Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Sheeba



    Nu ik zo deze foto zie, dat steken de keukekastdeurtjes wel errug af.....is lavendelblauw een idee....Smile


    Licht lavendelblauw...dat lijkt me ook wel erg mooi... :)
  2. quote:
    Dit schreef Annyone

    Woh... wat een prachtig boeket... En ook een goede plek om het neer te zetten (prima tip van Geanne om daar steeds een boeket neer te zetten).. het fleurt de hele kamer op...

    En.. nog gestruind en wat gevonden? ;-)


    Nee, ik heb bezoek, mijn ex-buurman uit de studentenflat! :)
  3. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef tired
    Nee, ik heb bezoek, mijn ex-buurman uit de studentenflat! :)

    Nog beter... lekker relaxen (hoop ik ;-))
  4. quote:
    Dit schreef Annyone

    Nog beter... lekker relaxen (hoop ik ;-))


    Buurman fietst nu naar huis, tussen twee buien in.
    Zo leuk, we pakken de draad gewoon weer op, we gaan weer precies zo met elkaar om als toen in de studentenflat. Hij komt en hij gaat, en hij stoort me totaal niet.

    In die studentenflat woonden we zo'n beetje samen, weliswaar platonisch, maar eigenlijk hadden we een heel groot huis met een gang ertussen. In de avond zaten we vaak bij mij en overdag bij hem. Hij had af en toe een vriendinnetje, en als hij niet meer wist hoe hij met haar om moest gaan vroeg hij of ik me even met haar bezig kon houden...
    En we hadden samen een soort co-ouderschap over Joris, onze Friese Stabij..
    Met ons schattige kruisertje, genaamd "Hollander" voeren we de Waddenzee over, en zo waren we regelmatig op Terschelling..
    Bij zijn ouders was ik kind aan huis..


    Zijn relaties duurden nooit heel lang en ik had geen vriendjes in die tijd. We konden het gewoon prima met elkaar vinden. En dat is nog steeds zo.
  5. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef tired


    Licht lavendelblauw...dat lijkt me ook wel erg mooi... :)



    Je zou eens naar een reclamebureau kunnen gaan waar ze beletteringen maken. Die hebben allerlei kleuren plakfolie op de rol, kun je zo op de kastjes plakken.
    Vindt je het toch niet mooi of moet het er ooit af van de WBV dan even warm maken met de f?hn en je haalt het zo weer weg.
  6. quote:
    Dit schreef Kobus



    Je zou eens naar een reclamebureau kunnen gaan waar ze beletteringen maken. Die hebben allerlei kleuren plakfolie op de rol, kun je zo op de kastjes plakken.
    Vindt je het toch niet mooi of moet het er ooit af van de WBV dan even warm maken met de f?hn en je haalt het zo weer weg.


    Dat is een leuke tip Kobus! Hoe noem je zo'n bureau dat beletteringen maakt?
  7. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef tired


    Dat is een leuke tip Kobus! Hoe noem je zo'n bureau dat beletteringen maakt?



    Reclamebureau...
  8. quote:
    Dit schreef Kobus



    Reclamebureau...


    Ik ga op zoek! Dank voor de tip! :)
  9. plakfoliewebshop.nl

    Hier hebben ze ook extra breed plakfolie.
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Prachtig boeket, Haya!! Meestal heb ik ook wel bloemen in huis, maar de laatste weken niet meer. Kale boel.

    Zucht, het gaat hier allemaal wat langzamer dan gehoopt/verwacht, maar vaak duikel je met dit soort dingen van het ??n in het ander. Min of meer zit alles nu in de verf/lak. Er moet nog een nieuwe vensterbank in, de ander moet nog gelakt worden en met de kleinste moet mijn vader ook nog aan de slag.

    Eigenlijk vind ik mijn eettafel nu net iets te groot en wil ik daar een keer een ander voor, maar dat moet toch echt even wachten. Vandaag heel burgerlijk naar de meubelboulevard geweest met mijn moeder, vanalles gezien, maar nog niet d? bank. En tja, als ik iets leuks zag, was het onbetaalbaar Smile De bank wil ik echt nieuw uit de winkel. De eettafel, boekenkast en een ladenkastje wil ik tweedehands op de kop tikken en eventueel zelf opknappen.

    En oh ja, ik heb eindelijk die lelijke luxaflex (was een hele oude) weggehaald, maar ja, nu moet daar ook weer iets nieuws. Dat wordt of zo'n duo rolgordijn (een 'goedkope' van de Karwei) of een normaal rolgordijn.

    Kapitalen kost het, zo'n metamorfose....Smile Maar ja, dan heb je ook wat Smile
  11. Haya is weg van OASmileSmileSmile
  12. quote:
    Dit schreef Dive
    Haya is weg van OASmileSmileSmile


    That's life, het is haar eigen keuze geweest. Maar als ik men zo lees hier, dan komt ze wel weer terug.
Terug naar de lijst