De nieuwe Chat

De nieuwe Chat 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. yvonne68
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van yvonne68
    Hallo. Ik krijg als ik met de tablet op de nieuwe chat wil komen blauw beeld met tekst 123 vis tekentje fash chat en welkom.
    Hij start niet door ,kan ook aan mijn instelling liggen. Java script .
    Laat wel een keer door iemand na kijken .
    Op de PC lukt het wel .gr yvonne
  2. Jacquelien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacquelien
    privechat zou ik liever een groter beeld willen...nu zo klein dat je ook alles van de andere chatters meekrijgt...errug veel afleiding :)
  3. Morpho
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Morpho
    iedere keer als ik kijk zit er niemand in deze chat. We willen het met wat clubleden uitproberen, maar ik begrijp dat we dan toch naar de algemene chat moeten, en dat het niet per club kan?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Morpho
    iedere keer als ik kijk zit er niemand in deze chat. We willen het met wat clubleden uitproberen, maar ik begrijp dat we dan toch naar de algemene chat moeten, en dat het niet per club kan?

    Dat klopt. De clubchat wordt nog niet ondersteund, maar het kan wel, dus in de toekomst wordt dat mogelijk.
  5. cool
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van cool
    Bart,

    Is het met de nieuwe chat ook weer mogelijk om met de webcam te chatten, met meerdere personen tegelijk?
    Dat was toen een leuke tijd.

    Groetjes,

    Michel
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef cool
    Bart,

    Is het met de nieuwe chat ook weer mogelijk om met de webcam te chatten, met meerdere personen tegelijk?
    Dat was toen een leuke tijd.

    Groetjes,

    Michel

    Ja dat was heel leuk (en zou weer kunnen), maar het is te duur. Het kost erg veel dataverkeer.
  7. Bericht van Leonard is op 14-03-2014 om 16:27:38 uur verwijderd door Leonard.

    Reden: foutje

     
  8. Morpho
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Morpho
    quote:
    Dit schreef bart

    Dat klopt. De clubchat wordt nog niet ondersteund, maar het kan wel, dus in de toekomst wordt dat mogelijk.



    Nu in ieder geval ook problemen in de clubchat, we zaten met 8 personen, maar 2 personen konden alleen maar meelezen en niet meepraten. We gaan nu verder op FB maar wel jammer toch?
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Morpho
    Nu in ieder geval ook problemen in de clubchat, we zaten met 8 personen, maar 2 personen konden alleen maar meelezen en niet meepraten.

    Dat is de reden dat er een nieuwe chat komt.
  10. blue
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van blue
    Alleen nu moet iedereen de weg weer vinden naar de nieuwe chat ;-)
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef blue
    Alleen nu moet iedereen de weg weer vinden naar de nieuwe chat ;-)

    Nog niet. Hij is nog niet af.
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    je kunt nu ook een clubchat aanmaken in het nieuwe systeem. Ik hoor graag of het werkt.

    >>LINK<<
Terug naar de lijst