Geluidsoverlast

Geluidsoverlast 

Onderwerp van CorinneW

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Angelie67
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Angelie67
    quote:
    Dit schreef CorinneW
    Praten in de tuin maakt veel geluid na 23.00. Dat is, hoe absurd het ook klinkt, boven de geluidsnorm voor dat moment. Praten in de tuin om 2 uur 's nachts vind ik bezopen.
    En ja er zijn grenzen en ja tuurlijk mag iemand zijn favo muziek draaien, ik doe daar niet moeilijk over, maar niet een uur lang en niet op dat volume.
    Je woont in een rijtje en je hebt rekening te houden met elkaar. Daar zijn zelfs regels voor opgesteld omdat mensen zich daar niet aan kunnen houden.
    De beste man is zelf ook makelaar dus die weet als geen ander hoe het allemaal werkt. Zowel bouwtechnisch met gehorigheid als de regelgeving er omheen.

    Tsja... je kunt voor je gelijk gaan, of voor een oplossing.
    Ik zou voor het laatste gaan....
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef CorinneW
    Ik heb vandaag oordopjes en slaappillen gehaald. Laat ik daar eerst maar eens mee beginnen. Of ik daarmee door de cirkelzaag slaap gaan we beleven...
    Ik snap er werkelijk geen sikkepit van.

    Heb je dat smsje sturen nou al eens uitgeprobeerd? Gewoon, om te kijken of dat werkt? Of ben je gewoon dwars vanwege het dwars zijn?
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik begrijp dat sommige het normaal vinden dat Corinne iedere keer aan moet geven met sms-jes dat ze overlast ondervindt. Op die manier heeft ze er een derde kind bij die ze op moet voeden.
    Corinne, je moet tegen die buurman zeggen dat je geen last meer van hem wilt hebben en dat je anders wat blauws op hem afstuurt en dat hij daar maar aan uit moeten leggen waarom hij geen rekening met anderen wil houden. Of heeft je buurman een autistische stoornis of zo dat ie het niet begrijpt?
  4. Poppetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Poppetje
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik begrijp dat sommige het normaal vinden dat Corinne iedere keer aan moet geven met sms-jes dat ze overlast ondervindt. Op die manier heeft ze er een derde kind bij die ze op moet voeden.
    Corinne, je moet tegen die buurman zeggen dat je geen last meer van hem wilt hebben en dat je anders wat blauws op hem afstuurt en dat hij daar maar aan uit moeten leggen waarom hij geen rekening met anderen wil houden. Of heeft je buurman een autistische stoornis of zo dat ie het niet begrijpt?

    Liever een derde kind dan een tweede baan. In de avonduren een dossier aanleggen kost meer tijd en lost waarschijnlijk minder van de ergernis op dan, zoals meneer buurman al aangaf, op datzelfde moment een smsje sturen.
  5. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik snap er werkelijk geen sikkepit van.

    Heb je dat smsje sturen nou al eens uitgeprobeerd? Gewoon, om te kijken of dat werkt? Of ben je gewoon dwars vanwege het dwars zijn?



    Dat is toch ook best asociaal om op dat tijdstip nog te smssen. Smile
  6. quote:
    Dit schreef twelve
    Gewoon een keer de tuinsproeier aanzetten en dan zo richten dat ie bij het draaien op zijn terras komt, gaat ie vanzelf naar bed.Smile





    SmileSmileSmileSmile
  7. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    quote:
    Dit schreef Colly

    Dat is toch ook best asociaal om op dat tijdstip nog te smssen. Smile

    SmileSmileSmileSmileSmile
  8. LOL
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Colly
    Dat is toch ook best asociaal om op dat tijdstip nog te smssen. Smile
    Ik heb grenzend aan mijn achtertuin een bakker. Als het warm is zetten ze soms 's nachts de achterdeur over en dan werken ze gezellig verder. Of ze vergeten dat het 's morgens half 5 is en gaan buiten bakken afspuiten, even een kletspraatje maken.

    Dan bel ik ze op en vraag of ze de deur even dicht willen doen, of dat ze hun werk/gesprek buiten binnen of om 8 uur willen voortzetten.

    En het wordt weer rustig en dan kan ik weer slapen. Het kan zooo eenvoudig zijn je eigen rust te cre?ren.
    17 jul '12 - 09:15:39 / 17 jul '12 - 09:29:02
  10. Mits de andere partij meewerkt....
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef scar

    En het wordt weer rustig en dan kan ik weer slapen. Het kan zooo eenvoudig zijn je eigen rust te cre?ren.


    Ondertussen ben je natuurlijk al gestoord in je slaap, dus het is mosterd na de maaltijd.
  12. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef twelve


    Ondertussen ben je natuurlijk al gestoord in je slaap, dus het is mosterd na de maaltijd.


    Tenzij je buren een haan hebben in een niet goedge?soleerd nachthok, waardoor je iedere ochtend om 5 uur gewekt wordt. Dat beest blijft ook nog eens 1,5 uur doorgaan. Als die haan overdag (kinder)stemmen hoort of een andere haan, begint 'ie weer. Aangezien buurman niet in is voor bemiddeling van woningcorporatie, moet ik zelf verdere stappen ondernemen (hier zijn dan al diverse gesprekken met buren aan voorafgegaan). Rechtsbijstand heeft mij gevraagd om een logboek bij te houden. Haan kraait gemiddeld 4 uur per dag en dat vind ik echt veel. Hok staat 5 meter van mijn huis af, dus ook binnen hoor je het.

    Dan helpt een sms'je naar buren niet, want ookal zouden ze willen, ze kunnen dat beest niet uitzetten....Smile
Terug naar de lijst