Koolborstels vervangen

Koolborstels vervangen 

Onderwerp van lue

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik wil iedereen bedanken het is me gelukt, ik heb de koolborstels verwijderd en besteld. Weer wat geleerd, we worden steeds handiger.Smile
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef lue
    Ik wil iedereen bedanken het is me gelukt, ik heb de koolborstels verwijderd en besteld. Weer wat geleerd, we worden steeds handiger.Smile

    Kijk, dat voelt goed h?!!! Goed gedaan hoor!Smile
  3. Bericht van Zwembandje is op 16-05-2013 om 10:10:45 uur verwijderd door Zwembandje.

    Reden: Te laat / achterhaald.

     
  4. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef lue
    Ik wil iedereen bedanken het is me gelukt, ik heb de koolborstels verwijderd en besteld. Weer wat geleerd, we worden steeds handiger.Smile

    Smile Complimenten !!
    Geen petje op maar anders zou ik 'm af doen.
  5. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Dit doet mij denken aan de telefoongesprekken die mijn moeder met mijn oom had....de stofzuiger lag helemaal open, mijn moeder zwaar in de stress...mijn oom bleef aan die foon....en toch...en toch kregen ze dat kreng weer aan het zuigen.....
  6. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Dit doet mij denken aan de telefoongesprekken die mijn moeder met mijn oom had....de stofzuiger lag helemaal open, mijn moeder zwaar in de stress...mijn oom bleef aan die foon....en toch...en toch kregen ze dat kreng weer aan het zuigen.....

    En jouw verhaal doet mij dan weer denken aan dit >>LINK<<

    (Waarvan ik heel blij ben dat het op YouTube staat, had ik niet verwacht.)
Terug naar de lijst