Als vliegen vliegen...

Als vliegen vliegen... 

Onderwerp van Sunrise

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    quote:
    Dit schreef Eucalypta
    Ik heb precies hetzelfde gehad in mijn schone nieuwbouw huis. Nooit achter de oorzaak gekomen. Spuitbus hielp, ze zijn niet meer teruggekomen. Maar wat voelde die paar dagen vies aan!

    Psies. Het voelt zo vies al die vliegen. En de halve dag ben ik bezig om ze maar zo veel mogelijk uit te roeien.

    Ik denk dat ik toch maar voor de spuitbus ga, om in ieder geval het gevoel te hebben iets te kunnen doen. Ik hoop dat het daarmee snel is opgelost. Ik heb de oorzaak nog steeds niet kunnen vinden. Als het na de spuitbus nog steeds aanhoudt, dan ga ik maar eens met een ongediertebestrijdingsbedrijf in gesprek.

    Ik heb wel kattenvoer staan. Misschien daar ook maar een afsluitbare ton voor regelen (zit 10 kilo in een zak).

    Mijn kat heeft niet onlangs overgegeven. Vogels heb ik nog nooit van hem gekregen, wel een paar keer een dode/levende muis. Maar die heb ik nu nog niet gezien.
  2. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    En hoe is het nu?
  3. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    Ik ben net thuis. Mijn dochter heeft de afgelopen twee dagen alle dode vliegen weggehaald. Het schijnt een behoorlijk kerkhof te zijn geweest. Vanochtend lagen er nog weer een heel aantal en helaas vliegen er nog een paar rond.

    Vandaag maar even aanzien en nog een keer spuiten misschien. Anders maandag de verdelging bellen.
  4. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    Klinkt echt niet fijn....
  5. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Johanna
    Klinkt echt niet fijn....

    Inderdaad.
    Het feit dat ze haar hand niet omdraait voor een massa-moord dat geeft mij een klein beetje te denken en maakt mij lichtelijk angstig.
  6. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Zwemband ga je schamen! :P

    Arme Sunrise! Ik leef zo met je mee dat je gewoon om zelf te overleven een massamoordernaar moet worden. Echt!

    En serieus... Iedere dag denk ik wel een paar keer aan je...wat een ellende moet dit zijn ..... Hopelijk helpt de 2e keer spuiten!
  7. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    Inderdaad.
    Het feit dat ze haar hand niet omdraait voor een massa-moord dat geeft mij een klein beetje te denken en maakt mij lichtelijk angstig.

    Zolang je je niet vermenigvuldigt tot honderdtallen en niet zo irritant doet als een zwerm vliegen heb je denk ik weinig te vrezen...
  8. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    quote:
    Dit schreef Hed
    Zwemband ga je schamen! :P

    Arme Sunrise! Ik leef zo met je mee dat je gewoon om zelf te overleven een massamoordernaar moet worden. Echt!

    En serieus... Iedere dag denk ik wel een paar keer aan je...wat een ellende moet dit zijn ..... Hopelijk helpt de 2e keer spuiten!

    Nu er al zoveel weg zijn en ik niet meer de hele dag achter vliegen aan het vangen ben, is het te overzien en minder frustrerend. Helaas zijn er nog wel te veel vliegen en zal ik nog een keer moeten spuiten.

    De bron heb ik ook nog niet gevonden, helaas.
  9. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    quote:
    Dit schreef Johanna

    Zolang je je niet vermenigvuldigt tot honderdtallen en niet zo irritant doet als een zwerm vliegen heb je denk ik weinig te vrezen...

    Smile


    Poeh h?, ik moet er niet aan denken: een zwerm zwembandjes. Ik weet niet of ik dat wel aan kan.

    Waarschijnlijk is er geen spuitbus die daartegen helpt.
  10. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Sunrise

    Smile


    Poeh h?, ik moet er niet aan denken: een zwerm zwembandjes.

    Smile
  11. Sunrise
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Sunrise

    quote:
    Dit schreef Johanna

    Smile

    Smile
  12. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Sunrise

    Smile

    Zo graag ik hem mag, maar dat is ?cht eng...
Terug naar de lijst