Help Ioni de verhuizing door!!!

Help Ioni de verhuizing door!!! 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door savvy zelf op 14 juni 2012 om 20:43:07

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Ioni
    Smile



    Ook voordat het (O)A-team werd opgericht kregen mensen die er om vroegen vanuit alle hoeken hulp aangeboden..

    Ik zou nog wat advertenties zetten, of draadjes met datum en gerichte vraag en wie weet.

    Succes met je verhuizing.
  2. quote:
    Dit schreef Dive
    Vind het wel een beetje sneu. Savvy heeft ontzettend veel hulp gehad en alles werd gedaan en Ioni moet bijna smekend op haar knie?n liggen.
    Of zijn we een beetje verhuis moe?Smile


    Dat zou kunnen.

    Het is ook mogelijk dat iemand zich de afgelopen jaren op OA zodanig geprofileerd heeft dat de bereidheid tot helpen niet meer zo groot is.
  3. Bericht van fleurie is op 13-06-2012 om 21:33:45 uur verwijderd door savvy.

    Reden: laat maar zitten

     
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef savvy



    Zit jou iets dwars of zo? Iets persoonlijks?Smile

    Ik snap het als mensen zich niet in twee?n kunnen splitsen omdat ze elders al iets hebben, zelf niet in staat zijn te helpen of te ver weg wonen.

    Maar ik zou niet weten wanneer/hoe/waarom/of Ioni zich negatiever heeft geprofileerd dan ik. Of dat ik beter ben dan haar en dus hulp "heb verdiend". Daar geloof ik helemaal niks van.

    Het verklaart wel weer iets in mijn Eigen Klep met verwijzing naar dit topic, wat me prompt op een bijzonder flauwe misbruikmelding kwam te staan.


    Gut wat aanmoedigend zeg, zo'n schop onder je kont.
    Omdat jij het niet zou weten, wil niet zeggen dat het niet bestaat.
    Capady geeft een wellicht mogelijkheid aan.
    Ik lees niets persoonlijks, en ik lees al helemaal niet dat hem iets dwars zit.

    Dus nogmaals, het zou eventueel kunnen dat Ioni zich zo heeft geprofileerd afgelopen jaren dat er wellicht minder mensen bereid zijn om te helpen.

    Dat zou wellicht misschien kunnen toch?
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Het is wel lullig. Ik kan best aardig behangen, maar voor mij te ver weg, plus dat mijn auto vanmiddag is overledenSmile.

    Het is ook een lastige periode met allerlei afsluitingen van clubjes en school e.d. en de vakanties voor de deur.

    Ik hoop wel dat er nog mensen een handje kunnen helpen.
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Het is voor mij echt te ver weg. Daarbij is het inderdaad een drukke periode. Extra lastig om dan oppas voor zoonlief te vinden.
  7. Als je nou eens een opdracht op >>LINK<< zet voor het hoognodige. Laminaat leggen bv, dan kunnen je meubels er iig in. Behangen is handig als het gedaan is, maar kan ook later. Of de muren verven.

    De prijs zou best wel eens mee kunnen vallen.

    (waarom moet de trap in je oude huis geschuurd en geverfd worden?)
  8. Jos1
    Hey Hallo!

    Toon alleen de berichten van Jos1
    quote:
    Dit schreef Malero


    Gut wat aanmoedigend zeg, zo'n schop onder je kont.
    Omdat jij het niet zou weten, wil niet zeggen dat het niet bestaat.
    Capady geeft een wellicht mogelijkheid aan.
    Ik lees niets persoonlijks, en ik lees al helemaal niet dat hem iets dwars zit.

    Dus nogmaals, het zou eventueel kunnen dat Ioni zich zo heeft geprofileerd afgelopen jaren dat er wellicht minder mensen bereid zijn om te helpen.

    Dat zou wellicht misschien kunnen toch?

    mee eens
  9. quote:
    Dit schreef Jos1

    mee eens

    het feit dat zoiets genoemd wordt, vind ik al heel vervelend
  10. boog
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van boog
    quote:
    Dit schreef Ioni
    Smile



    sorry, het is niet anders

    zoals Wieb het al omschreef

    bovendien hebben we een ander project, nog geen 5 km van je vandaan , met dezelfde data

    en daar heb ik niet eens genoeg mensen voor kunnen vinden

    good luck
  11. Bericht van Marlies is op 14-06-2012 om 20:53:43 uur verwijderd door Marlies.

    Reden: Aangezien er door degene hieronder een 'rare' opmerking van gemaakt wordt, haal ik de tip maar weg.

     
Terug naar de lijst