Ektorp bank in elkaar zetten ?

Ektorp bank in elkaar zetten ? 

Onderwerp van Monique15

Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Monique15


    Bevalt hij jou goed ?



    Net als Fleurie ben ik ook in het bezit
    van de heerlijke EKTORP bank
    en wij zijn er heel tevreden over
    hij zit,ligt goed !!!

    Overigens heeft dochterlief
    ze bijna helemaal alleen in elkaar gezet


    Wij hebben de losse voetenbank erbij
    en dan kun je heerlijk met je benen omhoog TV kijken

    De hoezen zijn makkelijk wasbaar
    ik doe ze zelfs even kort in de droger en
    dan weer terug om de kussens(bank)

    Of wel helemaal droog in de kast
    om dan een andere kleur te doen
  2. Monique15
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Monique15

    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Net als Fleurie ben ik ook in het bezit
    van de heerlijke EKTORP bank
    en wij zijn er heel tevreden over
    hij zit,ligt goed !!!

    Overigens heeft dochterlief
    ze bijna helemaal alleen in elkaar gezet


    Wij hebben de losse voetenbank erbij
    en dan kun je heerlijk met je benen omhoog TV kijken

    De hoezen zijn makkelijk wasbaar
    ik doe ze zelfs even kort in de droger en
    dan weer terug om de kussens(bank)

    Of wel helemaal droog in de kast
    om dan een andere kleur te doen


    Nou, dat klinkt goed Smile Ik wil graag de witte maar ja.. met drie katten en een kind.. Maar Dayenne, jij hebt ook de witte toch ?
  3. quote:
    Dit schreef Monique15


    Nou, dat klinkt goed Smile Ik wil graag de witte maar ja.. met drie katten en een kind.. Maar Dayenne, jij hebt ook de witte toch ?

    en een zwarte hond
    als die nou maar niet afgeeft Smile
  4. quote:
    Dit schreef Monique15


    Bevalt hij jou goed ?



    Ja, heel erg goed! Met hangpubers ;-) in huis is het altijd maar afwachten hoe een bank met kussens zich houdt, maar het valt niet tegen!

    Laatst moest ik een hoes (die mokkabruine, in de machine wasbare) wassen, en die kreeg ik weer keurig zonder gedoe om het kussen.

    En hij zit gewoon lekker.

    Echt helemaal "mijn" bank! Smile
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Monique15


    Nou, dat klinkt goed Smile Ik wil graag de witte maar ja.. met drie katten en een kind.. Maar Dayenne, jij hebt ook de witte toch ?

    Jep en na 1 week zat ie in de wasmachine. De zwarte gaat langer mee Smile Van de katten heb je alleen maar haren, dat is het probleem niet (met een rubber huishoudhandschoen wrijf je dat er zo af!), maar idd die zwarte van ons, dat blafbeest, die sprong er tot 2 keer toe met modderpoten op.... Ik heb de hoes aan de lucht gedroogd overigens.
  6. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Jep en na 1 week zat ie in de wasmachine. De zwarte gaat langer mee Smile Van de katten heb je alleen maar haren, dat is het probleem niet (met een rubber huishoudhandschoen wrijf je dat er zo af!), maar idd die zwarte van ons, dat blafbeest, die sprong er tot 2 keer toe met modderpoten op.... Ik heb de hoes aan de lucht gedroogd overigens.


    Ja, ik ook. Ik heb trouwens de tip gekregen om 'm niet helemaal te laten drogen, maar als hij nog wat klam is al om het kussen heen te doen omdat hij dan beter past. Geen idee of het waar is, maar het werkte prima ;-)

    Kussen heb ik niet op de bank verder laten drogen, maar op een wasrekje. Ging uitstekend!
  7. quote:
    Dit schreef Dayenne

    Is tegenwoordig een bouwpakket.

    o, toen ik 'm kocht was het de pootjes er in schroeven en de kussens in de net te krappe hoezen proppen klaar.

    Maar ikea heeft maar weinig dingen die erg moeilijk in elkaar te zetten zijn. Vrouwen lezen eerst de handleiding en gaan dan als een speer, mannen proberen eerst zelf en moeten dan opnieuw beginnen is mijn ervaring.
    Mijn dochter heeft bij mij en haar vader hetzelfde buro en stiefopa heeft die daar in elkaar gezet in 3 uur. De volgende dag heb ik hem (stiefopa dus) een sms gestuurd dat als je de handleiding volgt en 'm nog een keer om moet zetten omdat je 'm toch ergens anders wilt plaatsen het ook in een uurtje kan.
    Moest ie wel om lachen.
  8. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl
    Ik heb de 3zits ektorp maar kan me niet herinneren dat ik iets in elkaar moest zetten...
  9. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    quote:
    Dit schreef fleurie


    Ja, ik ook. Ik heb trouwens de tip gekregen om 'm niet helemaal te laten drogen, maar als hij nog wat klam is al om het kussen heen te doen omdat hij dan beter past. Geen idee of het waar is, maar het werkte prima ;-)

    Kussen heb ik niet op de bank verder laten drogen, maar op een wasrekje. Ging uitstekend!



    Ja dit klopt Smile
  10. Heb vorig jaar de Ektorp gekocht, met loungehoek (dus lang kussen). Zou ik dus nu iedereen afraden.
    Losse voetenbank met los kussen is handiger, je kunt dat nog eens uit elkaar schuiven.
    Het zit trouwens heerlijk! Heb een zwarte en nog niet hoeven wassen.

    Het in elkaar zetten heb ik me niet mee hoeven bemoeien omdat mijn zoon dat veel te leuk vond. Hij deed het in zijn eentje, was zo gebeurd.

    (En inderdaad mannen kijken niet naar de handleiding. Zoals mijn andere zoon deze week bromde bij mijn nieuwe staande lamp: die handleidingen kloppen toch niet... Smile )
  11. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Ik heb altijd kleden erop voor de hond ik heb ook een wit ektorp setje
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zie hier de gebruiksaanwijzing voor degenen die daar nog aan twijfelen.... >>LINK<<

    Overigens zag de mijne er wel iets anders uit, qua instructie.
Terug naar de lijst