quote:
Dit schreef Yaris
Bedankt voor de reacties!
Ben gistermiddag tijdens mijn ommetje bij Hubo naar binnen gelopen. Vanmiddag komt er iemand kijken en offerte maken.
Verder geen lokale bedrijven hier. Ja, eentje, maar dure uitstraling en alleen elektrisch bedienbaar.
Heb je een keuze kunnen maken?
-
-
-
-
-
quote:
Dit schreef Yaris
Offerte van Hubo ontvangen.
Knikarmscherm van 3 x 2,5 meter
Uitvalscherm van 270 x 105 meter
Beide handbediening. Inclusief montage.
Net geen 2700 euro.
Best veel geld, maar vrees wel 'normaal'.
Het zijn er dus 2
Inclusief montage
Prima prijs😉
-
-
-
-
quote:
Dit schreef Yaris
Offerte van Hubo ontvangen.
Knikarmscherm van 3 x 2,5 meter
Uitvalscherm van 270 x 105 meter
Beide handbediening. Inclusief montage.
Net geen 2700 euro.
Best veel geld, maar vrees wel 'normaal'.
Weet je wat het prijsverschil is tussen handbediening of met een afstandsbediening?
Ik moet het met de hand doen en merk dat ik het naarmate ik ouder word zwaarder vind worden. -
quote:
Dit schreef jeannetted
Weet je wat het prijsverschil is tussen handbediening of met een afstandsbediening?
Ik moet het met de hand doen en merk dat ik het naarmate ik ouder word zwaarder vind worden.
Weet ik helaas niet. Bewust voor handbediening gekozen omdat ik geen elektrapunten heb op die plekken.
Ik kan me voorstellen dat het zwaar wordt. Moet binnenkort nog naar Hubo voor de details. Als je wil, kan ik informeren naar elektrische bediening. -
-
quote:
Dit schreef Sheeba
En op zonne energie?
Geen electrapunten nodig
Onze screen werkt daarop.
Op het kozijn is een oplaad ding gemonteerd
Binnen zit de omhoog en omlaag knop.
Handig, maar heb die optie niet gezien en denk dat het een stuk prijziger zal zijn. Het is en blijft een huurwoning, dus wil er niet té veel geld aan uitgeven
Zit die knop dan in de buurt van het raam? Die knop heeft dan wel stroom nodig, toch?