Vliegengordijn

Vliegengordijn 

Onderwerp van Siep

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Siep
    Voor een deur


    Drie overlappende gaasdingen naast elkaar.

    Vorig jaar bij de Lidl of zo gekocht voor een paar euro.
    Deze hangen in de plaats van een hordeur die ik tot nu toe steeds had. het voordeel van deze is dat je er ongehinderd steeds in en uit kunt lopen en ze werken perfect tegen de vliegen.
  2. quote:
    Dit schreef EllesB


    Ik weet de naam niet. Maar het zijn brede lamellen waar je door kan lopen. En ze zijn 1 of 2 keer per jaar bij de Aldi te koop.

    >>LINK<<

    Deze lijkt er heel erg op.


    Plak je die aan het kozijn?

    Dat lijkt me ideaal
  3. quote:
    Dit schreef Tuwa


    Drie overlappende gaasdingen naast elkaar.

    Vorig jaar bij de Lidl of zo gekocht voor een paar euro.
    Deze hangen in de plaats van een hordeur die ik tot nu toe steeds had. het voordeel van deze is dat je er ongehinderd steeds in en uit kunt lopen en ze werken perfect tegen de vliegen.


    Zijn dat dezelfde? Plak je die vast?
  4. quote:
    Dit schreef joop1
    er zijn hele mooie


    >>LINK<<


    Ik zie hier wel mooie tussen voor aan mijn overkapping.
    Ik wil daar een soort van gordijn waarachter ik mij kan verschuilen
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb deze sinds eergisteren: >>LINK<< Deze plak je aan het kozijn vast (zij en boven). In het midden een magneet strip. Als je er doorheen loopt, vallen de magneten weer tegen elkaar en en is de hor weer gesloten. Het werkt echt.

    Bij de Action hebben ze het nu ook liggen, maar of dat net zo goed werkt weet ik niet.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Bij mijn caravan heb ik juist het idee dat de horren eerder beesten binnenhoudt dan buiten. Heb altijd minder last van vliegende beestjes 's avonds als alles open is geweest (zodat de beesten in en ook makkelijk uit kunnen vliegen) dan als ik heel erg secuur ben geweest met horren ed.
  7. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Siep


    Zijn dat dezelfde? Plak je die vast?


    Je zet ze vast in een soort dubbele strip waarbij je een helft op je kozijn plakt en waarmee je met het andere deel de drie lamellen vastklemt.
    Dankzij de verzwaarde onderkant sluiten ze altijd goed af.
    In de winter knoop ik ze een beetje aan de kant, want dan is de buitendeur altijd dicht.
  8. Ow ik moet trouwens iets hebben voor een dubbele deur, zie ik
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb mijn hordeur opgeknapt. Nieuw horregaas er op gezet.

    Ik had als bevestiging metalen dingen (paumelles heten ze geloof ik) maar van de ene was een stiftje kapot.

    Nu zag ik er alleen maar kunststof bevestigingen. En nu had ik die gekocht, maar ze gaan alweer kapot. Ik kan nergens de metalen versie vinden. Iemand een idee waar ik die kan kopen of een andere tip om de deur opnieuw op te hangen?Smile
  10. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Siep
    Ow ik moet trouwens iets hebben voor een dubbele deur, zie ik


    wat bedoel je met een dubbele deur?
  11. Zelf heb ik een simpele hordeur van de Praxis, werkt prima maar mijn vriendin heeft een magneethor en die komt er als mijn hordeur het ooit opgeeft. De rolhordeuren vind ik niks, wil je een goede zijn ze hartstikke duur en bij de goedkope versie loopt het gaas vaak uit de rails en knalt de deur open als je hem niet goed hebt dichtgedaan.
  12. quote:
    Dit schreef Tuwa


    wat bedoel je met een dubbele deur?


    Twee openslaande tuindeuren denk ik....
Terug naar de lijst