Advies gevraagd aan fotoshoppers

Advies gevraagd aan fotoshoppers 

Onderwerp van Mariek-e

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Mariek-e
    Dit is mijn dochter Loes op tweejarige leeftijd. Vroeg begonnen met oefenen en nu diploma behaald, ze is nu verpleegkundige!🥳

    Ik wil graag onderstaande foto kado doen maar er moet wel wat met de onrustige achtergrond gebeuren. Vanmiddag naar een vakfotograaf geweest en hij kan de achtergrond wegknippen of vaag maken, meer ideeën had hij helaas niet.
    Iemand adviezen voor mij of zin om te knutselen tegen vergoeding??


    Wat een geweldige foto! En wat goed dat ze haar diploma heeft behaald Smile
  2. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    quote:
    Dit schreef Cees
    Hee wat een leuke foto en dat ze al zo vroeg wist wat ze later wilde gaan doen ! Smile

    En leuk dat Elles en Carla me weten te vinden . Smile

    Het is geen enkel probleem om de achtergrond van je foto te veranderen of aan te passen @Mariek-e .

    Wel is het handig als ik een digitale originele of zo groot mogelijke foto kan gebruiken voor de aanpassingen .
    En verder is het ook fijn als jij zelf een idee hebt wat je als achtergrond wilt hebben . De mogelijkheden zijn ontzettend groot namelijk enr denk ook even aan : wil je wel of geen plantje , wel of geen box , raam , bank enzovoort.
    En wat mag er voor in de plaats ?

    Ik zal zo een voorzetje maken en zet dat straks hier ook neer dan heb je vast een idee.


    Super Cees!
    Heb ik wel gelijk een handicap in de aanbieding. Er is geen digitale originele foto!
  3. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    Ik ga je pb- en
  4. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Hier een ideetje.
    De bank kan ik ook ( deels) weghalen of een andere kleur geven en de achtergrond heb ik nu maar even wat fantasie roze voor gebruik . ( echt mijn kleur natuurlijk . Smile )
    Plaatje
  5. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Zo leuk!
  6. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Mariek-e


    Super Cees!
    Heb ik wel gelijk een handicap in de aanbieding. Er is geen digitale originele foto!


    Ja dat is te verwachten hoor . Pak weg zo'n 20 jaar terug was er nog weinig digitale fotografie.
    Ik neem aan dat je een foto onder de scanner hebt gelegd hiervoor ?
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Cees
    Hier een ideetje.
    De bank kan ik ook ( deels) weghalen of een andere kleur geven en de achtergrond heb ik nu maar even wat fantasie roze voor gebruik . ( echt mijn kleur natuurlijk . Smile )


    Mooi Cees.

    Zou een medische achtergrond misschien ook leuk zijn?
  8. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Wat ontzettend leuk zeg. Ook erg leuk om zo cadeau te doen. Is het leuk om haar in een ziekenhuis omgeving te zetten/foto shoppen?
  9. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Hahaha de ideeën zijn al voorhanden !

    Smile
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Smile Gefeliciteerd Smile

    Wat lief!
  11. Mariek-e
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mariek-e

    quote:
    Dit schreef Cees
    Hier een ideetje.
    De bank kan ik ook ( deels) weghalen of een andere kleur geven en de achtergrond heb ik nu maar even wat fantasie roze voor gebruik . ( echt mijn kleur natuurlijk . Smile )


    Oh geweldig zeg. Dankje Cees!

    En wat leuk dat iedereen mee denkt.
    Kun je de achtergrond zomaar veranderen? Een klinische setting/ ziekenhuisbed als achtergrond? Het LUMC, waar ze is opgeleid, op de achtergrond?
    Of foto van nu in uniform?
  12. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Haha same thought at the same time 😜
Terug naar de lijst