Geen voorlopige aanslag

Geen voorlopige aanslag 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef Ria49

    Die heb ik niet. Helemaal geen kortingen heeft met hoogte PA te maken....



    Kijk naar de link van Danielle.

    Kreeg de brief ook en ik krijg geen PA
  2. bart heeft boven de site e.e.a. geplaatst

    hoed U voor de brief
  3. Het is inderdaad zo dat kindgebonden budget verhoogd word en alleenstaande ouderkorting vervalt, ik heb ingelogd op de site via Digi-D en zie daar dat ik 3 keer zoveel krijg bij kindgebonden budget. Andere toeslagen heb ik zowiezo niet omdat ik daar teveel voor verdien.
  4. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ook als je een hoge PA hebt krijg je gewoon alleenstaande ouderkorting hoor. Voor 2014 nog daarna vervalt het. AOK was een heffingskorting kan je invullen op je belastingaangifte.
  5. quote:
    Dit schreef wendy72
    Ook als je een hoge PA hebt krijg je gewoon alleenstaande ouderkorting hoor. Voor 2014 nog daarna vervalt het. AOK was een heffingskorting kan je invullen op je belastingaangifte.


    Het gaat toch ook om 2015? PA heb ik zowiezo nooit gehad.
  6. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Zonet lag de welbekende blauwe envelop op de deurmat. Tot mijn verbazing zit er een beschikking in waarop staat 'geen voorlopige aanslag 2015'. Op basis van mijn huidige situatie is er een inschatting gemaakt en daaruit blijkt dat ik niets hoef te betalen en ook niets krijg.

    Ik snap het even niet meer. Voorheen kreeg ik zo'n 2000 euro per jaar en er is niets in mijn situatie gewijzigd. Heeft dit met die hele verandering te maken van de heffingskortingen of gaat er iets mis? Smile

    In jou geval zou ik even alles zelf invullen op de site en dan doorsturen alsje wel hoort terug te krijgen. Ik hoefde vorig jaar ook niks in te vullen maar vond dat ook raar gewoon zelf ingevuld en kreeg 1200 terug!
  7. Jacqueline
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jacqueline
    Hier nog geen brief maar ik weet nu al dat ik m niet open durf te maken als ie komt Smile
  8. Van de blauwe envelop schrik je, maar als je al kan inloggen op mijn toeslagen zul je zien dat kindgebonden budget .........vele malen hoger is Smile
  9. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Jacqueline
    Hier nog geen brief maar ik weet nu al dat ik m niet open durf te maken als ie komt Smile

    Doe het in ieder geval niet op vrijdag middag Smile

    En wacht tot je er 2 hebt.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat een paniekzaaierij weer.... Smile Deze brief betreft alleen maar de alleenstaande ouderkorting die je (in de regel, maar blijkbaar niet bij iedereen) als voorschot op de aanslag uitbetaald kreeg in 2014. Aangezien in 2015 deze korting vervalt, is er voor wat dit betreft er geen voorlopige aanslag meer over 2015. Uiteraard doe je voor 1 april aangifte over 2014. Laat je de alleenstaande ouderkorting altijd jaarlijks verwerken, dan gebeurt dit dus met die aangifte 2014 die je in 2015 doet.
  11. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Wat een paniekzaaierij weer.... Smile Deze brief betreft alleen maar de alleenstaande ouderkorting die je (in de regel, maar blijkbaar niet bij iedereen) als voorschot op de aanslag uitbetaald kreeg in 2014. Aangezien in 2015 deze korting vervalt, is er voor wat dit betreft er geen voorlopige aanslag meer over 2015. Uiteraard doe je voor 1 april aangifte over [B]2014. Laat je de alleenstaande ouderkorting altijd jaarlijks verwerken, dan gebeurt dit dus met die aangifte 2014 die je in 2015 doet. [/B]


    Amennnn😉
  12. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef angelina03
    Van de blauwe envelop schrik je, maar als je al kan inloggen op mijn toeslagen zul je zien dat kindgebonden budget .........vele malen hoger is Smile

    Je kunt er altijd bij ;-)..
Terug naar de lijst