Loungeset of anders?

Loungeset of anders? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya
    quote:
    Dit schreef Dorien

    Nou dacht ik, misschien moet ik 'out of the box' denken. Waar gaat het mij om? Lekker zitten in de tuin. Liefst met kinders, kat op schoot, voeten op gelijke hoogte. Heeft iemand een tip voor mij? Een goed idee! Of wil misschien zijn loungeset bij me langsbrengen voor niet al teveel geld ;)?


    En zo'n ligstoel, is dat niet iets? Dan heb je in ieder geval je voeten op gelijke hoogte.
  2. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    als je l?kker wilt zitten, lijkt zo'n lounge set me niets.

    Ik zit het lekkerst in zo'n standenstoel met nog zo'n stoel voor me waar m'n benen op rusten. Hoeft weinig te kosten.
    Kun je ook nog eens prima in slapen :)

    Waar je het lekkerst in ligt (ook met meer personen) is deze hangmat >>LINK<<

    jaja, kost wat maar dan heb je ook wat. Onovertroffen en een van de dingen waarvan ik mega baal dat ik die met de scheiding heb moeten achterlaten. Smile
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik zit hier midden in een wijk in aanbouw, maar heb het lef niet om om pallets te vragen....Smile


    Diep ademhalen en dan vragen wat ze met die pallets doen...Smile
  4. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Dayenne


    Zelf maken?
    >>LINK<<


    Wauw! Dankjewel, Dayenne!
  5. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik ga maar eens rondkijken voor pallets...
  6. >>LINK<< hele leuke ideeen voor allerhande dingen.
    Ook zulke sets.
  7. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    als je l?kker wilt zitten, lijkt zo'n lounge set me niets.



    Ik heb zo'n set - inmiddels 5 jaar denk ik nu. Het zit heerlijk, het ligt heerlijk en ik vind het de investering nog elke dag meer dan waard Smile: het is echt een woonkamer buiten - ik zit enorm veel in de tuin!
    Wellicht dat ik ooit een keer andere kussens wil .. en da's t lastige; die kussens. Want waar laat je die idd? Ik stapel ze meestal op in de hal of gooi ze op mijn slaapkamer bij een paar weken slecht weer. Want zo'n kist lijkt ideaal maar was t niet - ik kreeg m niet waterdicht en ongediertevrij
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Leuke houten box maken en dan dit er in stoppen:
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Cleo


    Ik heb zo'n set - inmiddels 5 jaar denk ik nu. Het zit heerlijk, het ligt heerlijk en ik vind het de investering nog elke dag meer dan waard Smile: het is echt een woonkamer buiten - ik zit enorm veel in de tuin!
    Wellicht dat ik ooit een keer andere kussens wil .. en da's t lastige; die kussens. Want waar laat je die idd? Ik stapel ze meestal op in de hal of gooi ze op mijn slaapkamer bij een paar weken slecht weer. Want zo'n kist lijkt ideaal maar was t niet - ik kreeg m niet waterdicht en ongediertevrij

    Ik heb ook een set... idd ideaal! Smile

    Ik heb een tuinpaviljoen.. daar staat hij in. Savonds, of bij slecht weer, blijft het paviljoen dicht.
    Kussens kunnen dus blijven liggen.

    In de winter gaan de kussens naar zolder, de lounge blijft gewoon buiten staan.
    15 apr '13 - 11:14:06 / 15 apr '13 - 11:28:55
  10. quote:
    Dit schreef Dorien

    Heej das grappig.. Paar pallets scoren, en kussens... Voor de kussens heb ik een mooie kist, dus da's geen probleem.
    Dankjewel!



    Ik heb toevallig van het weekend op internet gezien hoe mensen van pallets een mooi lounge set hebben weten te maken. Kussentjes bij en klaar is kees.

    Nou zeggen ze wel dat de prijzen van de loungesets naar beneden gaan, mensen willen/kunnen niet meer 1000 euro of meer gaan betalen voor iets wat je met geluk maar 2 maanden per jaar kan gebruiken... 9vorig jaar was de zomer echt waardeloos) dus hou de prijzen goed in de gaten.. voor ? 500,- heb je al iets moois...

    Maar die pallet tip is idd super.
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Cleo



    Wellicht dat ik ooit een keer andere kussens wil .. en da's t lastige; die kussens. Want waar laat je die idd? Ik stapel ze meestal op in de hal of gooi ze op mijn slaapkamer bij een paar weken slecht weer. Want zo'n kist lijkt ideaal maar was t niet - ik kreeg m niet waterdicht en ongediertevrij


    Ik heb in mijn tuin een klein milieustraatje.Smile
    Drie kliko's van de gemeente voor het scheiden van het afval.
    En twee heb ik zelf aangeschaft.
    Een daarvan gebruik ik voor het opbergen van tuinkussens. De kliko's zijn waterdicht en er kruipen ook geen beesten in.
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Op internet zijn er verschillende mogelijkheden om pallets te kopen. Let bij het kopen van de pallets er altijd op dat de pallets niet aan het rotten zijn of beschadigd zijn zodat deze nog wel gewicht kunnen dragen. Naast enkele professionele aanbieders worden de meeste pallets voor particulieren op Marktplaats verkocht.

    Probeer altijd voor de stevigere Europallets te gaan deze zijn namelijk goed behandeld en kunnen nog jaren mee gaan.

    De veel gebruikte displaypallets zijn vaak voor eenmalig gebruik en niet geschikt voor het maken van meubels.
Terug naar de lijst