Accu problemen laptop
Onderwerp van Pi
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
Pi
Abonnee
De accu van mijn 4 jaar oude laptop doet het niet meer. Dus had ik een nieuwe gekocht die geschikt zou zijn voor mijn laptop. Helaas kreeg ik te zien dat hij alleen werkt met een originele Lenova accu. Daar is moeilijk aan te komen en als ik er aan kan komen vind ik het te duur om nog te kopen voor een 4 jaar oude laptop.
Heeft iemand een tip om in ieder geval de laptop nog op te kunnen starten om er dingen af te halen? Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met een powerbank of iets dergelijks?
-
De laptop zou het ook moeten doen terwijl de stroom adapter is aangesloten, ook als er geen accu in zit.
-
Wat Dayenne zegt, gewoon op stroom. Zo heb ik jaren extra met mijn laptop gewerkt 
Ik had trouwens wel mijn accu er helemaal uit gehaald. Geen idee of dat verschil uitmaakt eigenlijk
-
>>LINK<<
zij hebben accu's waar ze ook de lenovo chip in overzetten {nee heb geen aandelen}
-
Pi
Abonnee
-
Hoe eenvoudig hè. Maar zou wel even wat gaan back uppen binnenkort. Je weet maar nooit.
-
Pi
Abonnee
quote:
Dit schreef Dayenne
Hoe eenvoudig hè. Maar zou wel even wat gaan back uppen binnenkort. Je weet maar nooit.
Ga ik zeker doen.
Terug naar de lijst