welke stad?

welke stad? 

Onderwerp van loezepoes

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik zou naar Deventer gaan, de gastvrije Hanzestad.

    Leuke winkeltjes, een gezellige markt en heerlijke terrasjes om neer te strijken. Cultuur opsnuiven is ook nog mogelijk, bv. speelgoedmuseum en Deventer heeft een historische binnenstad.

    Mocht je voor Deventer kiezen dan heb ik nog wel tips voor je.

    In ieder geval zaterdag een leuke dag, waar de trein je ook brengt!Smile

  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Arnhem of Utrecht
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Arnhem of Utrecht


    Ik vind Deventer een stuk mooier en gezelliger dan Arnhem (zei dit Arnhems meisje..)Smile
  4. zessprong
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van zessprong
    Probeer Zutphen en Deventer eens!!!!!!!!!,zal je verrassen.
  5. Erika68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Erika68
    Ik vind Deventer ook het leukste, precies om de redenen die Twelve noemt.

    De sfeer in Breda vind ik ook altijd wel leuk.
  6. Jacco
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacco
  7. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Ik zou ook voor Deventer gaan, leuke knusse steegjes.
  8. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Wim
    Ik zou ook voor Deventer gaan, leuke knusse steegjes.


    En in een van die steegjes ga je een heerlijke bagel eten met gezond beleg en een potje thee drinken bij Taste of Honey.

    Het broodje wordt met passie bereid door het leuke personeel en de thee wordt geschonken in een van de kitscherige kopjes die deze lunchroom rijk is. Kijk om je heen en je ziet de lelijke lamp die je vroeger al eens bij een tante zag staan en de muren hangen vol met bekende schilderijen van de man met pijp, de zigeurin en huilende zigeunerkinderen.

  9. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    quote:
    Dit schreef twelve


    En in een van die steegjes ga je een heerlijke bagel eten met gezond beleg en een potje thee drinken bij Taste of Honey.

    Het broodje wordt met passie bereid door het leuke personeel en de thee wordt geschonken in een van de kitscherige kopjes die deze lunchroom rijk is. Kijk om je heen en je ziet de lelijke lamp die je vroeger al eens bij een tante zag staan en de muren hangen vol met bekende schilderijen van de man met pijp, de zigeurin en huilende zigeunerkinderen.



    ?t Zou mij verbazen als ze nu niet voor Deventer kiest Smile.
  10. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes

    Heb toch best in mijn hoofd geahd dat ik naar Haarlem wil, maar dat komt nog wel een keer in september, zaterdag ga ik naar Deventer.
    Leuk zo'm onbekende stad, leuk om te ontdekken
    Ik huur altijd een fiets op het station om wat mobieler te zijn

    Tips Twelve?Smile
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef loezepoes

    Leuk zo'm onbekende stad, leuk om te ontdekken
    Ik huur altijd een fiets op het station om wat mobieler te zijn

    Tips Twelve?Smile


    Neem je fiets even aan de hand als je naar het centrum gaat. Neem de route over het Vogeleiland (tegenover het station). Een prachtig park van meer dan 100 jaar oud ontworpen door de Amsterdam tuinarchitect Leonard Springer. Op het eiland tref je loslopende pauwen, eenden en kippen aan. Ook zijn er geitjes en wasbeertjes. Je vervolgt je weg naar het centrum en loopt de fraaie brug over...

  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Bij mooi weer is Twelve weleens op het terras van "Vrienden van Vroeger" te vinden op de Grote Kerkhof. Smile



    De zaterdagmarkt en nog meer leuke terrasjes vind je op de Brink. Iedere woensdag en zaterdag worden er vanaf De Waag (zie foto onder) stadswandelingen verzorgd. Ook voor inwoners van Deventer leuk en interessant!Smile

Terug naar de lijst