Pedaalverlengers voor auto.

Pedaalverlengers voor auto. 

Onderwerp van Yvonne

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Yvonne zelf op 16 juli 2015 om 22:57:42

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Welke schoenmaat heb je dan? Bij bijna alle auto's die ik gereden heb, kon ik mijn voeten plat haast niet eens onder de pedalen krijgen. Misschien kijken of je met een andere houding/positie wel goed bij de pedalen kunt? Staat je stoel wel in de juiste positie en hoogte? Is je stuur in hoogte verstelbaar zodat je daar nog mee kan spelen zodat je meer ruimte krijgt oid? Heb je al eens iemand mee laten kijken bijvoorbeeld een rijinstructeur? Ook de plaats waar je je voet zet op de pedalen kan misschien verkeerd zijn/verkeerd aangeleerd waardoor je voet zweeft?

    Even een vraag hoor. Weet niet wat je hier aan hebt gedaan om tot een andere oplossing te komen dan geld uitgeven.
  2. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne

    @ArnoM: Geloof mij, met mijn lijf en kleine voetjes/schoenmaat kan ik echt niet met de door jou genoemde oplossingen comfortabel genoeg zitten en autorijden. Helaas.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Prima. Ik geloof je.
    Dus je bent op zoek naar langere pedalen, die ervoor zorgen dat de pedalen dichterbij de vloer komen en geen blokjes zodat ze dichterbij de stoelen komen?

    Weet niet of die verlengers wel bestaan en als ze bestaan moeten ze goedgekeurd en geschikt zijn ook voor jou auto. Dit omdat je moet voorkomen dat het pedaal bij volledig intrappen tegen de grond aan schuurt en zou kunnen blijven hangen. Ja in rust steken ze een eind uit vanaf de grond, maar hoeveel is dat als je de pedalen helemaal intrapt?

    Hoop voor je dat er een goede en veilige oplossing komt.
  4. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Weet niet of die verlengers wel bestaan.

    Ja, ze bestaan. Want ik had ze al gevonden op het www, maar helaas niet in een DIY versie. Dat zoek ik. Want, ik heb geen geldboom op m'n balkon maar wel iemand met verstand van auto's en eraan sleutelen die dat klusje vast wel even voor me kan en wil klaren.
  5. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne

    Inmiddels verder gezocht en dit >>LINK<< gevonden.
    Geen DIY oplossing. Wel een zeer schappelijke prijs die ze berekenen. Had verwacht dat t een wel eens een paar honderd Euro zou kunnen gaan kosten, incl. arbeidstijd. Maar nee, ? 35,00 kost t voor 1 pedaal. Smile
    Dus meteen een afspraak gemaakt. V.a. a.s. donderdag kan ik hopelijk voortaan comfortabel lange ritten maken in mijn auto. Smile
  6. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    He dat is fijn!
  7. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne

    Vandaag met mijn auto naar Den Haag geweest.
    >>LINK<<
    Pedaal is iets opgehoogd en verlengd. Net genoeg om idd comfortabel(er) te rijden.
    Probleem opgelost dus. Smile Had t 30 jaar eerder moeten doen. Smile Maar ja, wist ik veel. Smile
    Een aanrader voor eenieder die een of andere aanpassing nodig heeft aan de auto.
    Vriendelijk, kundig en goedkoop.
    Ik was uiteindelijk slechts ? 30,25 kwijt.
    Het was t ritje naar Den Haag zeker waard.
  8. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Yvonne
    Vandaag met mijn auto naar Den Haag geweest.
    >>LINK<<
    Pedaal is iets opgehoogd en verlengd. Net genoeg om idd comfortabel(er) te rijden.
    Probleem opgelost dus. Smile Had t 30 jaar eerder moeten doen. Smile Maar ja, wist ik veel. Smile
    Een aanrader voor eenieder die een of andere aanpassing nodig heeft aan de auto.
    Vriendelijk, kundig en goedkoop.
    Ik was uiteindelijk slechts ? 30,25 kwijt.
    Het was t ritje naar Den Haag zeker waard.


    H? super.
  9. Yvonne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Yvonne

    quote:
    Dit schreef erwin1

    H? super.

    Vind ik ook. Smile
    Dank voor t meedenken.
    Kan t draadje nu wel dicht. Smile
Terug naar de lijst