Het gekke is dat de profielfoto onder het kopje profiel en dan foto’s wel zichtbaar is en via mijn oa niet
Ik kan geen schermfoto’s plaatsen anders kon ik het je laten zien.
-
-
quote:
Dit schreef Sanni66
Het gekke is dat de profielfoto onder het kopje foto’s wel zichtbaar is en via mijn oa niet
Precies, bij mij ook
En ik heb even gekeken bij mijn bestanden en schrik me wezenloos, allemaal ooit opgezochte bestanden staan er weer in,
het maakt me onrustig, moet ik gaan verwijderen ( kost veel tijd ) of afwachten .. -
quote:
Dit schreef Sheeba
Precies, bij mij ook
En ik heb even gekeken bij mijn bestanden en schrik me wezenloos, allemaal ooit opgezochte bestanden staan er weer in,
het maakt me onrustig, moet ik gaan verwijderen ( kost veel tijd ) of afwachten ..
Niet verwijderen want dan krijg je nog meer lege bestanden/rode kruizen het kopieert zich als het ware . Ik heb er ook verwijderde foto’s van vroeger weer tussen staan. -
quote:
Dit schreef Sheeba
Precies, bij mij ook
het maakt me onrustig, moet ik gaan verwijderen ( kost veel tijd ) of afwachten ..
Bij mij, lijkt alles weer in orde... 😬 -
-
-
-
-
Kan hier helaas geen foto uploaden, maar als ik ergens als laatste heb gereageerd, zie ik in het overzicht met draadjes een rood kruis ipv fotootje. Net zoals bovenin bij 'mijn OA', terwijl foto er wel in staat en ook te zien is.
-
-
-