Lap top klas

Lap top klas 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Ik zou niet willen dat mijn kind in een laptopklas komt. Sinds ik het boek "digitale dementie" gelezen heb, mogen mijn kids sowieso veel minder in de digitale wereld zijn.
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Ik heb er gewoon nog geen mening over, behalve dat ik praktisch even lastig vind, en mn vrees dat dochter vergeet dat laptop in tas en tas op de grond smijt.
    Laat ik eerst maar het antwoord van school afwachten.
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef meeuw
    Ik zou niet willen dat mijn kind in een laptopklas komt. Sinds ik het boek "digitale dementie" gelezen heb, mogen mijn kids sowieso veel minder in de digitale wereld zijn.
    Ja daar zat ik net aan te denken...
  4. paul1964
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van paul1964
    Mijn oudste dochter gaat naar de 4e klas VO en is destijds begonnen in een laptopklas. Via school werd een Acer laptop 15,4 " aangeschaft. Kostte ? 300,00 en kon beslist niet tegen een schools leven. Ondanks dat mijn dochter best netjes is.
    Na een jaar een kleinere eenvoudige laptop gekocht via een veiling van een winkel (Mycom),
    De Acer is via MP weer verkocht.
    Mijn jongste dochter is deze week begonnen met VO. Ook zij heeft een laptop nodig en ik heb een kleine gebruikte zakelijke laptop gekocht. Geen blingbling scherm maar een robuust bakje.
    12 inch is voor de meeste kinderen groot genoeg, handelbaar en niet te zwaar.
    Computers horen bij het leven van 2014. Of je er blij mee bent of niet.

    Succes met je keuzes
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef paul1964
    Mijn oudste dochter gaat naar de 4e klas VO en is destijds begonnen in een laptopklas. Via school werd een Acer laptop 15,4 " aangeschaft. Kostte ? 300,00 en kon beslist niet tegen een schools leven. Ondanks dat mijn dochter best netjes is.
    Na een jaar een kleinere eenvoudige laptop gekocht via een veiling van een winkel (Mycom),
    De Acer is via MP weer verkocht.
    Mijn jongste dochter is deze week begonnen met VO. Ook zij heeft een laptop nodig en ik heb een kleine gebruikte zakelijke laptop gekocht. Geen blingbling scherm maar een robuust bakje.
    12 inch is voor de meeste kinderen groot genoeg, handelbaar en niet te zwaar.
    Computers horen bij het leven van 2014. Of je er blij mee bent of niet.

    Succes met je keuzes


    Tsja computers horen erbij.

    Maar ik vind het gelijk wel weer een uitgave, t komt gewoon niet uit.
    Als het moet ga ik een weg vinden, maar liever niet.

    Ik heb op dit moment nog steeds niets gehoord van school, ik zal weer eens bellen.
    Dochter heeft ook wensen , er moet ook een dvd in kunnen en ze wil 15 inch, ik moet me er nog eens in verdiepen.
    Oudste dochter had ook een notebook zag er heel degelijk uit, een klein geval, maar op een of andere wijze was die ook weer snel kapot, binnen 1,5 jaar..

    Ik zal morgen of overmorgen school nog eens bellen.
  6. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Bij mijn dochter kwam het er uiteindelijk op neer dat ze die laptop Naast haar boeken mee moest nemen en werden er ontzettend minimaal opdrachten mee gedaan.
    Het ding lag dus vaak werkeloos thuis.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Morgen bij de Aldi in de aanbieding:

    10" Touchnotebook MD 99410
    Incl. Microsoft Home & Student 2013. 25.6 CM Multitouch AHVA. IPS display met HD resolutie: 1280x800. Intel Celeron N2807 processor op 1.58 GHz tot max. 2.17.
    - 4 GB werkgeheugen
    - 500 GB harde schijf
    - WiFi b/g/n/ac
    - Bluetooth 4.0
    - Gigabit LAN
    - HDMI
    - 1x USB 3.0 en 2x USB 2.0
    - multikaartlezer
    - webcam met microfoon
    - Dolby Certified luidsprekers
    - gewicht: ca. 1.1 kg
    - afmetingen: 26.5x2.3x19.5 cm


    ?299,-

    >>LINK<<
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef maartje
    Morgen bij de Aldi in de aanbieding:

    10" Touchnotebook MD 99410
    Incl. Microsoft Home & Student 2013. 25.6 CM Multitouch AHVA. IPS display met HD resolutie: 1280x800. Intel Celeron N2807 processor op 1.58 GHz tot max. 2.17.
    - 4 GB werkgeheugen
    - 500 GB harde schijf
    - WiFi b/g/n/ac
    - Bluetooth 4.0
    - Gigabit LAN
    - HDMI
    - 1x USB 3.0 en 2x USB 2.0
    - multikaartlezer
    - webcam met microfoon
    - Dolby Certified luidsprekers
    - gewicht: ca. 1.1 kg
    - afmetingen: 26.5x2.3x19.5 cm


    [b]?299,-


    >>LINK<< [/B]


    potverdikkie. Vanmorgen laptop weggebracht en telefonisch akkoord gegeven voor 200 euro nieuwe harde schijf er in laten plaatsen............
    Had dit eerder moeten zien
  9. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Solar


    potverdikkie. Vanmorgen laptop weggebracht en telefonisch akkoord gegeven voor 200 euro nieuwe harde schijf er in laten plaatsen............
    Had dit eerder moeten zien


    10" is wel vrij klein hoor.
    Ik heb een 10"HP dingetje, maar gebruik 'm nooit. Te onhandig.
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Solar


    potverdikkie. Vanmorgen laptop weggebracht en telefonisch akkoord gegeven voor 200 euro nieuwe harde schijf er in laten plaatsen............
    Had dit eerder moeten zien


    't is wel een kleintje, maar volgens mij hartstikke handig in de schooltas. Mijn dochter heeft over een paar maanden een laptop nodig voor school. Ik moet morgen werken, mijn moeder gaat morgenochtend al vroeg naar de Aldi om het ding op te halen, voor zo'n bedrag zijn ze snel uitverkocht, denk ik.
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    10" is wel vrij klein hoor.
    Ik heb een 10"HP dingetje, maar gebruik 'm nooit. Te onhandig.

    Oh ja, had ik even over het hoofd gezien

    Gelukkig maar, dan baal ik ik niet meerSmile
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Vanaf 3-9-14 een grotere in de aanbieding, wel een stuk duurder. >>LINK<<
Terug naar de lijst