Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dat is een kapperspop die naar buiten kijkt!
    Lang geleden heb ik eens een cursus haarweven gevolgd...
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Beide gordijnen passen prima in je keuken, maar ik kan me voorstellen dat deze net wat makkelijker te hanteren zijn. En een donkere slaapkamer is erg fijn, he?

    Hier een update van de vorderingen. Let niet op de troep, want we schuiven continu alle spullen heen en weer. Alles staat van de kant af, door elkaar.

    Laatste foto is iets donkerder dan het in werkelijkheid is.







    Ik ben zo blij met de grijze muur!! Smile Het gedeelte waar de eettafel staat, oogt nu zo saai. Ik zit er over te denken om de muren om het raam heen aan die kant ook de grijze kleur te geven ?f de muur waar de eettafel bij staat Smile
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ter herinnering, zo was het eerst Smile Wel wat opgeruimder Smile

  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    De muur t/o de eettafel is het verlengde van de andere muur? Dan zou ik die grijs maken en dat tussenstuk wit laten.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De muur t/o de eettafel is het verlengde van de andere muur? Dan zou ik die grijs maken en dat tussenstuk wit laten.


    Uhh Smile Ik bedoel de muur waar de eettafel het dichtst bij (kan je dat zo schrijven??) staat. Als ik de andere muur (dus aan de andere kant) grijs maak, is ??n kant van de kamer bijna helemaal grijs en de andere kant helemaal wit. Dat vind ik zelf wat minder.
  6. Wel heel erg mooi die grijze muur Kaatje!! Smile
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Dat wordt mooi!!! Smile


    Ik zou het bij die ene grijze muur houden.
    Heb je hem mooi afstekend tov de rest.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef tired
    Wel heel erg mooi die grijze muur Kaatje!! Smile


    Dank je!
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Dat wordt mooi!!! Smile


    Ik zou het bij die ene grijze muur houden.
    Heb je hem mooi afstekend tov de rest.


    Bedankt!

    Dat het afsteekt t.o.v. de rest vind ik ook prachtig. Als ik de muur rondom het raam bij de eettafel ook grijs zou doen, blijft het volgens mij ook wel afsteken. Zeker met de witte kozijnen en het witte rolgordijn. Ik vind het eetkamergedeelte nu zo wit....Smile
  10. Prachtige kleur,ik heb dat ook gedaan een kleur rond deur en raam terug laten komen,staat erg mooi.Hier alles roomwit en de kleur chocolade bruin(nog zonder de noten) op die muur.
  11. quote:
    Dit schreef kaatje

    Bedankt!

    Dat het afsteekt t.o.v. de rest vind ik ook prachtig. Als ik de muur rondom het raam bij de eettafel ook grijs zou doen, blijft het volgens mij ook wel afsteken. Zeker met de witte kozijnen en het witte rolgordijn. Ik vind het eetkamergedeelte nu zo wit....Smile


    Komt de muur wel meer naar voren denk ik.
    Ik zou wachten tot alles weer staat zoals je wilt, dat heb je toch zo over geverfd.
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef muisje


    Komt de muur wel meer naar voren denk ik.
    Ik zou wachten tot alles weer staat zoals je wilt, dat heb je toch zo over geverfd.


    Nou, denk eerlijk gezegd dat ik daar niet meer zomaar aan begin als ik de nieuwe vloer erin heb liggen, de gordijnen heb hangen en de meubels er heb staan Smile
Terug naar de lijst