Poep

Poep 

Onderwerp van Mikky

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik ben zelf mijn schutting aan het 'beveiligen' d.m.v. schrikdraad, misschien is dat iets voor je buren?
    Het is niet jouw probleem dat de katten in jouw tuin zitten maar dat van hun.
    Zij moeten zorgen dat hun katten anderen niet lastig vallen, maar dat is mijn idee als kattenliefhebber.
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky

    quote:
    Dit schreef nijnka
    Ik ben zelf mijn schutting aan het 'beveiligen' d.m.v. schrikdraad, misschien is dat iets voor je buren?
    Het is niet jouw probleem dat de katten in jouw tuin zitten maar dat van hun.
    Zij moeten zorgen dat hun katten anderen niet lastig vallen, maar dat is mijn idee als kattenliefhebber.


    Ja, is mss wel zo.. Maar ja, ik ben ook een kattenliefhebber en vind ook dat die beestjes lekker naar buiten in de buurt moeten kunnen. Ik heb verder ook geen last van die katten, alleen stinkt de poep en heb geen zin om drollen op te ruimen..

    Ik vind het in eerste instantie niet zo erg om zelf aan de slag te gaan.. Zitten grenzen aan, dat ook wel weer, maar hoopte met dit draadje wat evt oplossingen te horen die ik kan doen zonder de katten teveel te beperken.. En sja, ik ben er niet altijd om te zien wie van de vele katten/buren de schuldige is..

    Maar er zitten dingen tussen die ik zeker ga proberen, dus dat is alvast mooi!
  3. quote:
    Dit schreef cora
    Hermelijn,
    wat jij daarnet schreef hoorde ik een paar maanden geledenvan iemand die dat ?cht had gedaan.
    Een kat kan in een pvc buis kruipen om iets lekkers proberen te bemachtigen maar kan niet meer terug en gaat op een gruwelijke manier dood!!!
    Toen ik dat verhaal hoorde werd in letterlijk en figuurlijk kotsmisselijk. Hoe bestaat het dat iemand zoiets doet??? Hoe kan iemand zo ziek zijn om een beestje dat aan te doen?
    Ik begrijp het niet, ik zal het ook nooit begrijpen, ik w?l het ook niet begrijpen.
    rom schrijf je dit soort dingen? Ook dat begrijp ik niet t

    Denk dat ik jou dat moeilijk kan uitleggen zonder in herhaling vallen, maar hier een poging;
    Ik hou absoluut niet van katten en als ze idd weerus voor de zoveelste keer wild plassen en wild poepen in mijn tuin, ga ik wild fantaseren hoe 'ik ze om zeep kan helpen'. Maar zoals gezegd; dat is mijn morbide geest en ik kan wel honderden sadistische manieren bedenken.Gelukkig blijft het gelukkig gewoon hierbij.

    En dat er debielen zijn die dergelijke fantasieen uitvoeren is idd misselijk makend, maar ik voel me niet aangesproken.
    Troost je;
    Ik ben een watje, vliegen doden kan ik niet, wel muggen als ze me maar lang genoeg irriteren.

    Maaruh Cora, je gaat me toch niet vertellen dat jij nooit dingen bedenkt die niet door de beugel kunnen?Smile
  4. quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Denk dat ik jou dat moeilijk kan uitleggen zonder in herhaling vallen, maar hier een poging;
    Ik hou absoluut niet van katten en als ze idd weerus voor de zoveelste keer wild plassen en wild poepen in mijn tuin, ga ik wild fantaseren hoe 'ik ze om zeep kan helpen'. Maar zoals gezegd; dat is mijn morbide geest en ik kan wel honderden sadistische manieren bedenken.Gelukkig blijft het gelukkig gewoon hierbij.

    En dat er debielen zijn die dergelijke fantasieen uitvoeren is idd misselijk makend, maar ik voel me niet aangesproken.
    Troost je;
    Ik ben een watje, vliegen doden kan ik niet, wel muggen als ze me maar lang genoeg irriteren.

    Maaruh Cora, je gaat me toch niet vertellen dat jij nooit dingen bedenkt die niet door de beugel kunnen?Smile

    Tja, dan moet ik je teleurstellen Hermelijn, ik bedenk me nooit zulke rare, bizarre dingen. Sterker nog, ik veroordeel mensen die dit soort idiote dingen schriven, of ze nou een watje zijn of niet.
  5. quote:
    Dit schreef cora

    Tja, dan moet ik je teleurstellen Hermelijn, ik bedenk me nooit zulke rare, bizarre dingen. Sterker nog, ik veroordeel mensen die dit soort idiote dingen schriven, of ze nou een watje zijn of niet.


    Je veroordeelt mensen die dit soort' rare' dingen schrijven?
    Begrijp ik dat je geen boeken en kranten leest, films bekijkt en bovenal s'nachts niet droomt?Smile
  6. Sorry Mikky, ik zit gewoon jouw draadje te verkloten. Verwijder maar gewoon alles hoorSmile
  7. quote:
    Dit schreef Hermelijn


    Je veroordeelt mensen die dit soort' rare' dingen schrijven?
    Begrijp ik dat je geen boeken en kranten leest, films bekijkt en bovenal s'nachts niet droomt?Smile

    Tja, weer moet ik je teleurstellen Hermelijn, ik lees, nee verslind boeken, lees kranten, kijk films en verdomd ik droom nog ook.

    Maar dat alles neemt niet weg dat ik mensen veroordeel die ook maar de gedachte hebben om katten in een pvc buis laten kruipen en op een gruwelijke manier laten sterven en dat nog op een website schrijven.

    Maar goed, daar gaat dit draadje niet over, het gaat erover dat mensen elkaar helpen om de overlast zoveel mogelijk te beperken en dat geldt met name voor de kattenbezitters.
  8. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky

    quote:
    Dit schreef Hermelijn
    Sorry Mikky, ik zit gewoon jouw draadje te verkloten. Verwijder maar gewoon alles hoorSmile


    Nee hoor, iedereen bepaalt zelf wat ie wil opschrijven hier.. Ik haal er wel uit wat voor mij interessant is..

    Dus als er nog tips te melden zijn, dan hoor ik ze graag..

    Hoe dan ook ga ik vast aan de slag
  9. quote:
    Dit schreef cora

    Tja, weer moet ik je teleurstellen Hermelijn, ik lees, nee verslind boeken, lees kranten, kijk films en verdomd ik droom nog ook.

    Maar dat alles neemt niet weg dat ik mensen veroordeel die ook maar de gedachte hebben om katten in een pvc buis laten kruipen en op een gruwelijke manier laten sterven en dat nog op een website schrijven.

    Maar goed, daar gaat dit draadje niet over, het gaat erover dat mensen elkaar helpen om de overlast zoveel mogelijk te beperken en dat geldt met name voor de kattenbezitters.

    Kijk, het heeft even wat geduurd maar dan heb je ook watSmile
  10. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    allerlei zieke methoden te verzinnen, maar de emmer met water is nog steeds het effectiefst, en er gaat geen dier dood aan.
  11. Gewoon bij de Boerenbond, het werkt fantastisch, ze proberen het maar 1 of 2 keer, en daarna laten ze het gewoon. Ik vind wel dat in principe diegene die de overlast veroorzaken dit moeten doen. Ikzelf vind het ook fijn dat ik nu ook geen last heb van katten van anderen, dus dubbel profijt heb ik hiervan.
  12. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Mikky


    Heb ik nog nooit van gehoord... Dat kan ik dus ook als afscheiding gebruiken.. Hoe werkt dat? Moet ergens aangesloten worden?


    Mijn buurman aan de overkant houdt helemaal niet van katten. Zijn buren hebben er drie. Links en achter heeft hij een heg waar ze niet door heen kunnen. Rechts (waar de katten zijn) heeft hij schuttingen. Bovenop de schuttingen staan metalen pinnen met daarop een isolator zoals je die ook bij gewoon schrikdraad ziet.

    Tussen de pinnen staat schrikdraad gespannen. Het uiteinde van het schrikdraad is verbonden met een kastje. Het kastje zet er elke paar seconden een laag voltage stroom op. Aan het kastje zit een kabel die in het stopcontact gaat.

    Mijn katten hebben een buitenren van 7 maal 2 meter en een kwart van het sous-terrain. In de muur zit een kattenluik waardoor ze naar de ren kunnen. In het sous-terrain staat een oude bank en er zijn speeltjes in de ren en binnen.

    Als ik thuis ben is er geregeld een kat boven.

    De buurvrouw achter me heeft zelf drie katten. Ze vindt dat ik de bladeren in het pad tussen mij en haar aan de kant van mijn tuin hoor weg te vegen. Dat zou ik best willen doen. Als ze eerst de drollen van haar katten er uit vist. Nu blijven de drollen met de bladeren samen aan de wielen van de scootmobiel van haar man plakken. Het pad is 3 tegels breed. Daar tegenaan ligt een tegel van mijn tuin. Daar weer tegenaan staan de schuttingen. Zou ik de schuttingen een tegel verder zetten dan kan hij met zijn scootmobiel niet meer achterom naar buiten.
    (hij rijdt over die ene tegel van mijn tuin waar de bladeren en de stront liggen.)

    Over aanspreken gesproken. Ze sprak me aan over de bladeren (en hun drollen) die helemaal achter in mijn tuin liggen. Achter de schutting gelukkig.

    Ik heb gezegd dat de drollen van haar katten daar tussen liggen en dat de buurman door mijn tuin rijdt om met zijn scootmobiel naar buiten te kunnen. De tegemoetkoming houdt voor mij nu verder op. Mijn katten kunnen immers niet weg en de buurman zit niet in een isolement.

    Dit is een systeem dat ik voor mezelf overweeg zodat mijn katten alleen in mijn tuin kunnen (schijten).

    >>LINK<<
Terug naar de lijst