Vetvrije friteuse, ervaringen?

Vetvrije friteuse, ervaringen? 

Onderwerp van Lon

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Hamburgers of kip kan ook in de Airfryer hoor, gaat prima! Vandaag weer gebruikt.
    Broodjes bakken gaat ook super!


    Heerlijk mals ja,kip. Kipdrumsticks,kippenbouten,kipschnitzels.
    Hamburgers,spekjes,gehaktballen.
    Uien,champignons,paprika's,

    Ik ben gewoon nog steeds dolenthousiast over beide ovenpannen.
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik was zojuist bij de Albert Heijn en zag de Air Fryer van Philips in de aanbieding staan van 129,-- voor 49,95.
    Ik zat erg te twijfelen, wel of niet doen. Ik heb zojuist gegoogled en las een stukje van de Consumentenbond die zeer positief was over deze pan, en hij werd door het consumentenpanel beter beoordeeld dan die van de Tefal. Dus vanmiddag ga ik snel terug naar Albert Heijn om hem te kopen!

  3. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik was zojuist bij de Albert Heijn en zag de Air Fryer van Philips in de aanbieding staan van 129,-- voor 49,95.
    Ik zat erg te twijfelen, wel of niet doen. Ik heb zojuist gegoogled en las een stukje van de Consumentenbond die zeer positief was over deze pan, en hij werd door het consumentenpanel beter beoordeeld dan die van de Tefal. Dus vanmiddag ga ik snel terug naar Albert Heijn om hem te kopen!



    Is dit een plaatselijke actie soms?
  4. Ik vind deze aanbieding ook nergens...geen geld zeg!

    Ik heb van de week de XL gekocht en ben compleet verkocht. De snelheid, het gemak, de kwaliteit van het eten wat eruit komt...ideaal!
    Ik heb gehaktballen erin gemaakt (7 minuten, heerlijk gaar en mooi korstje en niet droog.) , kipfilet met spek gebakken, krieltjes gebakken, gebakken tomaat met tijm erin gemaakt, kaneelrolletjes en frietjes met mini loempia's. De frietjes (aldi) vond ik het minste, maar dan nog prima. (beetje droog)

    Ik vind het nu al een aanwinst!
  5. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    Ik ben ook heel erg tevreden over dit apparaat. Ik gebruik hem dagelijks, voornamelijk voor de afbakbroodjes of om broodjes warm te maken. Maar ik heb er ook al een aantal x vlees in klaargemaakt. Ik doe dan folie in het frituurmandje.
  6. quote:
    Dit schreef martijntje
    Ik ben ook heel erg tevreden over dit apparaat. Ik gebruik hem dagelijks, voornamelijk voor de afbakbroodjes of om broodjes warm te maken. Maar ik heb er ook al een aantal x vlees in klaargemaakt. Ik doe dan folie in het frituurmandje.



    O ja perfect afgebakken broodjes...ook gedaan...geen opwarmtijd en lagere temperatuur geven betere resultaten dan mijn heel goede oven :) Ik heb alleen bij de kaneelrondjes bakpapier gebruikt....
    Het schijnt dat je er ook perfecte biefstukjes in kunt bakken...iemand al ervaring?



    Tosti's moeten ook erg smakelijk en goed zijn!
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Is dit een plaatselijke actie soms?


    Vermoedelijk...hij stond inderdaad niet in de folder. Maar ik heb hem zojuist gekocht, want het was dus echt een koopje!Smile
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb vanmorgen er broodjes in afgebakken. Wat een superapparaat! Ben er heel blij mee!
  9. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik heb vanmorgen er broodjes in afgebakken. Wat een superapparaat! Ben er heel blij mee!

    Goed he!
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Wat een enthousiaste berichten allemaal.
    We zijn ook ook weer toe aan een frituurpan, om af en toe zelf frietjes of snacks bakken...

    Ik kreeg van mn moeder een paar tientjes om zo'n friteuse te kopen, maar dat gedoe met olie vind ik altijd vervelend, en een viezig klusje.
    Ik denk dat ik maar even ga doorsparen en me nog eens even ga verdiepen in dit draadje.

    Ik word nu ook wel heel enthousiast, maar het is wel even flinke uitgave.

    Het is wel weer een ding erbij, ik heb een klein oventje, en een grote oven en een magnetron. Patatjes uit de oven vinden ze hier niet lekker.

    Maar hier lees ik dat het met de fryer, toch knapperig en lekker krokant wordt.
  11. Het mag dan een uitgave zijn maar je hebt geen frituurolie oid meer nodig, dus uiteindelijk bespaart t geld..
  12. vraagje

    is er speciale patat enz voor dat apparaat
    of kopen jullie gewoon de patat die je ook in de olie mikt ?
    net de diepvries ontdooid
    dus er kan weer nieuwe voorraad in Smile
Terug naar de lijst