Dringend woonruimte gezocht zsm/woningruil

Dringend woonruimte gezocht zsm/woningruil 

Onderwerp van Ioni

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Ioni zelf op 22 februari 2012 om 20:56:12

Terug naar de lijst
  1. Thuiswerk:

    >>LINK<<


    Als je geen uitkering meer krijgt heb je toch recht op bijstand? Of bijzondere bijstand? Of een korting op je WW? Ofzo?
  2. UWV heeft een fout gemaakt en stuurde mij te laat door naar de WIA Daardoor werd mijn uitkering al gestopt terwijl wil ik nog niet eens bij de wia geweest was.

    Verder wil ik hier op dit openbare draadje er niet te veel op in gaan.
    Maar ik zit er allemaal achteraan, alleen instanties werken traag

    Mijn vraag hier is: alsjeblieft kijk rond of je een huisje weet, iemand die langere tijd naar het buitenland gaat of zo.
    Misschien weet je iemand die graag in Barendrecht zou willen wonen en een ruimer huis nodig heeft en zelf klein woont? Dan kan woningruil misschien, dus houd je ogen en oren svp voor me open.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb je je al ingeschreven bij een woningruil organisatie?
  4. Zijn die er dan? Dan ga ik eens googlen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Aangeboden Barendrecht huur 391, gevraagd huur 700!
    >>LINK<<

    Aangeboden Barendrecht huur 504, gevraagd huur tot 950: >>LINK<<
  7. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Aangeboden Barendrecht huur 391, gevraagd huur 700!
    >>LINK<<

    Aangeboden Barendrecht huur 504, gevraagd huur tot 950: >>LINK<<



    Geweldig zeg.
  8. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Ioni
    UWV heeft een fout gemaakt en stuurde mij te laat door naar de WIA Daardoor werd mijn uitkering al gestopt terwijl wil ik nog niet eens bij de wia geweest was.


    Hoe kun je WIA (=arbeidsongeschikt) aanvragen en tegelijk op zoek zijn naar thuiswerk?

    Dat klinkt naar gedoe met instanties. Nogmaals, bedenk goed wat je prioriteiten zijn. Gedoe met uitkeringsinstanties vreet tijd en energie.
  9. quote:
    Dit schreef Tinus

    Hoe kun je WIA (=arbeidsongeschikt) aanvragen en tegelijk op zoek zijn naar thuiswerk?

    Dat klinkt naar gedoe met instanties. Nogmaals, bedenk goed wat je prioriteiten zijn. Gedoe met uitkeringsinstanties vreet tijd en energie.


    Ik heb me er ook even over verbaasd...

    En dan nog een reis naar Vietnam (mag dat in combinatie met een uitkering (WW of WIA?), misschien nog een verhuizing, en gedoe met uitkeringen aanvragen etc ?n daarnaast nog thuiswerken(vaak wordt dat wel verrekend met je uitkering toch?) Lijkt me heel erg zwaar!

    Sterkte!
  10. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Aangeboden Barendrecht huur 391, gevraagd huur 700!
    >>LINK<<

    Aangeboden Barendrecht huur 504, gevraagd huur tot 950: >>LINK<<


    ik heb gebeld, maar de mensen waren helaas niet ge?nteresseerd in mijn woning. maar goede tip en ik heb me zelf aangemeld daar!
  11. quote:
    Dit schreef Moanna


    Ik heb me er ook even over verbaasd...

    En dan nog een reis naar Vietnam (mag dat in combinatie met een uitkering (WW of WIA?), misschien nog een verhuizing, en gedoe met uitkeringen aanvragen etc ?n daarnaast nog thuiswerken(vaak wordt dat wel verrekend met je uitkering toch?) Lijkt me heel erg zwaar!

    Sterkte!


    ja mag,de reis stond al jaren gepland en is belangrijk voor mijn kinderen.
  12. quote:
    Dit schreef Ioni


    ja mag,de reis stond al jaren gepland en is belangrijk voor mijn kinderen.


    Snap ik, ik was meer verbaasd dat je dat allemaal gaat trekken, de voorbereiding, gedoe met de uitkeringen, werken, belastinggedoe, kids opvoeden, een hond en dan ook nog 'even' een verhuizing tussendoor....wow... ik vind het gewoon heel heftig en heel veel!
    En ik vroeg me af of je niet erg in de problemen komt met je evt uitkeringen als je een maand weggaat?
Terug naar de lijst