Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Deze kleur vloer komt er straks in (op foto lijkt het ietsje anders)

  2. quote:
    Dit schreef kaatje


    Is RAL 9010 ook niet snel gelig?? Ik lees er verschillende verhalen over. Ik denk dat ik vanmiddag een klein proefpotje haal en er een stukje muur mee doe.

    Als ik de schouw taupe doe, dan waarschijnlijk de korte muren ook.



    Ik heb RAL 9010 op zijn schouw zitten ( zie fotootje)
    echt niet geel! Vergelijk met de "witte"" kasten die er naast staan!
  3. quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik vind de kleur van de rechtermuur niet zo mooi staan.

    Als ik naar de schouw kijk, zou ik de rechtermuur hetzelfde als de linkermuur doen. het zou best kunnen dat de rest van je houtwerk, daardoor minder geel lijkt(door de reflectie van de lichtere muur op de rest)


    Mee eens hoor Marlies, dat geel is nog "oud" en moet ook nog weg, net als dat donkerbruin aan de linkerkant.
    Die 2 kanten zelfde kleur voor de rust... ja, ook daar ben ik het mee eens.
    nu nog welke kleur, zodat en de bank en de kast mooi uitkomen.
    de muur er tegenover kan altijd een ander kleur ( eventueel)
    Misschien de kant van de schouw heel licht beige of creme en de muur ertegenover, meer Latte.. zodat ie bij de bank past misschien.
    het is dus de bedoeling dat het geel helemaal verdwijnt ( na 11 jaar :-))
    de kussens op de bank zijn nieuw, zit donderblauw in, lichtblauw, grijzig, taupe en wit)
    Ik wil eigenlijk ook nog een fel petrol erin hebben of zo ergens? Smile
    verder waterkleuren.. zacht groen, grijs en lichtblauwig.
  4. quote:
    Dit schreef muisje
    Dat blauw in de kussens dan en dan iets lichter?

    Ik heb volgens mij dezelfde kleur bank als jou. Ik heb daar een iets lichter beige bij. ( histor collectie, zandsteen S2005-Y20R) geen idee of die nog bestaat is van 2009


    dat blauwige zou misschien ook nog kunnen!
  5. quote:
    Dit schreef Geanna
    Tataa
    Af.

    (komt nog wel wat anders op te staan denk ik)
    (oja, lampje brandt altijd.. de gang is nl ergg donker)


    MOOI zeg! wat een verschil!
  6. quote:
    Dit schreef Geanna
    Ik vind je klok op je (nieuwe:D) schouw ook erg mooi Internetty!

    Ik heb ook zo'n oudje. Was het huwelijkskado van mijn grootouders.
    De klok pronkt ook in mijn woonkamer :)



    Jaa die vind ik ook prachtig, van mijn opa en oma geweest!
    Toen ik 14 was kreeg ik die en zei tegen mijn moeder, gooi maar weg, outbollige troep, hoef ik niet haha..
    ze heeft hem gewoon bewaard gelukkig en nu ben ik er heel gelukkig mee :-)
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Wauw, wat een verschil maakt een likje verf over die schouw!
    Het is prachtig geworden en staat heel goed bij de witte kast die er naast staat. Goed gedaan!Smile
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Heel mooi, Geanna!! Smile

    Ik ben net bij de verfspeciaalzaak geweest. Ik had mijn camera meegenomen en wat foto's van de kamer laten zien en van de nieuwe vloer. Aangezien de nieuwe vloer wat warmte heeft, kan het zijn dat RAL 9010 te grauwig (door de relatief grote aanwezigheid van groenpigmenten) wordt bij de vloer. Ik zou dan voor een witkleur moet kiezen waar iets meer rood in zit. Van de week dan maar de vloer gaan ophalen en met een plank richting de winkel....Pfff, wat een gedoe Smile
  9. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef internetty



    Ik heb RAL 9010 op zijn schouw zitten ( zie fotootje)
    echt niet geel! Vergelijk met de "witte"" kasten die er naast staan!


    Inderdaad, wat een verschil in 'wit', he?? Dat maakt het ook zo lastig. Staat overigens een stuk frisser zo, die geverfde schouw. Mooi!
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Heel mooi, Geanna!! Smile

    Ik ben net bij de verfspeciaalzaak geweest. Ik had mijn camera meegenomen en wat foto's van de kamer laten zien en van de nieuwe vloer. Aangezien de nieuwe vloer wat warmte heeft, kan het zijn dat RAL 9010 te grauwig (door de relatief grote aanwezigheid van groenpigmenten) wordt bij de vloer. Ik zou dan voor een witkleur moet kiezen waar iets meer rood in zit. Van de week dan maar de vloer gaan ophalen en met een plank richting de winkel....Pfff, wat een gedoe Smile

    kijk eens naar white rose van Flexa?
  11. 't is toch veel handiger om zo'n staalkaart mee te nemen? Als je die bij de vloer houdt zie je meteen of het de juiste kleur is of niet

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Heel mooi, Geanna!! Smile

    Ik ben net bij de verfspeciaalzaak geweest. Ik had mijn camera meegenomen en wat foto's van de kamer laten zien en van de nieuwe vloer. Aangezien de nieuwe vloer wat warmte heeft, kan het zijn dat RAL 9010 te grauwig (door de relatief grote aanwezigheid van groenpigmenten) wordt bij de vloer. Ik zou dan voor een witkleur moet kiezen waar iets meer rood in zit. Van de week dan maar de vloer gaan ophalen en met een plank richting de winkel....Pfff, wat een gedoe Smile
  12. Mijn hele huis is RAL 9001 en dat is echt niet gelig. Gewoon iets minder hard wit.
Terug naar de lijst