Mystery shopper

Mystery shopper 

Onderwerp van Dive

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef twelve


    Dat lijkt mij inderdaad retezwaar als je dit full-time moet doen om een inkomen te genereren. Ik vind het af en toe erbij wel leuk.
    Ik ben zelf zzp-er, en met mijn bedrijf ben ik zo'n 25 uur per week mee in de weer, daarnaast heb ik nog 9 uur per week een loondienstbetrekking als fieldmedewerker voor een onderzoeksbureau in de retail. Dit werk kan ik doen wanneer ik wil nu de supermarkten meestal van 8 tot 8 open zijn en 2 weken per maand ben ik Spits-uitdeler in de vroege ochtend. Ben eigenlijk best wel druk, maar in periodes dat het wat rustiger is (zoals schoolvakanties) vind ik het wel fijn om -als ik het kan combineren- nog wat bij te schnabbelen. De schoorsteen moet toch roken. Ik voel mij af en toe net een Amerikaan, die hebben ook vaak 2 of meer baantjes.Smile



    Nou, dat was hier dus ook het geval, want ik deed er nog meer dingen bij. Want stel je voor dat iemand me zou verwijten dat ik niet genoeg mijn best deed...! Smile

    Dus als ik bijv. een hotel moest doen (1x gedaan) of naar de horeca moest, ging de laptop of de smartphone mee voor het andere werk dat ook doorging.

    Gekkenwerk...Smile

    Maar goed, dat lesje heb ik inmiddels grondig geleerd Smile

    En ik heb i.i.g. een boel leuke ervaringen opgedaan tijdens dat intensieve mysteryshoppen ;-) maar tegenwoordig doe ik het alleen nog maar voor de leut, als het me uitkomt en als mijn schemerhoofd het aan kan Smile
  2. quote:
    Dit schreef crystal


    Gaaf!
    Ik sta geregistreerd bij Helion. Twee keer heb ik op deze manier een gratis knippen en wassen gehad bij de kapper.

    Oh jee, dat zou ik niet durvenSmile
  3. quote:
    Dit schreef Dive

    Oh jee, dat zou ik niet durvenSmile



    Ook gedaan :-)

    De vergoeding dekte de kosten niet helemaal, maar ik liep er weer een tijdje frisgeknipt en -geverfd bij :-)
  4. quote: