kitten in de badkamer

kitten in de badkamer 

Onderwerp van Tresie56

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door tresie56 zelf op 17 augustus 2013 om 08:24:05

Terug naar de lijst
  1. Als je de kit (in een mooie rechte ononderbroken lijn, zoals SuperChieltje al zei) hebt aangebracht, nastrijken met een vinger die je in een kommetje water met afwasmiddel hebt gedoopt.
  2. Bericht van Tresie56 is op 19-08-2013 om 06:40:41 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Klus geklaard

     
  3. quote:
    Dit schreef tresie56
    Ik las ook nog dat je bij het rvs putje andere kit nodig hebt, omdat het anders niet hecht (2 componentenkit)

    Maakt niet uit, alle kitten stinken.
  4. Je had hier >>LINK<< vast al gekeken.
    Een ander doucheputje zou je ook kunnen overwegen.
  5. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Colly




    Ik was trouwens wel getriggerd door de titel van je draadje. Waarom zou je in hemelsnaam een kitten in de badkamer doen? Maar gelukkig ging het over wat anders. :D

    Ik dacht precies hetzelfde Smile
  6. Monika
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monika
    quote:
    Dit schreef SuperChieltje

    Het is belangrijk om je kitvoeg zonder onderbrekingen aan te brengen dus zorg ervoor dat je eerder teveel dan net te weinig kit in de voeg spuit.

    Maak ook daadwerkelijk een voeg, dus tussen de tegels en niet over de tegels.


    Bij mij ging het om een douchegoot van 80 cm lang tussen 2 muren. Ik kwam er al snel achter dat het superlastig is om het zonder onderbreking te doen.
    Dus kit weer verwijderd.
    Kit en spuitmondjes en gehaald bij de action, ben ik daarmee gaan oefenen op een krant Smile
  7. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Heb laatst na lekkage douche hoek en badrand laten kitten. Het uurloon was 38,50. Het materiaal 11 euro. De kitter is een halfuurtje bezig geweest. Kostte me ongeveer 29 euro inc btw. Gewoon iemand uit je dorp/stad inschakelen, ze zien het als klusje tussendoor dus geen voorrijkosten betalen. Hier is de lekkage gestopt en ik heb mooie kitranden. De plafondschade kan je op je opstalverzekering verhalen.
  8. Bericht van Tresie56 is op 19-08-2013 om 06:40:22 uur verwijderd door tresie56.

    Reden: Klus geklaard

     
Terug naar de lijst