Poep

Poep 

Onderwerp van Mikky

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef cora

    dat zeg ik helemaal niet. Ik zei dat afschieten voor die beestjes humaner is dan de manier die jij voorstelt, neemt niet weg dat het te bizar is om over te praten natuurlijk om katten te doden die in je tuin zitten, maar goed....


    Er is een verschil tussen fantaseren en een daad stellen Cora. Ik fantaseer veel en ik stel nooit een daad, maar dat terzijde. Prima dat jij er alles aan doet om er voor te zorgen dat je buren zo min mogelijk last hebben van je katten. En dat er ondanks alle maatregelen soms iets gebeurt snap ik ook. Zand erover wat mij betreft.
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Hermelijn


    . Zand erover wat mij betreft.

    Dat zei je, ja...Smile
  3. quote:
    Dit schreef Inge65

    Zat net te googelen, leek me inderdaad wel zielig.
    Het gaat mij er ook om mijn eigen katten in de tuin te houden.

    Weet je, het is ook hartstikke lastig. Ik heb nu zo'n net over de tuin gespannen. De kleinste probeerde in het begin of er nou toch ?cht niet uit kon komen... niet dus.
    Volgens mij legt ze er zich nu bij neer. af en toe heeft ze nog zo'n vlaag maar dat wordt steeds minder.
    Ik heb een middelgrote tuin met veel struiken en overal liggen speeltjes waar ze lekker mee kunnen spelen.
    Verstoppen onder de struiken vinden ze spannend en achter insecten aanjagen ook. Ze vermaken zich op die manier prima en ik hoop dat er ooit een tijd komt dat ik het net eraf kan halen en ze veilig in de tuin blijven.
  4. quote:
    Dit schreef loezepoes

    Dat zei je, ja...Smile

    Sssst Smile
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    De poes blijft altijd wel in de tuin, ze vindt de steeg al eng. De kater echter...
  6. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Inge65
    De poes blijft altijd wel in de tuin, ze vindt de steeg al eng. De kater echter...


    Hier hetzelfde

    Poes komt alleen in eigen tuin, kater komt iets verderSmile
  7. Hermelijn,
    wat jij daarnet schreef hoorde ik een paar maanden geledenvan iemand die dat ?cht had gedaan.
    Een kat kan in een pvc buis kruipen om iets lekkers proberen te bemachtigen maar kan niet meer terug en gaat op een gruwelijke manier dood!!!
    Toen ik dat verhaal hoorde werd in letterlijk en figuurlijk kotsmisselijk. Hoe bestaat het dat iemand zoiets doet??? Hoe kan iemand zo ziek zijn om een beestje dat aan te doen?
    Ik begrijp het niet, ik zal het ook nooit begrijpen, ik w?l het ook niet begrijpen.
    Waarom schrijf je dit soort dingen? Ook dat begrijp ik niet
  8. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky

    quote:
    Dit schreef Elisa4469
    kattenschrikdraad


    Heb ik nog nooit van gehoord... Dat kan ik dus ook als afscheiding gebruiken.. Hoe werkt dat? Moet ergens aangesloten worden?
  9. Cacaodoppen helpt geen biet. Zonde van je geld. Ik heb mijn voortuin vol met cacaodoppen gewoon omdat ik dat mooi vind en het helpt (met worteldoek) tegen onkruid. De buurtkatten en honden vinden het een geweldige plek om te poepen. SmileSmileSmile
  10. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    ... kater komt iets verderSmile

    En dat is grappig?
    Smile
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Mikky


    Heb ik nog nooit van gehoord... Dat kan ik dus ook als afscheiding gebruiken.. Hoe werkt dat? Moet ergens aangesloten worden?

    >>LINK<<

    ammenooitniet dat ik dat aanschaf vanwege de kat van de buren! Smile
  12. quote:
    Dit schreef Geanna

    >>LINK<<

    ammenooitniet dat ik dat aanschaf vanwege de kat van de buren! Smile

    Klopt, de buren moeten dat aanschaffen om hun katten binnen hun tuin te houden, jij hoeft dat niet te doen
Terug naar de lijst