Problemen waterafvoer douche

Problemen waterafvoer douche 

Onderwerp van kaatje

Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Als alle huis-tuin en keukenmiddeltjes niet helpen, lijkt mij dat meer een probleem voor de verhuurder.
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Een binnenhuis beluchtertje in de afvoerbuis plaatsen bij de wasbak.
  3. Hoe is het ermee?
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Niet goed Smile Morgen komt eindelijk de installateur. Inmiddels loopt het water ook niet meer goed weg met het putdeksel eraf. Wastafel en douche zitten op dezelfde afvoer en ook daar loopt het niet meer vlot weg. Al snel na de renovatie hoorde ik af en toe wat water pruttelen bij de wastafel als ik aan het douchen was, maar het liep nog wel weg.

    Woon hier al 11 jaar, nooit problemen gehad met verstoppingen en nu, na 3 maanden nieuwe badkamer.......Smile

    Edit: vermoed trouwens dat het geen beluchtingsprobleem is, aangezien het niets hielp toen ik de sifon van de wastafel even losgemaakt had. Of is dat te simpel gedacht?

    De verticale doucheafvoer (vanaf putje) is 'slechts' 15 cm diep. Of is dat voldoende?
    19 jan '14 - 16:37:08 / 19 jan '14 - 18:00:24
  5. Klinkt toch steeds meer naar een montagefout.

    Wens je er sterkte mee. enne probeer het te claimen bij de verbouwer,



    Dan maar douchen in het badhuis?


    Frank
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Is er naast de gebruikelijke zeep en haren ook geen stof e.d van de verbouwing in de afvoer terechtgekomen waardoor het nu echt verstopt zit?

    Ik had vorige week een verstopte afvoer in de douche.
    Kreeg het zelf niet voor elkaar en heb een bedrijf gebeld om het voor me op
    te lossen.
    Een klein uur later en 206 euro armer liep het water weer probleemloos door het doucheputje.
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Is er naast de gebruikelijke zeep en haren ook geen stof e.d van de verbouwing in de afvoer terechtgekomen waardoor het nu echt verstopt zit?

    Ik had vorige week een verstopte afvoer in de douche.
    Kreeg het zelf niet voor elkaar en heb een bedrijf gebeld om het voor me op
    te lossen.
    Een klein uur later en 206 euro armer liep het water weer probleemloos door het doucheputje.


    Nou, als het inderdaad verbouwstof is, mag de woningbouw voor de kosten opdraaien. Ze hebben bij de verbouwing de afvoer tot ongeveer de keuken (zit precies onder de badkamer) open gehad. Ik kan me niet voorstellen dat het nu alleen zeep en haren zijn na 3 maanden. En als dat wel zo is, lijkt me dat de constructie dan niet goed is.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Pfff, installateur wilde de afspraak van vanmiddag eigenlijk (weer) verzetten, maar daar ging ik niet mee akkoord. Gelukkig maar, want hij vermoedt dat er bouwafval in de leiding zit. Hij kon met de camera niet voldoende zien. Nu moet hoogstwaarschijnlijk het plafond in de keuken er helemaal uit. Smile Die zit precies onder de badkamer.....Baal er vreselijk van. Paar maanden geleden een maand lang niet kunnen douchen thuis en nu dit weer Smile
    Hij moet eerst nog overleggen met een bouwkundige. Nou, ik ga morgen meteen contact opnemen met de verhuurder, want anders gaat dit wellicht weer weken duren.
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Pfff, installateur wilde de afspraak van vanmiddag eigenlijk (weer) verzetten, maar daar ging ik niet mee akkoord. Gelukkig maar, want hij vermoedt dat er bouwafval in de leiding zit. Hij kon met de camera niet voldoende zien. Nu moet hoogstwaarschijnlijk het plafond in de keuken er helemaal uit. Smile Die zit precies onder de badkamer.....Baal er vreselijk van. Paar maanden geleden een maand lang niet kunnen douchen thuis en nu dit weer Smile
    Hij moet eerst nog overleggen met een bouwkundige. Nou, ik ga morgen meteen contact opnemen met de verhuurder, want anders gaat dit wellicht weer weken duren.


    Ai, dat is idd enorm balen zeg!
  10. Hoe is het afgelopen?


    of nog steeds niet weg gelopen
  11. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef Hightower
    Hoe is het afgelopen?
    of nog steeds niet weg gelopen


    Geloof dat ze momenteel met de hoofdriolering bezig zijn bij Kaatje ..de straat ligt open..Smile
Terug naar de lijst