sollicitatie

sollicitatie 

Onderwerp van nibo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef DianaB
    In de eerste zin staat: het werkzaamheden. Even aanpassen in: de werkzaamheden of het takenpakket?


    Bedankt en aangepast!

    Hierboven de laatste versie.
  2. Inge71
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge71
    ik vind m sterk!
  3. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    quote:
    Dit schreef nibo


    Ik zie nergens waar jij voor toegevoegde waarde voor het bedrijf zou zijn; alleen waarom het goed zou zijn voor jou. Kortom, ik zou de hele mail (ohhh, erg h? ..........want zo ongelooflijk lastig!!) ombouwen........

    Juist omdat jij ook dat stukje directiesecretaresse-ervaring hebt! Juist omdat je nu in een soort van gelijke positie zit........Je biedt wat zij willen, met veel ervaring! En dan dat stukje onderbouwen dat je niet overgekwalificeerd bent ......... Dan kun je wellicht aantippen dat je niet vluchtig bent dat je juist nu meer meer wilt dan in je huidige baan.....

    Zoiets.......... Succes!!
  4. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Wat spannend! Heel veel succes!
  5. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef Hed


    Ik zie nergens waar jij voor toegevoegde waarde voor het bedrijf zou zijn; alleen waarom het goed zou zijn voor jou. Kortom, ik zou de hele mail (ohhh, erg h? ..........want zo ongelooflijk lastig!!) ombouwen........

    Juist omdat jij ook dat stukje directiesecretaresse-ervaring hebt! Juist omdat je nu in een soort van gelijke positie zit........Je biedt wat zij willen, met veel ervaring! En dan dat stukje onderbouwen dat je niet overgekwalificeerd bent ......... Dan kun je wellicht aantippen dat je niet vluchtig bent dat je juist nu meer meer wilt dan in je huidige baan.....

    Zoiets.......... Succes!!


    +1
    Ondanks dat je bovenstaande wellicht in je sollicitatiebrief hebt vermeld, zou ik dit alsnog aanhalen bij jouw terugkoppeling.
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    'De combinatie met mijn eigen functie bevalt me zeer goed en ik zou daar graag een gevolg aan geven.'

    Volgens mij moet 'ik' ertussen Smile

    Verder goede brief!
  7. JWmartin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van JWmartin
    Nog een paar aandachtspunten.
    Probeer wat meer te verwoorden waarom het voor het bedrijf gunstig is om juist jouw aan te nemen. Geef ook concreet aan waarom juist jij de geschikte kandidaat. Maar dan wel vanuit het perspectief van het bedrijf. Succes
  8. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    Bedankt allemaal voor de tips en correcties.

    Ik heb de brief weer iets aangepast.
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    Geachte heer xxxx,

    Bedankt voor uw terugkoppeling, dat stel ik zeer op prijs.

    De werkzaamheden in de door u aangeboden functie zijn nagenoeg gelijk aan de werkzaamheden die ik in mijn huidige baan verricht. Daarom denk ik dat ik door mijn ervaring van grote toegevoegde waarde kan zijn in uw bedrijf om de overgang van accountant naar administratief medewerker goed te kunnen laten verlopen. Ik doe mijn werk nog steeds met veel plezier en zoals u in mijn CV heeft kunnen zien ben ik vrij trouw aan het bedrijf waar ik werk.

    Waar ik tegen aanloop in mijn huidige baan is dat er geen mogelijkheid is voor meer uren en ik nu mijn kinderen ouder worden heel graag meer wil werken. Dat is ook de reden waarom ik mijn administratiekantoor ben begonnen; om op die manier meer uren te kunnen werken mocht een in mijn situatie passende baan met meer uren niet voorbij komen.
    Op dit moment maak ik tijdelijk meer uren ivm het zwangerschapsverlof van onze directiesecretaresse, daarbij vervang ik haar voor een deel. De combinatie met mijn eigen functie bevalt me zeer goed en ik zou daar graag een gevolg aan geven.

    Vandaar dat ik onmiddellijk enthousiast werd toen ik uw vacature voorbij zag komen. Zeker na het bekijken van uw website kreeg ik een heel goed gevoel over uw bedrijf.
    Ik zelf denk namelijk wel dat ik mijn ei in deze functie kwijt kan en dat ik van grote waarde kan zijn voor uw bedrijf. Uw uitleg bevestigt mij daar alleen maar in.

    Ik ben nog steeds erg enthousiast over de functie en uw bedrijf.
    Mocht u zich bedenken dan houd ik mij uiteraard graag aanbevolen om alsnog in een persoonlijk gesprek mijn motivatie, waarom ik denk dat deze baan op mijn lijf geschreven is, toe te lichten

    Ik wens u in ieder geval veel succes met het selecteren van de juiste kandidaat.

    Met vriendelijke groet,
  10. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Smile

    Succes!
  11. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    Ik heb de mail verstuurd.

    Bedankt iedereen voor jullie support, vond ik zeer waardevol.

    En nu duimen maar!
  12. ricarda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ricarda
    Succes!
Terug naar de lijst