** oa-kerstpakket... hart onder de riem :-)

** oa-kerstpakket... hart onder de riem :-) 

Onderwerp van BeHappy

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    Ik wil de bezorger , die me wat overviel en ik nu zijn naam niet weet bedanken, degene die me genomineerd heeft en de maker echt super bedanken voor dit prachtige kerstpakket. Ik ben er echt door ontroerd.
    Namens onze kittens wil ik bedanken voor de doos en t vulmateriaal, ze zijn helemaal door het dolle!Smile
  2. Ook ik heb een prachtig kerstpakket ontvangen en wil graag een ieder die hiervoor gezorgd heeft hartelijk bedanken.
    Bedankt voor de nominatie, bedankt voor het prachtige pakket en bedankt voor de bezorger.

    En een ieder wens ik dan ook heel fijne kerstdagen en een gelukkig, liefdevol en gezond 2015.
  3. marley
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marley
    Ook ik heb een pakket mogen ontvangen.........Zo lief......heb er wel een traantje om gelaten..... Blijkt maar weer wat oa voor warm bad is.... En dat terwijl ik niet zoveel meer binnen oa doe ...... en er zulke goede herinneringen aan heb.....Het gebaar dat er mensen zijn die je niet kent en zich zo inzetten... zo mooi.....Een ieder BEDANKT!!
    Het wordt zeer en zeer zeker gewaardeerd xxx
  4. ina-s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van ina-s
    De deurbel ging mijn dochter deed open en er werd mij een pakket bezorgd. Ik dacht vast voor de buren maar het was voor mij.
    Samen met mijn dochters uitgepakt. wat een verwennerij. Heerlijke dingen zitten er in zelf een kerstboompje die staat nu in de vensterbank.
    Van wie het komt? Geen idee maar ik en mijn kids zijn er erg blij mee.
    We hebben al wat gesnoept en de milkshake chocolademelk uitgeprobeerd. Lekker!!!
    Echt heel erg bedankt.
  5. Ginger
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ginger
    (op de valreep, vanaf morgen ben ik lid af)

    Heel erg bedankt voor het kerstpakket dat ik gister via PostNL mocht ontvangen. Koekjes, een waxinelichtjeshouder met lekkere geur-waxinelichtjes, thee, jam, soep, kerstkransjes, stokbroodsnackjes en een leuk hangertje in de vorm van een hartje. En dat alles in een heel schattig mandje.
    Ik voel me wel wat beschaamd..... zelf dit jaar niet mee gedaan aan de actie omdat ik via m'n werk druk was met een andere goede doel actie. Maar het is hartverwarmend te weten dat er mensen zijn die aan me gedacht hebben Smile

    Nogmaals Dankjewel!
  6. Aicha
    Just be

    Toon alleen de berichten van Aicha
    Ook hier kreeg bericht of ik thuis was want de Kerst(in)vrouw wilde wat bezorgen, wat een mooi en lief pakket, kaarsjes chocolaatje lekkere huidolie kerstballen thee koekjes, ik vergeet vast nog dingen en dat in een mooi kistje wat ik het hele jaar door kan gebruiken. Iedereen die hier aan mee heeft gewerkt onwijs bedankt!
  7. Ok?.........hier moest ik even van bijkomen.
    Ik heb een kerstpakket ontvangen en ik wist niet eens dat ik genomineerd was.
    Wat heb ik die mevrouw die hem kwam brengen , verbaasd aan staan kijken.
    Ik bleef vragen stellen (wie? wat ? waarom?) en ze gaf helemaal nergens antwoord op.
    Heel goed natuurlijk.Smile

    Tijdens het tikken van de reactie ben ik al drie keer naar de mooie mand gelopen om weer te kijken.
    Ik ben blij, ik vind het lief Smile
  8. dileila
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van dileila
    quote:
    Dit schreef Ginger
    (op de valreep, vanaf morgen ben ik lid af)


    Smile Smile
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Wat een mooie berichten allemaal,,, Smile
  10. Skip
    Kunstenmaker

    Toon alleen de berichten van Skip
    quote:
    Dit schreef Ginger

    Heel erg bedankt voor het kerstpakket dat ik gister via PostNL mocht ontvangen. Koekjes, een waxinelichtjeshouder met lekkere geur-waxinelichtjes, thee, jam, soep, kerstkransjes, stokbroodsnackjes en een leuk hangertje in de vorm van een hartje. En dat alles in een heel schattig mandje.

    Een soortgelijk pakket kreeg ik vrijdag ook. Smile
    Wat een ontzettend lief en hartverwarmend gebaar van OA. Dankjewel! Smile
  11. MamaAnouk
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van MamaAnouk
    Ook ik ben met de kids vandaag verrast door een mooi pakket.
    Voor ieder van ons 3 leuke, lekkere en mooie dingen in het houten kerstkistje.
    Snoepjes, chocola, klein speelgoed voor beide kids en kerstversiering.


    Heel lief!! Dank je wel!! Smile
  12. Ook hier vanmiddag een kerstpakket ontvangen. Ik wil oa, diegene die mij genomineerd heeft en de bezorgster heel hartelijk dankenSmile
Terug naar de lijst