schimmel in badkamer

schimmel in badkamer 

Onderwerp van mirjam4

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Ben1
    Het anti schimmel middel dat de Aldi verkoopt werkt ook als een tierelier....... en het kost nog geen 2 euro!!! Smile


    Maar dat zit toch niet in hun vaste assortiment?????????????
  2. Dank voor alle reacties.
    Morgen ga ik het eerst doorgeven aan de bouwstichting en dan ga ik jullie tips gebruiken. Ik begin bij de Aldi denk het goedkoopst, als ze het hebben tenminste. Dan de anderen.
    Groetjes Mirjam
  3. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef hoornshopje


    Maar dat zit toch niet in hun vaste assortiment?????????????


    Klopt, dat wordt hamsteren. Smile
  4. quote:
    Dit schreef erwin1


    Klopt, dat wordt hamsteren. Smile


    Dus jij bent ook af en toe zo eentje die woensdag- of zaterdagochtend al om 08.15 uur op de stoep staatSmile
  5. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef hoornshopje


    Dus jij bent ook af en toe zo eentje die woensdag- of zaterdagochtend al om 08.15 uur op de stoep staatSmile


    Ik ging altijd naar een slechtlopende Aldi maar die wordt nu verbouwd.
  6. quote:
    Dit schreef erwin1


    Ik ging altijd naar een slechtlopende Aldi maar die wordt nu verbouwd.


    dat kan ook alleen maar in "Elders"
  7. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef hoornshopje


    dat kan ook alleen maar in "Elders"


    In Elders ligt ook een heel goed lopende Aldi. Daar is altijd alles uit de folder een kwartier na openingstijd al op.

    Het probleem met de andere Aldi is denk ik de ligging en de weinige parkeerplaatsen. Dan is er nog een derde en een vierde Aldi. Eigenlijk allemaal wel binnen 2 kilometer en ook druk. Voor mij is het daarom wel jammer dat deze verbouwd wordt.

    Bij de derde Aldi komen trouwens weer veel meer allochtonen. Die laten vaak bepaalde aanbiedingen links liggen waardoor je die toch nog kunt scoren.
  8. Hoi,

    Schoonmaken en witten, is uiteindelijk niet het probleem van schimmel, maar het gevolg.

    Het probleem is, dat je badkamen te vochtig is / slecht (niet?) geventileerd.

    Als je douched, vult de lucht in de badkamen zich met waterdamp... kan deze, middels ventilatie weg.. is dat geen probleem, duurt dit te lang, slaat het op de muur. Muur wordt vochtig.. en bij regelmatig gebruik vd badkamer, blijft deze vochtig. Schimmels krijg je zo onherroepelijk.

    Doe er wat mee.. deze schimmels zijn HEEL erg slecht voor de gezondheid!

    Groeten!
  9. Hoi mirjam, bleek in een plantenspuit doen en sprayen maar!
    En voor de rest idd genoeg ventileren,komt het ook niet terug.grt Ivo
Terug naar de lijst