Douchegordijnen

Douchegordijnen 

Onderwerp van Ria49

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    Je hebt verschillende soorten gordijnen.
    vinyl en textiel.

    De vinyl is stugger en blijft daardoor vrij goed op zijn plek hangen.
    De textiel is minder stug en heeft daardoor ruimte lekker tegen je aan te waaien.

    Vinyl moet elke dag goed uithangen en drogen want anders krijg je al snel een vieze aanslag op het gordijn, is vaak wel weer wasbaar en ik deed hem vroeger goed schrobben eens in de zoveel tijd door hem plat op de vloer te leggen. Voordeel met dit zwaardere gordijn was dat ik vrijwel nooit een gordijn tegen me aan had hangen. Nadeel vond ik toch wel dat het enorm snel weer vies werd door aanslag. Vond dit soort gordijn erg bewerkelijk qua onderhoud.

    Textiel is lekker makkelijk in onderhoud maar heeft een lichte structuur waardoor hij tegen je aan kan waaien.

    Oplossingen die ik wel eens geprobeerd heb en ''redelijk" goed hielpen waren de extra zware loodjes voor tafelkleden, of inderdaad een loodband onderin.
    Wat ook wel eens wil helpen is het gordijn tien cm van de grond af te hangen zodat de warme lucht / koude lucht toestroom ook van onderuit weg kan.
    Andere optie is het gordijn vastklemmen aan de zijwanden zodat deze er strak tussen komt te hangen en geen kant op kan. Dit heb ik wel eens gedaan met handdoek zuignapjes (met zo een haakje er aan) die ik op de wand had bevestigd in het midden en onderaan. Aan het gordijn heb ik toen een klein ringetje genaaid (hobbyshop) wat ik dan over het haakje van de zuignapjes kon haken. Wel het ringetje dusdanig naaien op het gordijn zodat ze strak komt te staan tussen de twee zijwanden in.
  2. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Gewoon het gordijn een klein stukje open laten staan....probleem opgelostSmile
  3. quote:
    Dit schreef andrea5
    Gewoon het gordijn een klein stukje open laten staan....probleem opgelostSmile

    Geprobeerd hihi met als extraatje natte overloop....maar evengoed lief dat je meedenkt!!
  4. Yina, dat van die haakjes vind ik ook wel de moeite waard te proberen.
    Wassen doe ik hem idd elke maand, niet dat ie dan zo vies is, maar meer voor mijn idee.
    Heb nu een textiel denk ik....kan gestreken worden, wat ook aangeraden wordt ter afstoting van water.
    Ik ga deze dingen eerst proberen, als het echt niet helpt dan maar een hele goede met loodveter.....dank je ook voor meedenken meis, lief!
  5. Mark-met-een-K
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mark-met-een-K
    Dat douchegordijn is gewoon verliefd op jouSmile
  6. quote:
    Dit schreef Mark68
    Dat douchegordijn is gewoon verliefd op jouSmile

    Uhuh......vastSmile
  7. Yina
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yina
    quote:
    Dit schreef Ria49

    Uhuh......vastSmile


    Volgende keer een gordijn met een hele mooie naakte man er op kopen whahah...nou laat maar plakken zou ik zeggen. Je moet hem dan op alle mogelijke manier van je afduwen zo graag wil hij je.
  8. quote:
    Dit schreef Yina


    Volgende keer een gordijn met een hele mooie naakte man er op kopen whahah...nou laat maar plakken zou ik zeggen. Je moet hem dan op alle mogelijke manier van je afduwen zo graag wil hij je.

    Neeeeee Yina, de man mag plakken maar dan wel samen achter het gordijn. Als dat gordijn maar blijft hangen boven het gootjeSmile....volledig otSmile
  9. dit in de opening zetten
    daar komt dat gordijn echt niet overheen

  10. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Plaats een schuifdeur, zo'n 'harmonicading'...
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb helemaal geen douchegordijn.
  12. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik heb helemaal geen douchegordijn.


    Haha, Ria, als je zeil legt op de overloop heb je meteen gedweild als je onder de douche vandaan stapt!Smile
Terug naar de lijst