Dringend woonruimte gezocht zsm/woningruil

Dringend woonruimte gezocht zsm/woningruil 

Onderwerp van Ioni

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Ioni zelf op 22 februari 2012 om 20:56:12

Terug naar de lijst
    Bericht van Dayenne is op 18-02-2012 om 17:26:53 uur verwijderd door Dayenne.

    Reden: geen kinderen

     
  1. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    Gaat het plots financieel zo slecht Ioni? Kortgeleden was je nog bezig om een reis te plannen naar Vietnam, nu moet je halsoverkop een andere woning omdat je huis onbetaalbaar is. Wat is er veranderd? Ben je ontslagen ofzo?
  2. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    quote:
    Dit schreef Ties
    >>LINK<<


    een idee?



    Uhhh Ties, dat zijn bejaardenflats, sutdio's voor studenten en te dure woningen.


    Praten met een verhuurder is altijd slim, die zijn heus bereid te helpen!
  3. Bericht van Ioni is op 06-04-2012 om 17:49:54 uur verwijderd door Ioni.

    Reden: laatmaar

     
  4. is thuiswerk misschien een optie voor je, je bent dan thuis voor de kids, je kan het over de dag verdelen.

    succes
  5. thuiswerk is een optie, maar ik heb al heel vaak naar een beetje normaal en redelijke betaald thuiswerk gezocht, en kom altijd op rare sites waar ik dure telefoontjes moet plegen etc.
    dus als je een tip hebt? geen herbalife!
    niet dat ik de illusie heb hiermee uit mijn zorgen te komen want zoveel kun je met thuiswerk niet verdienen...
  6. quote:
    Dit schreef Ioni
    thuiswerk is een optie, maar ik heb al heel vaak naar een beetje normaal en redelijke betaald thuiswerk gezocht, en kom altijd op rare sites waar ik dure telefoontjes moet plegen etc.
    dus als je een tip hebt? geen herbalife!
    niet dat ik de illusie heb hiermee uit mijn zorgen te komen want zoveel kun je met thuiswerk niet verdienen...



    Hier ben ik me ook in het verdiepen, op internet staan tips, zodra je moet bellen (0900) nrs, sms sen moet verzenden of een x bedrag betalen moet is het foute boel. Zie fraude lijst van thuiswerkers. Als je dit wil doen moet je bij de belastingsdienst een VAR formulier aanvragen, ik ga morgen eerst zelf ook even bellen. Want kom maar niet aan werk.
  7. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Ioni


    de reis naar Vietnam gaat gewoon door. Ik heb er weinig tot haast geen geld voor nodig omdat ik bij vrienden verblijf die alles regelen en begrijpen waar ik inzit.

    maar omdat ik ineens geen geld meer van het UWv kreeg , nog geen uitkering heb en als sinds begin dec dus van eigen geld leef, plus dat de belastingdienst nu al het geld dat ik nog heb wil hebben, en mijn urgentie is afgewezen en ik dus geen huurtoeslag kan krijgen, : ja, dan wil ik hier zo snel mogelijk weg voor ik mijn huur niet meer kan betalen door dit alles.

    Waarom krijg je geen geld meer van het UWV als ik vragen mag?

    Verder, wees helder met je prioriteiten. Die Vietnamreis kost hoe dan ook geld, geld dat je blijkbaar nu niet hebt. Ook kunnen uitkeringsinstanties (UWV, sociale dienst) opmerkelijk lastig zijn als je naar t buitenland wil terwijl je een uitkering krijgt. Last but not least, als je daar zit, kun je niet tegelijk hier bezig zijn met huizenjacht en urgenties.
  8. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Ties



    Hier ben ik me ook in het verdiepen, op internet staan tips, zodra je moet bellen (0900) nrs, sms sen moet verzenden of een x bedrag betalen moet is het foute boel. Zie fraude lijst van thuiswerkers. Als je dit wil doen moet je bij de belastingsdienst een VAR formulier aanvragen, ik ga morgen eerst zelf ook even bellen. Want kom maar niet aan werk.

    Tsja, er zijn nu eenmaal )te) veel mensen die graag thuis willen werken. Er is dus veel fraude, maar ook het 'eerlijke' thuiswerk betaalt vaak slecht, omdat de spoeling dun is.
    Ik zou altijd vanuit de andere kant redeneren. Wat kun je goed? Wat voor opleiding/diploma/talent heb je? Zoek daar iets bij.
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Ik snap ook niet waarom je "ineens" geen geld van het UWV kreeg?
    En waarom moet de belasting de rest hebben dan?
  10. boog
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van boog
    quote:
    Dit schreef Tinus



    Verder, wees helder met je prioriteiten. Die Vietnamreis kost hoe dan ook geld, geld dat je blijkbaar nu niet hebt. Ook kunnen uitkeringsinstanties (UWV, sociale dienst) opmerkelijk lastig zijn als je naar t buitenland wil terwijl je een uitkering krijgt. Last but not least, als je daar zit, kun je niet tegelijk hier bezig zijn met huizenjacht en urgenties.



    helemaal mee eens
Terug naar de lijst