Ik wens je een heel mooi 2021! 

Onderwerp van nienkevb

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

Toon alleen de berichten van nienkevb
    Bijna weer een jaar voorbij, zo’n laatste dag is altijd mooi voor mijmeringen van allerhande aard. Een raar jaar dit jaar, bijzonder in vele opzichten. Met name gedomineerd door die ziekte die ik niet nader wil noemen. Het vele thuiszijn dat mij soms tot waanzin dreef maar ook mooie momenten heeft gegeven. Mooie momenten met mijn dierbaren maar zeker ook de mooie momenten die ik heb ervaren in het vele buiten zijn. Nu mijn contacten zowat geminimaliseerd zijn heb ik eens in de twee weken echt een weekend voor mezelf. Op vrijdag gaat de tijd uit om op zondagavond weer aan te springen. Ik geniet daar echt van, een oplaadmoment voor mijzelf is het. Ik ben er veel op uit getrokken met en zonder mijn camera en mèn, wat is het mooi daarbuiten als je tenminste goed om e heen kijkt. Net of ik dat nooit echt gedaan had. Ik neem mij voor om in het komende jaar een dag in mijn vrije weekenden voor mijzelf te reserveren en te ontdekken. De omgeving in mij opnemen en er één mee worden. Genieten van het tijdloze zonder verplichtingen. Ik krijg er energie van! En ik ga er over schrijven, gewoon omdat ik gemerkt heb dat ik graag schrijf en het fijn is mijn gevoel te delen. Geïnspireerd door twee mooie mensen die dit jaar recentelijk helaas beiden veel te vroeg het leven lieten.

Ik wens iedereen een heel fijne afsluiting van dit jaar en ik wens iedereen een mooi en nieuw 2021!
    Plaatje
  2. Annette62
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Annette62
    Mooi geschreven Nienke. Ik wens jou voor 2021 heel veel mooie momenten, lekker genieten van je vrije weekenden en veel schrijfplezier!Smile
  3. Ezzie
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Ezzie
    Warm geschreven Nienke en mooie voornemens heb je...tijd voor jezelf is zó waardevol en belangrijk.
    Ik las net nog even mijn jaarhoroscoop voor 2020 om te checken of ze gelijk hadden (😉): “dit jaar lijkt op niets op het voorgaande jaar” en “jij verandert zelf”. Beide zaken kloppen en met leren en ontdekken ga ik eveneens in 2021 door.
    Go girl: ik wens jou ook een mooi 2021!
  4. cootje
    Abonnee

Toon alleen de berichten van cootje
    Ik wens jou en je gezin een mooi jaar toe.
    Plaatje
Terug naar de lijst