Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Oke, ik zou t wel doen kan dat dan niez laten als ik dat alsnog zou willen ;-)
    Maar ik zou toch ff wachten totdat je alles weer hebt staan en hangen.
    Een mooi schilderij is misschien ook iets om kleur in te brengen?
    Of een groot raamwerk met een stof overtrokken als schilderij?
  2. Morgen zou ik de rommel op de trappen en de gangen op gaan ruimen (alweer?? ...er komt steeds weer wat bij..) en de spullen die nog te gebruiken zijn naar de kringloop brengen, maar meeenn...opeens ben ik toch ziek geworden...
    Het lijkt wel een voedselvergiftiging, de hele dag was ik toch best alive and kicking en nu lig ik volledig knock-out!! Opeens hang ik dubbel op de wc, teiltje op de grondSmile , niet echt leuk om te lezen misschien, maar mijn lijf is even helemaal de weg kwijt....Smile

    O, wat hoop ik dat ik morgen weer in orde ben, er is nog zoveel te doen en het is net of ik altijd als een gek van alles aan het doen ben, maar dat valt irl heel erg mee, alleen als ik erover schrijf draai ik op volle toeren, maar tussendoor werk ik en ben bezig met de kinderen en soms hang ik gewoon ook voor Pampus op de bank, net als ieder normaal mens.

    Het is echt wel goed zo, de benedenverdieping is klaar, de slaapkamers ook, maar er is nog zoveel zooi.
    Nou heb ik een geweldig huisje, ik wil hier echt niet meer weg, nooit meer, maar voor een gezin van vier personen waaronder drie pubers is het gewoon net wat te klein.
    Er zijn ook zoveel dingen van de kinderen die ik perse wil bewaren, tekeningen, knutselwerkjes, knuffeltjes, babykleding ook...

    Wat doen jullie daarmee...met al die herinneringen?
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef tired
    Morgen zou ik de rommel op de trappen en de gangen op gaan ruimen (alweer?? ...er komt steeds weer wat bij..) en de spullen die nog te gebruiken zijn naar de kringloop brengen, maar meeenn...opeens ben ik toch ziek geworden...
    Het lijkt wel een voedselvergiftiging, de hele dag was ik toch best alive and kicking en nu lig ik volledig knock-out!! Opeens hang ik dubbel op de wc, teiltje op de grondSmile , niet echt leuk om te lezen misschien, maar mijn lijf is even helemaal de weg kwijt....Smile

    O, wat hoop ik dat ik morgen weer in orde ben, er is nog zoveel te doen en het is net of ik altijd als een gek van alles aan het doen ben, maar dat valt irl heel erg mee, alleen als ik erover schrijf draai ik op volle toeren, maar tussendoor werk ik en ben bezig met de kinderen en soms hang ik gewoon ook voor Pampus op de bank, net als ieder normaal mens.

    Het is echt wel goed zo, de benedenverdieping is klaar, de slaapkamers ook, maar er is nog zoveel zooi.
    Nou heb ik een geweldig huisje, ik wil hier echt niet meer weg, nooit meer, maar voor een gezin van vier personen waaronder drie pubers is het gewoon net wat te klein.
    Er zijn ook zoveel dingen van de kinderen die ik perse wil bewaren, tekeningen, knutselwerkjes, knuffeltjes, babykleding ook...

    Wat doen jullie daarmee...met al die herinneringen?



    Ik bewaar ook van alles.
    Inmiddels hebben beide meiden een hele grote doos op de kamer staan met daarin een verzameling vanaf de eerste tekeningen.
    De babykleertjes staan op mijn slaapkamer bovenop de kasten (mn kamer is wel 4,5 mtr hoog).

    Enne, beetje rustig aan en heel veel beterschap.
  4. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    Francien.... beterschap. En houd je rustig, als je het kunt. Misschien geeft je lichaam je een waarschuwing.
  5. Dank jullie wel..
    Toch maar even pas op de plaats hoor...
  6. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    quote:
    Dit schreef tired
    Dank jullie wel..
    Toch maar even pas op de plaats hoor...

    Beterschap;
  7. Ik draai zo lekker mijn bedje in...de pubers zoeken het maar even uit, die zijn morgen toch vrij!
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Ben je weer opgeknapt? Smile
  9. quote:
    Dit schreef kaatje
    Ben je weer opgeknapt? Smile


    Ja, het gaat alweer een heel stuk beter. Vandaag ben ik alweer bij mijn ouders geweest, en ik heb nauwelijks meer ergens last van, afgezien van een wat slap gevoel.
    En als de was klaar is rijd ik weer wat spullen naar de kringloop! :)
  10. Goede morgen!

    Kijk nou eens hoe mooi het boeket bloemen dat ik van Josefien heb gekregen op het Eeka-kastje staat...Smile



    Vandaag ga ik alle spullen die ik morgen naar de kringloop wil brengen alvast in de auto laden. Het ruimt zo heerlijk op allemaal...

    En het is koopzondag, dus wie weet ga ik nog wat struinen in de stad. :)
  11. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef tired
    Goede morgen!

    Kijk nou eens hoe mooi het boeket bloemen dat ik van Josefien heb gekregen op het Eeka-kastje staat...Smile

    Woh... wat een prachtig boeket... En ook een goede plek om het neer te zetten (prima tip van Geanne om daar steeds een boeket neer te zetten).. het fleurt de hele kamer op...

    En.. nog gestruind en wat gevonden? ;-)
  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef tired
    Goede morgen!

    Kijk nou eens hoe mooi het boeket bloemen dat ik van Josefien heb gekregen op het Eeka-kastje staat...Smile



    Vandaag ga ik alle spullen die ik morgen naar de kringloop wil brengen alvast in de auto laden. Het ruimt zo heerlijk op allemaal...

    En het is koopzondag, dus wie weet ga ik nog wat struinen in de stad. :)



    Nu ik zo deze foto zie, dat steken de keukekastdeurtjes wel errug af.....is lavendelblauw een idee....Smile
Terug naar de lijst