Thermoskan
Onderwerp van Yaris
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
Geen thermoskan, maar wel super handig, de Heetwaterdispenser van de Action (webshop)💡, momenteel niet verkrijgbaar, maar komt regelmatig terug 💡👇🏻
>>LINK<<
-
quote:
Dit schreef Cius
Heb al jaren een Leifheit thermosfles, omdat ik altijd onderweg ben. Hij bevalt prima! Kijk maar naar de recensies.
Bekijk Leifheit thermosbeker Coco - 0,5 liter - RVS - zilver op: >>LINK<<
Deze gebruik ik ook voor het werk. Heeft geen schenktuit natuurlijk maar de koffie blijft wel warm tot.in de middag.
Ik warm de kan ook voor "s morgens, giet er heet water in uit de waterkoker als ik een kop thee maak.
Kwaliteit is, ondanks de naam, wel wisselvallig, vind ik. Is 'natuurlijk' een item dat in China gemaakt wordt. Doordat ik koffie met (warme) melk drink, heb ik het idee dat de fles soms wat vervuild. Reinigen met een gebitsreinigertablet wordt aangeraden dan. Toch heb ik ze al eens met zwarte aanslag van binnen gehad. Kocht ik een nieuwe..bij de Blokker, werd de fles van buiten warm
.
Hét voordeel van deze fles (haast de enige in zijn soort nog) voor mij is de schroefdop i.p.v. drukknop die menig thermoskan heeft tegenwoordig. Met die drukknoppen had ik altijd snel lekkage..
-
Bedankt voor de tips 
Voorverwarmen is ook een goede!
-
quote:
Dit schreef indigo
Ik kocht ooit deze shai thermos op de Beverwijkse Bazaar. Blijft loeiheet.
Wow! Wat een mooie!
Terug naar de lijst