bewakingscamera

bewakingscamera 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Op zoek naar ervaringen met bewakingscamera.... woon redelijk "vrij" en wil graag de boel een beetje in de gaten kunnen houden met ??n of twee camera's, maar geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Tips, do's en dont's dus welkom! Voor de beeldvorming: het rechtse huis is van mij. Links is momenteel onbewoond. Aan de achterkant is spoor en kanaal.
    Plaatje
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    De vraag is wat wil je in de gaten houden en wanneer .Wil je face opname of van boven af .Wil je melding krijgen op je mob als er iemand bij je huis is ? wil je vanuit je luie stoel je terrein kunnen zien? Wil je permanente opname of alleen bij beweging ?
    Voel je je veilig als er s?vonds aan de deur gebeld wordt ? Hoe ziet je gezinssamenstelling er uit en is er veel in en uitlopend volk (pubers) .Hoe is de beveiligingsverlichting om het huis.Zijn er obstakels die camera lijnen kunnen hinderen.

    Beveiligen is maatwerk dat wil ik er dus mee zeggen.

  3. quote:
    Dit schreef Dirk
    De vraag is wat wil je in de gaten houden en wanneer .Wil je face opname of van boven af .Wil je melding krijgen op je mob als er iemand bij je huis is ? wil je vanuit je luie stoel je terrein kunnen zien? Wil je permanente opname of alleen bij beweging ?
    Voel je je veilig als er s?vonds aan de deur gebeld wordt ? Hoe ziet je gezinssamenstelling er uit en is er veel in en uitlopend volk (pubers) .Hoe is de beveiligingsverlichting om het huis.Zijn er obstakels die camera lijnen kunnen hinderen.

    Beveiligen is maatwerk dat wil ik er dus mee zeggen.


    Goeie vragen. Ik wil eigenlijk vooral weten of er iemand op mijn oprit of in mijn tuin is, 's avonds en 's nachts. Dacht zelf daarom aan een camera met bewegingsregistratie redelijk hoog op de zijgevel en misschien nog een op de achtergevel.
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Dat moet geen probleem zijn en je kan camera's nemen met 0 luxwaarde.Beeld afgifte via wifi of sms. .Maar ik zou toch wat aan extra bewakingsverlichting doen en dan niet socks licht (oranje) maar wit licht.Ook kan je een intercom plaatsen met camera zodat je altijd eerst na kunt gaan wie er voor de deur staat..Ook deze zijn 0 luxwaarde .

  5. quote:
    Dit schreef Dirk
    Dat moet geen probleem zijn en je kan camera's nemen met 0 luxwaarde.Beeld afgifte via wifi of sms. .Maar ik zou toch wat aan extra bewakingsverlichting doen en dan niet socks licht (oranje) maar wit licht.Ook kan je een intercom plaatsen met camera zodat je altijd eerst na kunt gaan wie er voor de deur staat..Ook deze zijn 0 luxwaarde .


    Wat is dat? 0 luxwaarde?
  6. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Wat is dat? 0 luxwaarde?

    Dat je een heldercamera beeld hebt ook al is het erg donker.Comelit is een uitstekend merk
Terug naar de lijst