Een foto in je profiel zetten

Een foto in je profiel zetten 

Onderwerp van Diaantje


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 28 oktober 2014 om 14:14:02

Terug naar de lijst
  1. Ja FB lukt wel maar ik denk omdat ie onder een verkeerde format was opgeslagen dat ik daarom de foutmelding heb, wat ik niet snap is waarom ik nu helemaal geen foto'meer kan uploaden op OA, dus ook andere foto's lukt niet, ik krijg meteen de foutmelding al na een druk op de upload knop.
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Leonard
    "Hier" als als OA profiel foto? (want dit is een draadje over een foto in je OA profiel zetten)


    Profielfoto, logo en gewoon in draadje afbeeldingen of foto's plaatsen lukt helemaal niet meer. Bij alles wat ik probeer dus ook profielfotode blijft die fatal error verschijnen waardoor profiel en logo ook niet meer lukken omdat die fatal error ervoor zorgt dat er nu NIKS meer geladen kan worden. Smile

    Door die foute upload om wat voor reden dan ook want zo te lezen 2 verschillende fout meldingen van zowel Diaantje als mij loopt nu alles vast lijkt het. Vraag is hoe gaat die fatal error weer weg?
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Krijg je wel foto hier geladen? >>LINK<<
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Leonard
    Krijg je wel foto hier geladen? >>LINK<<


    Nee krijg direct het hele verhaal van die fatal error die ik in dit draadje ook geplaatst heb in beeld.
  5. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Ok, vreemd, lijkt geen algemeen OA iets, ik kan gewoon bestanden uploaden daar.
  6. Ook hier meteen wit beeld met dezelfde error
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    quote:
    Dit schreef Diaantje
    Ook hier meteen wit beeld met dezelfde error


    Balen he want we kunnen nu niks meer plaatsen Smile

    Leonard is dit iets wat we aan Bart zouden moeten doorgeven?

    Ik reageer nu in dit draadje omdat ik tegen hetzelfde aanloop als Diaantje maar ik had voor de zomer al een prive support berichtje aan Bart gestuurd maar die kon hier op dat moment nog niet veel mee. Hij had het toen ook druk.

    Wat te doen?
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ik heb een idee, maar vermoed dat bart het moet oplossen. Kan nu niet verder,vanavond meer
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Diaantje
    Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Invalid image: /data/www/plaatjes/data/71/71001//me.jpg' in /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php:1085 Stack trace: #0 /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php(516): imageprocessSimpleImage->get_meta_data() #1 /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php(47): imageprocessSimpleImage->load('/data/www/plaat...') #2 /data/www/oa3/init/functions.php(10993): imageprocessSimpleImage->__construct('/data/www/plaat...') #3 /data/www/oa3/upload/index.php(103): get_bestanden() #4 {main} thrown in /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php on line 1085


    Dit zou nu weer moeten werken. het is niet goed gegaan bij het saven van die facebook-foto, want dat was geen foto maar een pagina-bestand met de extensie van een foto (in plaats van die van een pagina). Dat pikt de oa-software niet. Alleen had die dus nooit geladen moeten kunnen worden, maar goed.

    Ik heb die "foto" verwijderd, dus nu kun je een echte foto laden.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef -caty2
    Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Invalid image: /data/www/plaatjes/data/54/54713//felicia a.jpg' in /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php:1085 Stack trace: #0 /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php(516): imageprocessSimpleImage->get_meta_data() #1 /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php(47): imageprocessSimpleImage->load('/data/www/plaat...') #2 /data/www/oa3/init/functions.php(10993): imageprocessSimpleImage->__construct('/data/www/plaat...') #3 /data/www/oa3/upload/index.php(103): get_bestanden() #4 {main} thrown in /data/www/oa3/includes/SimpleImage.php on line 1085


    Ik weet niet of je hier iets mee kan maar dit is het bericht wat ik krijg.


    Dat lijkt ook geen foto te zijn geweest. Ik heb het bestand verwijderd, zodat je opnieuw iets zou moeten kunnen laden...
  11. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ah, Bart heeft al gereageerd. Zat idd te denken dat de "foto's" geen foto's waren en dat iedere keer bij het inladen van de pagina, die "foto's" het probleem gaven.

    Opgelost dus.

    Alleen nu nog kijken hoe Diaantje een foto van facebook goed op kan slaan zodat het niet weer gebeurd. En enkel hernoemen van een bestand van .htm naar .jpg is niet voldoende, want je veranderd alleen de naam, niet het bestand zelf.
  12. Het is nu wel gelukt geloof ik!

    Ik heb dezelfde foto later nog een keer opgeslagen op de goede manier, dus buiten de het tag-raam echt op de foto zelf en niet het foute bdstand aangepast oid, dus dan zou het goed moeten zijn neem ik aan?
Terug naar de lijst