Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    quote:
    Dit schreef Wiebeline



    Mooie lamp.. Doet mij er aan denken dat ik nog een lampje of 5 moet aanschaffen en op laten hangen.. Smile



    Ik ook al twintig jaar
  2. Bericht van Madam_Mikmak is op 12-10-2012 om 16:40:13 uur verwijderd door Madam_Mikmak.

    Reden: foto`s plakken niet

     
  3. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila
    Bij deze foto is het nodig dat je de computer even kanteld. Ik krijg het niet voor elkaar om het recht te zetten.

    Het fotoframe met de strijktekening is voor mij heel speciaal.

    Een OAster had deze tekening in haar profiel staan en kondigde aan dat zij het origineel ging opsturen naar een voor haar speciaal lid van OA.
    Ik herinner mij nog als de dag van gisteren dat ik dacht....."Ohhh, je zal toch maar het gelukkige mens zijn die dat krijgt opgestuurd. Het zal je toch maar gebeuren dat iemand JOU zo speciaal vind dat het je gegund wordt, dat het plotseling in je brievenbus ligt.
    Ow, stel dat dat MIJ ooit zou gebeuren....nee, dat zal mij nooit gebeuren...."

    Dat dacht ik dus.

    Een paar dagen later was ik bij mijn moeder en zij zei:
    Er is hier post voor jou gekomen Dil. Jouw oude adres staat er nog op en de bovenbuurman heeft het bij mij gebracht.(ik woonde voorheen in het klooster, boven mijn moeder)
    Ze gaf mij een enveloppe met mijn naam en adres erop geschreven in een voor mij onbekend handschrift.
    Ik opende de enveloppe en daar zag ik, in een papiertje gewikkeld, de strijktekening van het profiel van de OAster.
    Wat er toen door mij heenging!!!! Geluk!!! blijdschap!!!

    Ik had dit echt,nooit, never verwacht!!
    Speciaal voor mij!!!

    Nu ik dit opschrijf voel ik weer die warme verbazing en blijdschap door me heen stromen.

    De strijktekening is voor mij heel speciaal. Als ik mij een waardeloos mens voel kijk ik naar de tekening en dan VOEl ik het weer even. Dan denk ik...neenee Dil, speciaal voor jou is die tekening opgestuurd.

    Het is voor mij een reminder dat ik er mag zijn. Mijn kostbaarste bezit.Smile


  4. Oh jee jij bent ook een rommelkont DileilaSmileSmileSmile
  5. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef dileila
    Bij deze foto is het nodig dat je de computer even kanteld. Ik krijg het niet voor elkaar om het recht te zetten.

    Het fotoframe met de strijktekening is voor mij heel speciaal.

    Een OAster had deze tekening in haar profiel staan en kondigde aan dat zij het origineel ging opsturen naar een voor haar speciaal lid van OA.
    Ik herinner mij nog als de dag van gisteren dat ik dacht....."Ohhh, je zal toch maar het gelukkige mens zijn die dat krijgt opgestuurd. Het zal je toch maar gebeuren dat iemand JOU zo speciaal vind dat het je gegund wordt, dat het plotseling in je brievenbus ligt.
    Ow, stel dat dat MIJ ooit zou gebeuren....nee, dat zal mij nooit gebeuren...."

    Dat dacht ik dus.

    Een paar dagen later was ik bij mijn moeder en zij zei:
    Er is hier post voor jou gekomen Dil. Jouw oude adres staat er nog op en de bovenbuurman heeft het bij mij gebracht.(ik woonde voorheen in het klooster, boven mijn moeder)
    Ze gaf mij een enveloppe met mijn naam en adres erop geschreven in een voor mij onbekend handschrift.
    Ik opende de enveloppe en daar zag ik, in een papiertje gewikkeld, de strijktekening van het profiel van de OAster.
    Wat er toen door mij heenging!!!! Geluk!!! blijdschap!!!

    Ik had dit echt,nooit, never verwacht!!
    Speciaal voor mij!!!

    Nu ik dit opschrijf voel ik weer die warme verbazing en blijdschap door me heen stromen.

    De strijktekening is voor mij heel speciaal. Als ik mij een waardeloos mens voel kijk ik naar de tekening en dan VOEl ik het weer even. Dan denk ik...neenee Dil, speciaal voor jou is die tekening opgestuurd.

    Het is voor mij een reminder dat ik er mag zijn. Mijn kostbaarste bezit.Smile




    Voor de mensen met nekklachten.
  6. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila
    quote:
    Dit schreef Dive
    Oh jee jij bent ook een rommelkont DileilaSmileSmileSmile

    Ja, ik hou niet van strak en steriel.
    Ben helemaal niet Zen.
    Niet in mijn inrichting in ieder geval. Ik vind dat niet nodig. Moet het gevoel hebben dat de bordjes dansen in de kast en de kopjes van plezier liggen te rinkelen als ik thuis kom.De bank moet de armen naar mij uitstrekken en mij het gevoel geven dat hij de kussens al voor mij heeft opgeschud. Zo wil ik wonen.
  7. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Portugezen hanen . Leuk
    Ik heb er ook eentje
  8. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila
    quote:
    Dit schreef erwin1


    Voor de mensen met nekklachten.

    Ohh Erwin...hoe heb je dat gedaan jongen. Fantastisch!!!!!Ik kreeg het echt niet voor elkaar..

    Dank..Smile
  9. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    quote:
    Dit schreef dileila

    Ja, ik hou niet van strak en steriel.
    Ben helemaal niet Zen.
    Niet in mijn inrichting in ieder geval. Ik vind dat niet nodig. Moet het gevoel hebben dat de bordjes dansen in de kast en de kopjes van plezier liggen te rinkelen als ik thuis kom.De bank moet de armen naar mij uitstrekken en mij het gevoel geven dat hij de kussens al voor mij heeft opgeschud. Zo wil ik wonen.


    :haha:

    Mooi omschreven

    Ja, ik ben ook wel zo. Ik vind die strakke inrichtingen bij een ander best mooi.

    Maar zelf zou ik er niet in kunnen leven.
  10. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik wil graag strak maar ik ben te chaotisch en slordig thuis
    Dat. Ben ik mijn hele leven al
    En ja die dieren hier
  11. quote:
    Dit schreef dileila

    Ja, ik hou niet van strak en steriel.
    Ben helemaal niet Zen.
    Niet in mijn inrichting in ieder geval. Ik vind dat niet nodig. Moet het gevoel hebben dat de bordjes dansen in de kast en de kopjes van plezier liggen te rinkelen als ik thuis kom.De bank moet de armen naar mij uitstrekken en mij het gevoel geven dat hij de kussens al voor mij heeft opgeschud. Zo wil ik wonen.

    Smile
  12. Toevallig was er hier net een vriendin, die het behoorlijk strak heeft ingericht en mij de opdracht heeft gegeven het net zo'n gezellige plek te geven/maken als bij mijzelf.
    Ze zegt elke keer, hier voel ik mij thuis...SmileSmile
Terug naar de lijst