Raamfolie, voordeur

Raamfolie, voordeur 

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Anne1967


    Nou ja! vandaag had ik het er net over dat dit het voor ons toch ook maar moet worden!

    Weet je nog waar je die toen vandaan had? Hier een gezin met 6 voornamen, 3 achternamen - ik heb een layout gemaakt, maar zelf met een mesje uitsnijden wordt niks, dus ik wil het laten maken. Autobeletteringsbedrijven doen dat wel, weet ik.
    En oja, ik kwam laatst deze tegen: >>LINK<<


    Mijn ex is beletteraar, als er behoefte is kan ik zijn mailadres wel per PB doorgegeven?
  2. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Mijn ex is beletteraar, als er behoefte is kan ik zijn mailadres wel per PB doorgegeven?


    graag!
  3. Weet je, ik zet gewoon de link van zijn bedrijfje hier neer. Zeg even dat je van OA bent als je hem benadert, scheelt misschien wel wat in prijs Smile.

    >>LINK<<
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

  5. Wat een leuk idee! Ik kom kijken als je het klaar hebt en misschien doe ik het ook welSmile
  6. Bericht van Marie-Anne is op 20-06-2012 om 17:15:46 uur verwijderd door Marie-Anne.

    Reden: verwijderen

     
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Marie-Anne
    Ik zou er meteen een nieuwe voordeur in hangen. Smile

    Tja, dat mag dus niet....
  8. Bericht van Marie-Anne is op 20-06-2012 om 17:16:20 uur verwijderd door Marie-Anne.

    Reden: verwijderen

     
  9. Lian
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Lian
    quote:
    Dit schreef Anne1967


    Nou ja! vandaag had ik het er net over dat dit het voor ons toch ook maar moet worden!

    Weet je nog waar je die toen vandaan had? Hier een gezin met 6 voornamen, 3 achternamen - ik heb een layout gemaakt, maar zelf met een mesje uitsnijden wordt niks, dus ik wil het laten maken. Autobeletteringsbedrijven doen dat wel, weet ik.
    En oja, ik kwam laatst deze tegen: >>LINK<<

    Wij hebben daarom een naambordje, de oudste bovenaan, de jongste onderaan, geen achternamen.
  10. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik zat hier te kijken: >>LINK<<



    Goeie tip! Ik heb meteen besteld: prijs viel alleszins mee. Ik zit er al een jaar naar te zoeken (nou ja, niet continu Smile). Ben blij!
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Anne1967



    Goeie tip! Ik heb meteen besteld: prijs viel alleszins mee. Ik zit er al een jaar naar te zoeken (nou ja, niet continu Smile). Ben blij!

    Kijk!

    Vriendin van mij (koophuis) moest samen met andere bewoners voor zelfde soort voordeur en raampartij een kleur kiezen evt met bedrukking. Was door projectontwikkelaar vast gelegd. Elk huis in die straat heeft een gekleurde entree. Ziet er best leuk uit.
  12. Anne1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anne1967
    quote:
    Dit schreef Lian

    Wij hebben daarom een naambordje, de oudste bovenaan, de jongste onderaan, geen achternamen.



    Ja, was ook een idee geweest, maar wij zijn allemaal wel gehecht aan onze achternamen, dus iedereen wilde de zijne/hare er wel op. En zo geschiedt!
Terug naar de lijst