Nieuwe baan en vakantiegeld

Nieuwe baan en vakantiegeld 

Onderwerp van Danielle

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Als ik het mij goed herinner werk jij als receptioniste of een soortgelijke functie en niet als tandartsassistent - klopt dat?


    In de tandheelkunde is geen cao bepaald. Ik werk 15 jaar in een tandartspraktijk. Zowel als assistente als als receptioniste. Ik zit in een bepaalde salarisschaal en bij mijn huidige werkgever maakt het niet uit of je aan de stoel zit
    of dat je aan de balie zit. Het salaris is hetzelfde.
    Mijn nieuwe baan is in een fysiotherapie praktijk. Dat is een baan als receptioniste. Hij heeft tijdens mijn eerste gesprek aangegeven dat hij de eerste twee maanden mijn bruto maandsalaris overneemt.
    Daarna ga ik iets meer verdienen. Maar mijn huidige salaris is een bruto bedrag zonder vakantiegeld.
  2. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef scar
    Heb ik ook eens gehad en ben het gesprek aangegaan, dat incl vakantiegeld voor mij geen optie is. Kreeg het toen exclusief.


    Ik heb hem een mail teruggestuurd dat ik graag zou willen dat hij het contract herziet. Dat ik graag het bedrag zou krijgen exclusief vakantiegeld, zoals ik nu ook heb.
    Hij is nu met een sportploeg naar het buitenland en zou er maandag aanstaande naar kijken.
    Jammer, want nu gaat er weer een week overheen en ik wil eigenlijk zo snel mogelijk mijn huidige baan opzeggen. Maar dit doe ik pas als ik mijn nieuwe contract heb getekend.
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Succes ermee!
  4. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Danielle


    In de tandheelkunde is geen cao bepaald. ....


    Tja... lees de berichten zou ik zeggen. Wil je nou advies of wil je advies.

    >>LINK<<
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef jellehl


    Tja... lees de berichten zou ik zeggen. Wil je nou advies of wil je advies.

    >>LINK<<


    Dat zei ik toch, er is geen cao voor tandartsassistenten. Die liep tot 2004. En ik ga de tandheelkunde verlaten. ik ga werken in een fysiotherapie praktijk.


    Volledige naam sector / CAO
    CAO Tandartsassistenten

    Looptijd CAO
    1 januari 2004 t/m 31 december 2004

    Actualiteiten
    Sinds eind 2004 is er geen CAO voor de tandartsassistenten meer. Sindsdien hebben beide werkgeversorganisaties NMt en ANT een eigen arbeidsvoorwaardenregeling geadviseerd aan hun leden. Deze is niet door de werknemersorganisaties opgesteld.
  6. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    Je kan nu op de fiets aan het werk, sowieso scheelt het je reiskosten.
  7. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Lian
    Je kan nu op de fiets aan het werk, sowieso scheelt het je reiskosten.


    De reiskosten kreeg ik vergoed, die kwamen bovenop mijn bruto salaris.
  8. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Danielle


    Dat zei ik toch, er is geen cao voor tandartsassistenten. Die liep tot 2004. En ik ga de tandheelkunde verlaten. ik ga werken in een fysiotherapie praktijk.


    Volledige naam sector / CAO
    CAO Tandartsassistenten

    Looptijd CAO
    1 januari 2004 t/m 31 december 2004

    Actualiteiten
    Sinds eind 2004 is er geen CAO voor de tandartsassistenten meer. Sindsdien hebben beide werkgeversorganisaties NMt en ANT een eigen arbeidsvoorwaardenregeling geadviseerd aan hun leden. Deze is niet door de werknemersorganisaties opgesteld.



    ik wens je veel succes bij de onderhandelingen over je individuele arbeidsvoorwaarden.
  9. jellehl
    Geregisseerd...

    Toon alleen de berichten van jellehl
    quote:
    Dit schreef Danielle


    Dat zei ik toch, er is geen cao voor tandartsassistenten. Die liep tot 2004. En ik ga de tandheelkunde verlaten. ik ga werken in een fysiotherapie praktijk.


    .....



    Prima. Ik wens je veel werkplezier.
  10. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    Onderhandelen was niet nodig. Hij heeft een vergissing gemaakt in het concept. Mijn maandsalaris is exclusief vakantiegeld. Als het inclusief zou zijn, zou ik er per maand 8% op achteruit gaan.
    Maar het is opgelost. Morgen mijn contract tekenen, mijn ontslagbrief indienen en dan per 1 maart met mijn nieuwe baan beginnen. Smile
  11. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    quote:
    Dit schreef Danielle
    Onderhandelen was niet nodig. Hij heeft een vergissing gemaakt in het concept. Mijn maandsalaris is exclusief vakantiegeld. Als het inclusief zou zijn, zou ik er per maand 8% op achteruit gaan.
    Maar het is opgelost. Morgen mijn contract tekenen, mijn ontslagbrief indienen en dan per 1 maart met mijn nieuwe baan beginnen. Smile

    Succes in je nieuwe baan!!!!
  12. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Terug naar de lijst