Weekgeld thuisblijvend kind

Weekgeld thuisblijvend kind 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef Monkie

    Ja ze woont daar en zou dus extra beloond worden om thuis te blijven.
    Volle koelkast en van alle gemakken voorzien en 150 euro toe.



    Beloond worden?

    Je zorgt toch gewoon voor je kind.
    Vreemde gedachtenkronkel.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Capibara


    Beloond worden?

    Je zorgt toch gewoon voor je kind.
    Vreemde gedachtenkronkel.


    Ik denk eerder dat dat voor Monkie ( en meer alleenstaande ouders) een enorme bak geld is. En dat je dat achterlaat en zelf vakantie kan gaan vieren niet voor iedereen bereikbaar is. Overigens vind ik het ook erg veel, als je een volle koelkast en diepvries achterlaat.
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Monkie

    Ben ik nu de enige die dit een te hoog bedrag vind?
    Een volle koelkast, alle andere middelen ook in huis.

    Ik wil zo ook wel op huizen komen passen!


    Nee, je bent niet de enige. Als ik zou zorgen voor een gevulde koelkast, vriezer en voorraadkast, dan zou zoon alleen iets hoeven te kopen voor avondeten. Uitgaande van ca. 5 euro per maaltijd, zou ik per week zo'n 45 euro achterlaten. Afgerond 100 euro voor 2 weken. Als hij dan iedere dag eten wil afhalen of laten bezorgen, betaalt hij de rest zelf maar.
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Jemig, ze mag toch ook wel wat overhouden? Om eten te bestellen of zo?
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Jemig, ze mag toch ook wel wat overhouden? Om eten te bestellen of zo?


    Ik denk dat dat gewoon heel erg van je eigen weekbudget afhangt... Iedereen bekijkt dit vanuit zijn eigen portemonnee denk ik.
  6. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ik denk dat dat gewoon heel erg van je eigen weekbudget afhangt... Iedereen bekijkt dit vanuit zijn eigen portemonnee denk ik.


    Dit.
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ik denk dat dat gewoon heel erg van je eigen weekbudget afhangt... Iedereen bekijkt dit vanuit zijn eigen portemonnee denk ik.

    Klopt. Maar veroordeel dan niet iemand die het ruimer heeft.
  8. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Klopt. Maar veroordeel dan niet iemand die het ruimer heeft.


    Wie veroordeeld hier iemand dan?
  9. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    quote:
    Dit schreef Yaris


    Nee, je bent niet de enige. Als ik zou zorgen voor een gevulde koelkast, vriezer en voorraadkast, dan zou zoon alleen iets hoeven te kopen voor avondeten. Uitgaande van ca. 5 euro per maaltijd, zou ik per week zo'n 45 euro achterlaten. Afgerond 100 euro voor 2 weken. Als hij dan iedere dag eten wil afhalen of laten bezorgen, betaalt hij de rest zelf maar.


    Een volle koelkast heeft hier weinig nut..hij komt vaak op verschillende tijden thuis, heeft bv net geen trek in een bepaald iets maar wel in iets wat er net niet is...heeft haast of is ook een aantal dagen veel weg
    Vriezer zit wel redelijk vol, maar das geen ramp als daar niks uit gaat..dat bederft niet
    Het is net zoals je vaker hoort, je koopt nog een bepaald iets, omdat iedereen daar eerder van smulde, maar deze keer wordt het niet gegeten: zonde..

    Boven de 10 euro betaalt hij zelf of hij moet een goede reden hebben
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Oke, laat maar.
  11. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    quote:
    Dit schreef Monkie

    Ben ik nu de enige die dit een te hoog bedrag vind?
    Een volle koelkast, alle andere middelen ook in huis.

    Ik wil zo ook wel op huizen komen passen!

    Het is 2 weken inclusief het huishouden en de dagelijkse zorg/ verantwoordelijkheid voor een binnen-kat en ( indien niet te veel werk) de moestuin.

    Daarnaast heb ik niet gezegd: volle koelkast, vriezer en voorraadkast.
    Alleen koelkastSmile

    En ja, ze gaat natuurlijk niet elke dag voor 1 persoon koken voor Max 5 euro.
    Het moet ook voor haar een beetje fijn zijn om thuis te mogen/moeten blijven.
  12. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Margo

    Het is 2 weken inclusief het huishouden en de dagelijkse zorg/ verantwoordelijkheid voor een binnen-kat en ( indien niet te veel werk) de moestuin.



    En nu ga je jezelf nog verantwoorden ook. Kom zeg. Je vroeg een indicatie wat andere ouders zouden geven en met dat in je achterhoofd + je opsomming van klussen kom je op dit bedrag uit. Ik vind het echt netjes, ook zij heeft vakantie en mag best eens iets bestellen of met vriendinnen een hapje eten ergens.
    27 jun '22 - 20:40:37 / 27 jun '22 - 20:54:16
Terug naar de lijst