Muis leidt een eigen leven

Muis leidt een eigen leven 

Onderwerp van Anna

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna

    quote:
    Dit schreef -able
    Goed blazen in dd uitsparing waar laseflicht uitkomt.
    Of de kat uit de computerkamer houden


    Misschien doet hij het nu wel, omdat ik vanmiddag inderdaad geblazen had.
    En die kat komt gewoon mijn huis niet in, heb het niet zo op al die haren ;-)
  2. quote:
    Dit schreef Anna



    Ik heb met mijn zoon net gekeken

    //knip


    Hij heeft toevallig geen teamviewer ge?nstalleerd? >>LINK<<
  3. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna

    quote:
    Dit schreef DonaldDuck


    Hij heeft toevallig geen teamviewer ge?nstalleerd? >>LINK<<


    Nee hij heeft alleen gekeken en niets ge?nstalleerd
  4. Ik kende het programma van mijn werk. Een oud-collega werkte door middel van het programma thuis.

    Je kunt een computer met het programma volledig overnemen.

    Als we dan zijn scherm aanzetten op kantoor dan kon je controleren of hij aan het werk was.

    Soms pesten wij hem wel eens, door zijn muis te bewegen, terwijl hij thuis aan het werk was, want alles blijft actief bij de overgenomen PC.
  5. Mijn dochter(16) had teamviewer ge?nstalleerd, zag ik onlangs tot mijn schrik

    Ze is medebeheerder van een groot jongerenforum (10.000+leden) met heel veel moderators onder haar.

    Op die manier kon zij andere mensen helpen met forumproblemen, omdat er aan het forum heel uitgebreid was met veel technische snufjes, zoals een eigen radiozender.

    Maar konden anderen ook haar (mijn) PC overnemen om haar te helpen bij technische problemen.

    Ik was niet zo blij met dat beveiligingslek. Maar ze zegt dat ze de wachtwoorden steeds verandert en alleen maar aan een paar mensen geeft.

    Daarnaast wordt deze PC alleen door de kinderen gebruikt, dus er staat weinig priv?-informatie op (neem ik aan).

    Maar dat was het 1ste wat in mij opkwam toen ik las over spontane muisbewegingen.

    Ik begrijp inmiddels dat die optie uitgesloten is, maar ik wilde het even toelichten voor andere ouders die wellicht plots Teamviewer zien staan bij hun programma's.

    Een krachtig programma en heel gevaarlijk als het in de verkeerde handen valt.
  6. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna

    quote:
    Dit schreef DonaldDuck
    Ik kende het programma van mijn werk. Een oud-collega werkte door middel van het programma thuis.

    Je kunt een computer met het programma volledig overnemen.

    Als we dan zijn scherm aanzetten op kantoor dan kon je controleren of hij aan het werk was.

    Soms pesten wij hem wel eens, door zijn muis te bewegen, terwijl hij thuis aan het werk was, want alles blijft actief bij de overgenomen PC.



    Mijn zoon weet dat hij dit soort dingen niet met mij moet uithalen, want dan slaapt hij een week in de schuur Smile
  7. quote:
    Dit schreef Anna



    Mijn zoon weet dat hij dit soort dingen niet met mij moet uithalen, want dan slaapt hij een week in de schuur Smile


    Vaders zijn vaak minder streng en bovendien wij hebben geen slaapplaatsen in de schuur ;-)
  8. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna

    quote:
    Dit schreef DonaldDuck


    Vaders zijn vaak minder streng en bovendien wij hebben geen slaapplaatsen in de schuur ;-)



    hahahaha, wij ook niet, maar dat zal 'm lerenSmile

    do not mess with your mother
  9. Ik heb zo'n langzaam weglopende muis ook weleens meegemaakt, mijn acties:

    actie 1: verander ondergrond, helpt dat niet:
    actie 2: maak muisoptiek schoon (muis ook open maken), helpt dat niet:
    actie 3: nieuwe muis kopen, tussen de 5 en 20? heb je al een leuke muis

    (deels herhaling van wat al eerder genoemd is)
  10. quote:
    Dit schreef Anna



    hahahaha, wij ook niet, maar dat zal 'm lerenSmile

    do not mess with your mother


    Ik ben een softie, ik vind (bijna) alles goed, het is denk ik compromisgedrag omdat je de kinderen als vader vaak minder ziet.

    Maar ik zal mijn schuur eens opruimen en er een matrasje en een dekbed neerleggen, misschien dat ik dan meer indruk maak als ik dreig met maatregelen Smile Smile
  11. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna

    quote:
    Dit schreef DonaldDuck


    Ik ben een softie, ik vind (bijna) alles goed, het is denk ik compromisgedrag omdat je de kinderen als vader vaak minder ziet.

    Maar ik zal mijn schuur eens opruimen en er een matrasje en een dekbed neerleggen, misschien dat ik dan meer indruk maak als ik dreig met maatregelen Smile Smile


    Ik zou er niet mee dreigen, want voor je het weet, lig jij in de schuur en gooien zij de sleutel weg (daar dreigen mijn kinderen nu meeSmile)
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Anna
    Ik heb af en toe geen controle meer over mijn muis.
    Heeft enig idee waar dit aan kan liggen.
    De cursor rolt dan de hele tijd of naar links of naar rechts van het scherm
    en ik kan dan nergens op klikken.
    Ik herstart steeds de laptop, soms lukt het daarna wel of niet.
    Iemand tips wat ik eraan kan doen Smile

    Anna

    Even openmaken aan de onderkant. Het wieltje verzamelt stof wat in het binnenwerk tot pluizen wordt. Pluis weghalen en hij doet het weer.
Terug naar de lijst