Poep

Poep 

Onderwerp van Mikky

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Leeuwenpoep of tijgerpoep schijnt beter te zijn.
    Baas boven baas. Schijnen ze het hazenpad te kiezenSmile


    Alles beter dan zoiets misselijks als "Stuk pvc buis ingraven, vis erin, ff wachten, kat erin en zand erover" toch?
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Waterpistool, zo'n groot geval.
    Maar dan moet je wel tijd hebben om ze te raken.

    Planten waar ze een hekel aan hebben:
    >>LINK<<


    Topsite! Deze en die cacaodoppentip ga ik zeker proberen..

    De buren met katten hebben toevallig ook een hond.. Zal ze eens vragen om hun hond bij mij in de tuin te laten piesen ;-)
  3. quote:
    Dit schreef cora


    Alles beter dan zoiets misselijks als "Stuk pvc buis ingraven, vis erin, ff wachten, kat erin en zand erover" toch?

    Das waar, maar vind je katten afknallen met een geweer niet misselijkmakend dan?
  4. quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Das waar, maar vind je katten afknallen met een geweer niet misselijkmakend dan?

    Dan zijn ze tenminste meteen dood ipv op de gruwelijke manier zoals jij die voorstelt!
    Bah, hoe kom je er in godsnaam op!!

    Maar wat is er mis om met de katteneigenaren te praten om samen met een oplosssing te komen?
  5. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Hermelijn
    Smile
    Helemaal waar, maar kom jij je tuin nog wel in zonder kaplaarzen?


    Nee dat niet . . . . maar die verdomde katten ook niet !!!! Smile
  6. Ik heb zelf twee katten, maar wilde niet dat mijn buren problemen zouden ondervinden van mijn katten. Heb daarom speciaal kattenschrikdraad ge?nstalleerd, en dit werkt perfect. Mijn katten kunnen naar buiten, en gaan niet verder dan mijn eigen tuin.
  7. quote:
    Dit schreef cora

    Dan zijn ze tenminste meteen dood ipv op de gruwelijke manier zoals jij die voorstelt!
    Bah, hoe kom je er in godsnaam op!!

    Maar wat is er mis om met de katteneigenaren te praten om samen met een oplosssing te komen?

    Dus afschieten mag wel. Jakkes!
    Er is helemaal niks mis mee om met katteneigenaren te praten, maar als er gemiddeld 5 katten per dag in je tuin scheiten die geen adresgegevens bij zich hebben, wordt het erg lastig.
  8. quote:
    Dit schreef Elisa4469
    Ik heb zelf twee katten, maar wilde niet dat mijn buren problemen zouden ondervinden van mijn katten. Heb daarom speciaal kattenschrikdraad ge?nstalleerd, en dit werkt perfect. Mijn katten kunnen naar buiten, en gaan niet verder dan mijn eigen tuin.


    Ik heb ook 2 katten en het een heel net over de tuin gespannen zodat ze er niet uit kunnen.
    De tuin verdient nu geen schoonheidsprijs meer maar alles beter dan dat ze rond gaan zwerven en anderen last veroorzaken.
    Maar toch... je kunt het niet altijd voorkomen.
    Toen ik alleen kwam te staan heb ik 2 katertjes van een vriend overgenomen, het waren nog kittens. De kinderen waren toen 6 en 8 jaar en dan is het heel lastig om de katten binnen te houden, vriendjes die in en uit kleppen etc etc
    Dus ik kan me voorstellen dat katten soms ontsnappen en overlast veroorzaken, vervelend, heel vervelend voor de buurt, maar soms kan je er niks aan doenSmile
  9. quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Dus afschieten mag wel. Jakkes!
    Er is helemaal niks mis mee om met katteneigenaren te praten, maar als er gemiddeld 5 katten per dag in je tuin scheiten die geen adresgegevens bij zich hebben, wordt het erg lastig.

    dat zeg ik helemaal niet. Ik zei dat afschieten voor die beestjes humaner is dan de manier die jij voorstelt, neemt niet weg dat het te bizar is om over te praten natuurlijk om katten te doden die in je tuin zitten, maar goed....
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Elisa4469
    Ik heb zelf twee katten, maar wilde niet dat mijn buren problemen zouden ondervinden van mijn katten. Heb daarom speciaal kattenschrikdraad ge?nstalleerd, en dit werkt perfect. Mijn katten kunnen naar buiten, en gaan niet verder dan mijn eigen tuin.

    Goeie tip! Waar heb je dat gekocht?
  11. quote:
    Dit schreef Inge65

    Goeie tip! Waar heb je dat gekocht?

    ik ben Elisa wel niet maar ik weet dat je dat schrikdraad kunt bestellen op zoo.nl. Ik heb daar zelf ook naar gekeken maar vond het een beetje sneu voor de katten omdat ze elke keer een schok krijgen. Maar het schijnt prima te werken.
    Een kattennet kan je in iedere dierenwinkel krijgen, dat werkt ook prima alleen je tuin wordt er niet mooier van, maar ja... tis maar waar je voor kiest
  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef cora

    ik ben Elisa wel niet maar ik weet dat je dat schrikdraad kunt bestellen op zoo.nl. Ik heb daar zelf ook naar gekeken maar vond het een beetje sneu voor de katten omdat ze elke keer een schok krijgen. Maar het schijnt prima te werken.
    Een kattennet kan je in iedere dierenwinkel krijgen, dat werkt ook prima alleen je tuin wordt er niet mooier van, maar ja... tis maar waar je voor kiest

    Zat net te googelen, leek me inderdaad wel zielig.
    Het gaat mij er ook om mijn eigen katten in de tuin te houden.
Terug naar de lijst