Stack (van transIP)

Stack (van transIP)  

Onderwerp van Dayenne

BEHEERD DOOR:
rdolfijn

Dit onderwerp is gesloten.
door Dayenne zelf op 22 augustus 2021 om 21:12:08

Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Kost ook wel geld, die van jou is veel goedkoper, alleen voor bestaande klanten en 13.000 wachtende voor je



    Scheelt een paar euro Smile
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Scheelt een paar euro Smile



    Nu 1.60 versus €6 en straks 3. 00versus €12 na een jaar. Vind dat echt wel een verschil
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Nu 1.60 versus €6 en straks 3. 00versus €12 na een jaar. Vind dat echt wel een verschil

    Pmnd ook nog.
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Ik kijk over een jaar wel weer of ik er veel gebruik
    van heb gemaakt voor nu nog prima te betalen
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Pmnd ook nog.



    Ja daarom, per jaar is wel te doen.


    Ik zoek nog steeds :)
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Ik had met black friday een harddisk gekocht. Heb mn google foto's opgeruimd. Alle screenshots verwijderd en daarna de foto's op jaar in albums gedaan. Nu ben ik ze aan het downloaden op de harddisk.
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Elke 16e van de maand wordt automatisch €1,50 overgemaakt naar Stack. Makkelijk hoor.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Elke 16e van de maand wordt automatisch €1,50 overgemaakt naar Stack. Makkelijk hoor.



    Ja dat is zeker makkelijk en goed te doen wanneer de korting over is.

    Helaas alleen voor de upgraden
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef scar
    Elke 16e van de maand wordt automatisch €1,50 overgemaakt naar Stack. Makkelijk hoor.

    Ik kreeg een factuur per ideal te voldoen?
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik had schijnbaar aangegeven dat ik automatisch wilde betalen. Mocht ook per Ideal.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik had met black friday een harddisk gekocht. Heb mn google foto's opgeruimd. Alle screenshots verwijderd en daarna de foto's op jaar in albums gedaan. Nu ben ik ze aan het downloaden op de harddisk.

    Dat klusje is geklaard. Nu de zip bestanden naar stack. Dubbel safe.

    Binnenkort eens met alle andere foto's bezig. Google foto's maakt er zelf zips van. Bij die andere zal ik een zip proggie nodig hebben denk ik.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne

    Inmiddels een half jaar stack in gebruik. Ik ben niet tevreden. De instant upload optie, waar ik het vnl voor gebruik, werkt niet of niet goed. Foutmeldingen blijven komen en veel foto's worden niet automatisch in stack geplaatst. Ik ben er klaar mee.

    Het downloaden van de foto's van stack naar een hd is ook nog best een klus. De snelste manier is stack als netwerkschijf in de verkenner zetten en van daaruit kopiëren en plakken. Daarvoor heb je dus een Windows pc nodig (of Apple voor de liefhebbers). Via de stack app kun je niet bestanden verplaatsen. Dus via Chromebook lukt het niet.

    Mijn Mini pc gaf al gauw melding disk vol (geen idee waarom, kennelijk wordt er toch ook hd ruimte op de pc gebruikt), dus een andere w10 laptop aangeslingerd. Ook foutmeldingen mp4, dus dat moet handmatig.

    Ik ga terug naar de gratis opslag van Google. Zodra de 15gb bereikt is alles verplaatsen naar de hd. En dan weer met een lege cloud verder.

    Wat een gedoe zeg.
Terug naar de lijst