authenticatieprobleem

authenticatieprobleem 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Zomaar vanuit het niets heb ik in ene geen wifi verbinding met mijn gsm op het thuisnetwerk. Hij geeft aan authenticatieprobleem zowel op het draadloos netwerk van mijzelf als dat van de buren.Ik heb niets aan mijn telefoon veranderd. Met google kom ik er niet aan uit. Wie o wie???
  2. quote:
    Dit schreef robinet
    Zomaar vanuit het niets heb ik in ene geen wifi verbinding met mijn gsm op het thuisnetwerk. Hij geeft aan authenticatieprobleem zowel op het draadloos netwerk van mijzelf als dat van de buren.Ik heb niets aan mijn telefoon veranderd. Met google kom ik er niet aan uit. Wie o wie???

    Ik ook. Na terugkomst uit het ziekenhuis geeft hij problemen. Verificatiefout. Alles geprobeerd tnt...modem reset, gsm nacht uit etc....ik hou dit draadje in de gaten! Heb een samsung galaxy 3
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Bij mijn pa en ma ging hij wel direct over op wifi. Ik heb dus het idee dat het aan de provider ligt. Buuf en ik hebben dezelfde provider.
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef robinet
    Bij mijn pa en ma ging hij wel direct over op wifi. Ik heb dus het idee dat het aan de provider ligt. Buuf en ik hebben dezelfde provider.


    Grote kans dat beide wifi's ook op hetzelfde kanaal zitten en elkaar storen.......
  5. quote:
    Dit schreef koen


    Grote kans dat beide wifi's ook op hetzelfde kanaal zitten en elkaar storen.......

    Verdraaid daar zeg je wat! Sinds ik ook heb ingelogd op upc wifi spots (buren hebben ook upc) is het begonnen! Die gaan we er even uit knallen......thanks !!
  6. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef Ria49

    Verdraaid daar zeg je wat! Sinds ik ook heb ingelogd op upc wifi spots (buren hebben ook upc) is het begonnen! Die gaan we er even uit knallen......thanks !!


    voor android heb je een gratis app waarbij je de sterkte van wifi's in de buurt kan tonen, kan je goed zien welke kanalen nog vrij zijn.
  7. quote:
    Dit schreef koen


    voor android heb je een gratis app waarbij je de sterkte van wifi's in de buurt kan tonen, kan je goed zien welke kanalen nog vrij zijn.

    Weet je toevallig de naam ervan? Bedankt voor meedenken he!
  8. Wifi Analyzer
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    hier nog geen wifi op gsm. Heb zowel het wachtwoord van mijzelf als dat van de buuf eruit gehaald. Nu alleen mijn eigen wachtwoor ingegeven. Nog steeds hetzelfde probleem. Helaas
  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Is het bij jou al opgelost Ria?? Hier nog niks
  11. Marcel_twe
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel_twe
    Licht meestal aan je router.
    Als je router te oud is dan kan het zo zijn dat hij iedere keer jou instellingen er uit gooit.
    Een nieuwe gigabit router 5 GHz lost dit probleem op
    Vaak zijn de standaard alles in een modems/routiers van je provider niet al te best.
    Dus daar een nieuwe gigabit router tussen zetten lost het probleem op.
    Heb het zelfde probleem ook gehad maar nu niet meer.
  12. quote:
    Dit schreef robinet
    Is het bij jou al opgelost Ria?? Hier nog niks

    Ik heb upc spots eruit geknald. Dat scheelt enorm!! Alleen mijn eigen dingetje nogSmile
Terug naar de lijst