Help, mieren in de douche

Help, mieren in de douche 

Onderwerp van Hermelijn

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Felicia
    Ik heb ook mieren in de badkamer gehad. 'k Snapte niet waar dit vandaan kwam. Wat bleek nou. Ze kwamen uit de boom tegen mijn huis die ook vol bladluizen zat. Die boom hebben we toen gekapt.

    Tjee, en nadien geen last meer gehad van dat gespuis Felicia?
    De mijne zijn geruimd door de woningbouw.
    Kwam een heel klein mannetje langs met een megagrote bus met gif. Daarna is de spleet dichtgekit.
    En dan nog blijft het afwachten. Schijnt dat mieren zich overal doorheen vreten.

    Het houdt niet op. Heb nu een luizenplaag op de bamboe en een muggenplaag hier in huis.
    Het wachten is nog op die watervlugge huisspinnen je de stuipen op het lijf jagen. Lijkt de doos van Pandorra wel. Zucht.
    Klote insekten, was het maar voorjaarSmile
  2. quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Tjee, en nadien geen last meer gehad van dat gespuis Felicia?
    De mijne zijn geruimd door de woningbouw.
    Kwam een heel klein mannetje langs met een megagrote bus met gif. Daarna is de spleet dichtgekit.
    En dan nog blijft het afwachten. Schijnt dat mieren zich overal doorheen vreten.

    Het houdt niet op. Heb nu een luizenplaag op de bamboe en een muggenplaag hier in huis.
    Het wachten is nog op die watervlugge huisspinnen je de stuipen op het lijf jagen. Lijkt de doos van Pandorra wel. Zucht.
    Klote insekten, was het maar voorjaarSmile

    Nee geen last meer gehad. Nog wel een mierennest gehad in kruipruimte, maar ben ik ook vanaf. Vorig jaar bijenplaag (van die piepkleine bijtjes), die gingen ook meteen dood, dus overal vond ik die kleine dode bijtjes en dit jaar niets gelukkig.
  3. HansH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van HansH
    Nu (maar vooral twee weken geleden) heel veel fruitvliegjes....

    En mijn fruit was dus niet rot!!!!
    Ze kwamen overal op af.

    Rare beestjesSmile
  4. quote:
    Dit schreef HansH
    Nu (maar vooral twee weken geleden) heel veel fruitvliegjes....

    En mijn fruit was dus niet rot!!!!
    Ze kwamen overal op af.

    Rare beestjesSmile

    Fruitvliegjes houden niet van fruit, dat gajes is per definitie gestoord.
    Bij mij zijn ze in grote getale verdronken in de azijnfles.
    En als ik een glas rode wijn drink, zuipen er minstens 100 mee. Jammie, jammie Smile
  5. HansH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van HansH
    quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Fruitvliegjes houden niet van fruit, dat gajes is per definitie gestoord.
    Bij mij zijn ze in grote getale verdronken in de azijnfles.
    En als ik een glas rode wijn drink, zuipen er minstens 100 mee. Jammie, jammie Smile



    Ik heb dus (tip van een internet site) geprobeerd om die vliegjes te vangen met een val.....
    Ik moest een glas vullen met een beetje azijn.
    Het glas afdichten met huishoud folie en in de folie een paar kleine gaatjes prikken.
    Dat dus de vliegjes er wel in konden vliegen maar te dom waren om weer terug te vliegen door die zelfde gaatjes.....
    Helaas zijn de vliegjes bij mij thuis slimmer..
    Allemaal die in het glas gingen kwamen er ook weer uit......
    Daar ging mijn val....
    Ze hebben allemaal lekker genoten van (ook) mijn azijn.....

    Tja wat nu????
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
  7. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl
    quote:
    Dit schreef Hermelijn
    Klote insekten


    Wees blij dat het geen olifanten zijn........
  8. zoon heeft gisteren met zaklamp onder zijn bed gekeken of er geen wespennest zat,je zult maar een half bewusteloze wesp in je kamer aantreffenSmile
  9. quote:
    Dit schreef hetty61
    zoon heeft gisteren met zaklamp onder zijn bed gekeken of er geen wespennest zat,je zult maar een half bewusteloze wesp in je kamer aantreffenSmile

    Ennnnnn?
  10. quote:
    Dit schreef Hermelijn

    Ennnnnn?


    niks te zien,paniek was gelijk over
    moet wel toegeven dat ik al een paar keer een nest heb verwijderd op zolder en in een speeltoestel
  11. Bericht van saartje is op 20-10-2011 om 09:50:45 uur verwijderd door hetty61.

    Reden: foutje

     
Terug naar de lijst