Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ik vind dat prachtig al dat wit!
    maar ik knoei zoveel Smile
  2. Loma
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Loma
    quote:
    Dit schreef internetty


    Mee eens hoor Marlies, dat geel is nog "oud" en moet ook nog weg, net als dat donkerbruin aan de linkerkant.
    Die 2 kanten zelfde kleur voor de rust... ja, ook daar ben ik het mee eens.
    nu nog welke kleur, zodat en de bank en de kast mooi uitkomen.
    de muur er tegenover kan altijd een ander kleur ( eventueel)
    Misschien de kant van de schouw heel licht beige of creme en de muur ertegenover, meer Latte.. zodat ie bij de bank past misschien.
    het is dus de bedoeling dat het geel helemaal verdwijnt ( na 11 jaar :-))
    de kussens op de bank zijn nieuw, zit donderblauw in, lichtblauw, grijzig, taupe en wit)
    Ik wil eigenlijk ook nog een fel petrol erin hebben of zo ergens? Smile
    verder waterkleuren.. zacht groen, grijs en lichtblauwig.



    Wat dacht je van deze kleur op de muren?
    'Water' van VT Wonen
    >>LINK<<

    Het is een hele mooie tint helder, zacht blauw.
    De kleur geeft veel rust en heeft een enorm ruimtelijk effect (de muren wijken terug) Heel rustgevend 'zen'.
    Voordeel is ook dat je geen kleur/materiaal/kast/accessoires enz. zo gek kan bedenken of het past erbij. Ook bij de deuren die cr?mewit zijn.

    Ik heb er mijn woonkamer, keuken en het trappenhuis t/m zolder mee geverfd, verslavend gewoon Smile
    Ter compensatie zijn de slaapkamers totaal anders.

    (mocht je het overwegen, de ondergrond moet eerst wit geverfd zodat het blauw mooi helder wordt)

    Oja, het is ook nog afwasbaar met een vochtige spons, lekker praktisch Smile
  3. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Mijn hele huis is wit (geen ral 9010, maar wit). Ik heb een taupe kleurige vloer, witte meubels.

    Oeps.. dit is mij te steriel...
    Gelukkig dat smaken verschillen ;-)
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef internetty
    Ik vind dat prachtig al dat wit!
    maar ik knoei zoveel Smile

    Hier 6 katten en een hond. Mijn jongste knoeit ook, dus die mag niet eten op de bank.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bartje
    leuk Dayenne, niet te vergelijken met je vorige huis!

    Klopt! Smile

    Zal vandaag van de andere kant een foto maken (eerst ff opruimen).
  6. quote:
    Dit schreef internetty


    dat blauwige zou misschien ook nog kunnen!


    Deze is ook mooi
  7. Goh, wat een leuke ideeen, die waterkleur ziet er ook heel gaaf uit, dat fluweelblauw ook,
    ik ga vandaag maar eens even orienteren in de bouwmarkt en wat voorbeeldjes meenemen,
    het lijkt me ook wel erg apart eigenlijk,
    vooral omdat ik anders zoveel soorten wit krijg en welke moet je kiezen?

    Helemaal niet zoals ik in gedachten had, zo zie je maar weer dat het best nuttig is om het hier te spuien.
    Kom je nog eens op heel andere ideeen!!
    Leuk!

    PS de muur blijft dus nog even geel voor ik het zeker weet Smile

    Trouwens.. vanavond gaan we 2 stoeltjes ophalen in Enkhuizen, de Jennylund van Ikea,wilde eerst de Tullstra, maar deze zitten toch wel comfortabeler en we hebben nu alleen maar een2 persoonsbankje. Die mensen hebben er 2 van nog geen jaar oud voor de helft van de prijs :-)
    Afschuwelijke hoes erbij, maar ik heb op MP 2 nieuwe prachtige hoezen gekocht voor heel weinig, dus dat komt goed.
    Gisteren een hocker in antraciet opgehaald... die is wel erg groot, maar staat geweldig voor de schouw!!!!

    Gisteren bar muurtje wit geschilderd,
    daarboven alles houtwerk... hum... gelig, glimmend... lijkt wel grenenkleur maar dan heftig vergeeld.
    Maken we ook maar wit haha....
    Oeps... rest kozijnen in de keuken zijn echt creme.. mooi bij de keuken, maar eigenlijk is dat heldere wit veel frisser,
    dusse.... ben bang dat ik alle kozijnen opnieuw moet schilderen.
    Trouwens in de woonkamer zijn ze donkerbruin...Heel warm hoor en ook prachtig bij de bruine muur, maar voor nu, moet het licht!
    er is nog veel werk te doen.
    Je begint met het een, en er komt steeds wat bij..
    Haya.. ik begrijp je stress hoor haha.... ik ben voorlopig dus ook nog niet klaar.
  8. Goedemorgen weer allemaal! :)
    Ik lig momenteel nog steeds in bed, kopje koffie ernaast en ik vind het wel best. Van iemand van OA kreeg ik een pb dat ik maar eens even een pas op de plaats moest maken..gewoon eens een dag voor mezelf inruimen. En dat ga ik ook maar eens doen.
    Wel wil ik in een laag tempo vandaag de zooi op de trappen, het halletje en het gangetje wegwerken, maar dat kan wel tussendoor. Ik wil ook naar de kapper en onder de zonnebank want mijn haar piekt weer en ik ben inmiddels wel erg bleek!
    Misschien...maar daar bel ik haar nog over...kan ik vandaag naar Monika om de stoeltjes te brengen en de gordijnen op te halen.
    Ik moet nog even verifieren wanneer de tuinhulp nu precies komt, ik hoop morgen, want morgenochtend wil in in de buurt van het huis blijven, en morgenmiddag maak ik de ochtend helemaal vrij voor Wytse met wie ik nodig weer eens moet bijpraten. :)
    Vrijdag wil ik naar de Randstad met de Starlet...naar Dive voor het schilderij en voor Salome voor de plant.
    En dan hoop ik dus dat vrijdag, als ik thuis kom, de tuin helemaal klaar is en dat ik er dan toch eindelijk mooie foto's van zal kunnen plaatsen. En dan inmiddels natuurlijk ook van de gordijnen en van het schilderij!!
    Oja..bedenk ik nu typend...de roede moet nog worden opgehangen. Smile

    Nah, je ziet, het hoofd draait weer op volle toeren...

    Straks eerst mijn bed maar eens uit. Maar eerst nog een kop koffie!
  9. quote:
    Dit schreef tired Goedemorgen weer allemaal! :)
    Ik lig momenteel nog steeds in bed, kopje koffie ernaast en ik vind het wel best. Van iemand van OA kreeg ik een pb dat ik maar eens even een pas op de plaats moest maken..gewoon eens een dag voor mezelf inruimen. En dat ga ik ook maar eens doen.
    Wel wil ik in een laag tempo vandaag de zooi op de trappen, het halletje en het gangetje wegwerken, maar dat kan wel tussendoor. Ik wil ook naar de kapper en onder de zonnebank want mijn haar piekt weer en ik ben inmiddels wel erg bleek!
    Misschien...maar daar bel ik haar nog over...kan ik vandaag naar Monika om de stoeltjes te brengen en de gordijnen op te halen.
    Ik moet nog even verifieren wanneer de tuinhulp nu precies komt, ik hoop morgen, want morgenochtend wil in in de buurt van het huis blijven, en morgenmiddag maak ik de ochtend helemaal vrij voor Wytse met wie ik nodig weer eens moet bijpraten. :)
    Vrijdag wil ik naar de Randstad met de Starlet...naar Dive voor het schilderij en voor Salome voor de plant.
    En dan hoop ik dus dat vrijdag, als ik thuis kom, de tuin helemaal klaar is en dat ik er dan toch eindelijk mooie foto's van zal kunnen plaatsen. En dan inmiddels natuurlijk ook van de gordijnen en van het schilderij!!
    Oja..bedenk ik nu typend...de roede moet nog worden opgehangen. Smile

    Nah, je ziet, het hoofd draait weer op volle toeren...

    Straks eerst mijn bed maar eens uit. Maar eerst nog een kop koffie!


    En wanneer is dag voor jezelf??? :-)
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef internetty





    mooi hoor..bank vind ik ook mooi, is die van riviera ? of van gewoon van Leen (bakker) Smile.
  11. quote:
    Dit schreef tired
    Goedemorgen weer allemaal! :)
    Ik lig momenteel nog steeds in bed, kopje koffie ernaast en ik vind het wel best. Van iemand van OA kreeg ik een pb dat ik maar eens even een pas op de plaats moest maken..gewoon eens een dag voor mezelf inruimen. En dat ga ik ook maar eens doen.
    Wel wil ik in een laag tempo vandaag de zooi op de trappen, het halletje en het gangetje wegwerken, maar dat kan wel tussendoor. Ik wil ook naar de kapper en onder de zonnebank want mijn haar piekt weer en ik ben inmiddels wel erg bleek!
    Misschien...maar daar bel ik haar nog over...kan ik vandaag naar Monika om de stoeltjes te brengen en de gordijnen op te halen.
    Ik moet nog even verifieren wanneer de tuinhulp nu precies komt, ik hoop morgen, want morgenochtend wil in in de buurt van het huis blijven, en morgenmiddag maak ik de ochtend helemaal vrij voor Wytse met wie ik nodig weer eens moet bijpraten. :)
    Vrijdag wil ik naar de Randstad met de Starlet...naar Dive voor het schilderij en voor Salome voor de plant.
    En dan hoop ik dus dat vrijdag, als ik thuis kom, de tuin helemaal klaar is en dat ik er dan toch eindelijk mooie foto's van zal kunnen plaatsen. En dan inmiddels natuurlijk ook van de gordijnen en van het schilderij!!
    Oja..bedenk ik nu typend...de roede moet nog worden opgehangen. Smile

    Nah, je ziet, het hoofd draait weer op volle toeren...

    Straks eerst mijn bed maar eens uit. Maar eerst nog een kop koffie!


    Uhmmm pas op de plaats...?
    Doe dat nou maar lekker! En Monus is van 13-21u ah werk vandaag, morgen van 10-19u en morgenavond een lieve vriend op bezoek. Vrijdag werk ik van 13-22u Smile en waarschijnlijk zaterdag van 8-16u...is het dan al bijna weer vakantie Smile ?


    Doe je rustig aan Haya?
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Carlita


    mooi hoor..bank vind ik ook mooi, is die van riviera ? of van gewoon van Leen (bakker) Smile.

    Volgens mij is t Ektorp van Ikea!
Terug naar de lijst