Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef tired



    Goede morgen allemaal, ja ik ben er weer!
    Weliswaar onder een andere naam, maar over een maandje hoop ik weer gewoon Haya te zijn. Haya met haar gezellige huis, met haar mooie tuin.

    Maar nu ben ik nog moe. Wat zo lekker begon voelt nu als een uitputtingsslag: ik voel me een marathonloper die nog tien kilometer voor de boeg heeft, zware, loodzware kilometers.
    Maar dan is daar toch die finish....dat is waar ik intens naar verlang.

    Vandaag gebeurt er niets. Met mijn jongste ga ik naar Legoworld in de IJsselhallen in Zwolle, zijn er misschien nog gezellige mensen hier die daar ook heen gaan?

    Eigenlijk wil ik nog, voor we vertrekken, de trappen, het halletje en het gangetje opgeruimd hebben. Maar ik ben zo moe, ik slaap nauwelijks nog, en eigenlijk zou ik toch lekker uit moeten slapen, ik heb immers herfstvakantie.
    Maar mijn lijf staat strak van de adrenaline en als ik wakker schrik...ja, ik word dan met een ruk wakker en dan voel ik meteen een klem om mijn hart... dan moet ik eruit. En eenmaal in de kamer ben ik te moe om wat te doen.

    Ik wil mensen niet afschrikken, maar dit is dus wat zo'n verbouwing kan doen met iemand die toch al erg chaotisch is in haar hoofd.



    Ik snap niet dat je al die dingen niet uitgesteld hebt totdat je een weekje vrij was zoals nu Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef scar

    kijk eens naar white rose van Flexa?


    Ga ik doen!
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef cora
    't is toch veel handiger om zo'n staalkaart mee te nemen? Als je die bij de vloer houdt zie je meteen of het de juiste kleur is of niet



    Omdat ik de vloer nog niet heb Smile Op mijn camera had ik een foto van de staal van de vloer. Vandaar Smile
  4. Zo, we zijn er weer, terug van Legoworld en natuurlijk McDonalds na afloop...

    Er wordt hier weer lekker geklust zie ik! Wat een leuke foto's Internetty en ik ben benieuwd hoe Kaatje er nu voor staat! :) Morgen begin ik dus maar met het opruimen van halletje, trappen en gangetje, maar jemig...waar laat ik die zooi...Smile

    De plinten moeten echt nog maar even wachten, met wat aanpassingen...en misschien helpt het schilderij van Dive daar straks bij...is het nog wel uit te houden met dat toch wat te harde blauw.
    Ik kan geen verf meer zien joh...Smile
  5. quote:
    Dit schreef Marnel


    Ik snap niet dat je al die dingen niet uitgesteld hebt totdat je een weekje vrij was zoals nu Smile


    Hallo....ALLES in dat ene weekje??
    Dat had ik niet overleefd joh... Smile
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn hele huis is wit (geen ral 9010, maar wit). Ik heb een taupe kleurige vloer, witte meubels.
  7. Ik houd wel van dat witte, dat lichte, het geeft rust en ruimte!

    Maar voor mij is het te besmettelijk, het zou er al snel niet meer mooi uitzien..
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef tired
    Ik houd wel van dat witte, dat lichte, het geeft rust en ruimte!

    Maar voor mij is het te besmettelijk, het zou er al snel niet meer mooi uitzien..

    Wasbare hoezen Smile Maar heb ook een donkergrijze variant.
  9. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    Bij mij zou het ook niet te doen zijn met 2 honden en een kat.

    Maar wel bijzonder, Dayenne!
  10. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel
    quote:
    Dit schreef tired


    Hallo....ALLES in dat ene weekje??
    Dat had ik niet overleefd joh... Smile


    Nou, iedere week wat ... en deze week het meest dan Smile
  11. leuk Dayenne, niet te vergelijken met je vorige huis!
  12. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik vind het ook mooi wit
Terug naar de lijst