voor een puber erg leuk. Ook langs de Thames kun je leuk fietsen en er is zelfs een fietstocht die begint bij Fulham en dan via Chelsea langs de Thames. Zie voor uitleg over de Barclays fietsen hier:

    >>LINK<<
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef frida_m
    Ik ben vorig weekend nog in Londen geweest en heb een fiets gehuurd, de tip die hier al gegeven is. In het centrum van Londen hebben ze zgn. blauwe fietsen. Je betaalt 2 pond per persoon, en daarvoor kun je gedurende 24 uur telkens opnieuw een fiets uit zo'n fietsenrek halen voor maximaal 30 minuten. Registratie gaat via je bankpas/creditcard. Er zijn zeer veel punten in de stad waar die fietsen staan. Is erg leuk.

    Verder kan ik je Camden Town aanraden. Daar kun je ook heel goed naar toe fietsen, langs het Regent kanaal over een jaagpad. Hier is een overdekte marktplaats en daarnaast in de buitenlucht allerlei marktkraampjes met kleding (dr. Martins schoenen in alle soorten:)) en eten uit de hele wereld. Erg gezellig en zeker ook voor een puber erg leuk. Ook langs de Thames kun je leuk fietsen en er is zelfs een fietstocht die begint bij Fulham en dan via Chelsea langs de Thames. Zie voor uitleg over de Barclays fietsen hier:

    >>LINK<<

    Oh dat is zeker een leuk idee, langs Fulham en Chelsea! Camden Town klinkt ook goed! Dank je
    Als je nog meer tips hebt hoor ik ze graag!
  9. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Solar
    Over zo'n 3 weken ga ik met zoon (16) naar Londen
    Ooit zelf eerder geweest en toen voornamelijk de highlights gezien

    Wie is eerder met puber in Londen geweest en wat moeten wij echt niet missen?
    En welke ervaringen zijn er met de Londonpass en Londontravelcard?

    The Tower zelf is fascinerend maar goed aan de prijs (iirc een pond of 20).
  10. Ik wil ook naar london! Als ik dit allemaal lees Smile
    Denk dat mijn zoon het ook gaaf zal vinden, toch maar eens n x kijken wat de mogelijkheden zijn.

    iig veel plezier daar, geniet ervan!!! Smile
    We w8en op de foto's hoor haha
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Tony1970
    Ik wil ook naar london! Als ik dit allemaal lees Smile
    Denk dat mijn zoon het ook gaaf zal vinden, toch maar eens n x kijken wat de mogelijkheden zijn.

    iig veel plezier daar, geniet ervan!!! Smile
    We w8en op de foto's hoor haha

    tip: tijdig vlucht etc boeken, dat scheelt een hoop. Voor zo'n 120 euro hebben wij retour voor 2 personen
  12. quote:
    Dit schreef Solar

    tip: tijdig vlucht etc boeken, dat scheelt een hoop. Voor zo'n 120 euro hebben wij retour voor 2 personen

    Cool dank je voor de tip! Smile
Terug naar de lijst