kamer voor dochter regio Amsterdam

kamer voor dochter regio Amsterdam  

Onderwerp van JolandAs

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door JolandAs zelf op 5 juli 2019 om 21:13:02

Terug naar de lijst
  1. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Inschrijven bij studentenwoningweb

    >>LINK<<
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef maartje


    De Melkweg zit in de binnenstad. Waar ik nog aan zit te denken om een kamer te kiezen in een plaats waar de nachttrein komt.


    Dat zijn er doordeweeks niet zoveel. Paar grote steden in de Randstad.
    Amsterdam heeft ook een uitgebreid netwerk nachtbussen, maar die rijden meest in het weekend.

    By the way, mijn jongste werkt bij Milk, het restaurant van de Melkweg, ze woont bij de oude Bijlmerbajes en maakt gebruik van de tram, (nacht)bus of Uber. Fietsen doet ze ‘s nachts niet.
  3. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs

    Dank je Carla.
    Volgens de voorwaarden kun je je enkel inschrijven als in je in genoemde steden studeert.
    Mijn dochter haar studielocatie is Tilburg, alleen de stage zou in Amsterdam zijn. Kan het dan ook?

    Grappig dat je dochter bij het restaurant van de Melkweg werkt. Wie weet komen ze elkaar nog tegen in de toekomst.
    Mijn dochter heeft geen idee hoe het gesprek gegaan is appte ze en wil het er straks over hebben. Ze is onderweg naar huis nu.

    Vind je dochter het niet veilig 's nachts te fietsen?
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ze komen elkaar vast tegen.
    Rosa werkt 2-3 keer per week waarvan vaak tot sluitingstijd.

    Ze heeft een keer antikraak gewoond via VPS, toen een jaar in onderhuur en nu tijdelijk via studentenwoningnet, maar ze studeert ook in Amsterdam.
    Je dochter zou kunnen kijken of iemand voor een aantal maanden haar/zijn kamer verhuurd ivm een stage elders.
  5. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs

    Mijn dochter heeft afgelopen week een stageplek geaccepteerd in Breda en gaat op en neer reizen om kosten te besparen.
    Iedereen bedankt voor het meedenken.
    Ik ga dit draadje sluiten.
Terug naar de lijst