Stofzuiger.

Stofzuiger. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Er is maar ??n goede zakloze stofzuiger en dat is de Dyson, de rest is leuk nagemaakt. Probleem met de andere zakloze stofzuigers is dat je continue de filters moet schoonmaken/vervangen omdat daar heel veel stof in gaat zitten en dus zuigt het kreng al snel niet meer.....Ook kun je beter eerst stofzuigen voor je gaat soppen/stoffen want de lading stof die hij eruit blaast is gigantisch.....

    Lang leve de Dyson Smile
  2. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Gewoon hopeloos
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Julia
    Er is maar ??n goede zakloze stofzuiger en dat is de Dyson, de rest is leuk nagemaakt. Probleem met de andere zakloze stofzuigers is dat je continue de filters moet schoonmaken/vervangen omdat daar heel veel stof in gaat zitten en dus zuigt het kreng al snel niet meer.....Ook kun je beter eerst stofzuigen voor je gaat soppen/stoffen want de lading stof die hij eruit blaast is gigantisch.....

    Lang leve de Dyson Smile



    Klopt, wij hebben em ook Smile
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Julia
    Er is maar ??n goede zakloze stofzuiger en dat is de Dyson, de rest is leuk nagemaakt. Probleem met de andere zakloze stofzuigers is dat je continue de filters moet schoonmaken/vervangen omdat daar heel veel stof in gaat zitten en dus zuigt het kreng al snel niet meer.....Ook kun je beter eerst stofzuigen voor je gaat soppen/stoffen want de lading stof die hij eruit blaast is gigantisch.....

    Lang leve de Dyson Smile

    Ik heb een Samsung, doet het ook prima. Het is zeker niet zo dat ik steeds de filters moet schoonmaken, en ook niet dat ik steeds moet stoffen dus wat je zo zeker stelt is niet correct.
  5. destiny1974
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van destiny1974
    ik heb de laatste keer ook zon zakloze zuiger genomen,echt een ramp
    al het stof en vuil zette zich meteen vast in en om het filter
    dus voor (of na) elke keer stofzuigen kon ik dat filter schoonmaken
    echt een onding was het!
  6. quote:
    Dit schreef muisje


    Ook in de vaatwasser geweest?...

    SmileSmileSmile
  7. Ik heb ooit met een stofzuiger gehad, dat er ineens een enorm knal kwam en de aardlekschakelaar omsloeg

    ik heb een nieuwe stofzuiger van de winkel gekregen maar heb deze tot nu toe niet eens durven te gebruiken
  8. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    quote:
    Dit schreef saartje
    Ik heb ooit met een stofzuiger gehad, dat er ineens een enorm knal kwam en de aardlekschakelaar omsloeg

    ik heb een nieuwe stofzuiger van de winkel gekregen maar heb deze tot nu toe niet eens durven te gebruiken


    OOIT????
    En hoelang is het dan geleden dat je die nieuwe hebt gekregen...en nog steeds niet gebruikt? Smile
  9. quote:
    Dit schreef maxime1969


    OOIT????
    En hoelang is het dan geleden dat je die nieuwe hebt gekregen...en nog steeds niet gebruikt? Smile


    Nee nog nooit
    heb ook nog een tweede stofzuigerSmile
Terug naar de lijst